Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

+33
Star007
Rush
Arwyn
bolus26
Makamba
Bliss
Sterre
Jeanette
Bosjesvrouw
Rouxxxe
TukTuk
sanne-84
Jade
ProudMom
Phileine
Suus
Alex
Parisienne
Antibes
Caroow
Poubelle
Lejow
RYW
Niekske
Benthe
nijntje4
Feline
Lady4
Raindrop
Lenthe
Snoes
Lavendel
Blond
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 22:52

Wat vindt je minder mooi aan je lichaam? En zou jij je daar ook aan laten helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 22:53

Ik vind mijn neus echt vreselijk! Toen ik was jonger was heb ik wel eens aan een operatie gedacht. Ik ben alleen heel bang voor de pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Blond ma 16 jul 2012 - 22:58

Mijn bovenbenen, daar heb ik echt een hekel aan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Lavendel ma 16 jul 2012 - 22:58

Mijn neus, die heeft een raar deukje;
Mijn lengte (1.58);
Mijn haar: saai bruin en saai stijl

Mijn dikke billen/benen en buik vind ik ook iets minder maar dat heb ik zelf in de hand dus dat telt niet echt Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 22:59

Ik vind mijn neus niet mooi.
Mijn haar vind ik ook niet geweldig, veel te stijl/dun.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Blond ma 16 jul 2012 - 23:03

Lavendel schreef:Mijn neus, die heeft een raar deukje;
Mijn lengte (1.58);
Mijn haar: saai bruin en saai stijl

Mijn dikke billen/benen en buik vind ik ook iets minder maar dat heb ik zelf in de hand dus dat telt niet echt Wink

Ik vond jouw haar juist heel mooi N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:05

Ruilen met krullen? Ik kan er soms helemaal niks mee? silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Lenthe ma 16 jul 2012 - 23:11

Met stip op 1: Mijn huid. Extreem droog, lelijk, allergisch, vlekkerig, mijn hoofdhuid is niet egaal en heel licht, dus ik verbrand snel.
Verder vind ik mijn buik/lovehandles lelijk
Mijn borsten mogen wel wat groter, ik heb een klein bobbeltje op mijn neus, ik vind dat ik een beetje een onderkin heb en ik heb hamertenen

Maar (op mijn huid na) ik ben best tevreden met mezelf
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:13

Mijn billen en benen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Raindrop ma 16 jul 2012 - 23:15

Mijn neus
Mijn buik (als ik aankom lijkt het alsof het alleen daar gaat zitten.. Rolling Eyes)
Mijn haar, ik heb krullen maar vind stijl haar mooier staan bij mij.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Lady4 ma 16 jul 2012 - 23:22

Mijn buik, ook ik kom voornamelijk daaraan en mijn lange kin.

Voor de rest ben ik momenteel gewoon helemaal niet happy met mijn lichaam. Er moet gewoon 4-5 kilo af. Ik ben er onzeker over en toch lukt het me niet om af te vallen. Sinds ik een relatie heb vind ik lijnen sowieso veel moeilijker, omdat ik niet meer alleen met mezelf rekening moet houden qua boodschappen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Feline ma 16 jul 2012 - 23:39

Mijn neus Sad Daar krijg ik ook wel eens opmerkingen over.. En m'n benen en billen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:42

Mijn flaporen. Als kind kon je daar nog gratis aan geholpen worden, maar toen durfde ik niet. Nu zou ik het wel willen, maar het kost iets van 2000 euro en dat vind ik nu nog een beetje zonde. Als ik meer verdien en wat spaargeld heb zou ik t misschien wel overwegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:43

Ik heb bij mijn nek een soort extra stuk vel, waar ik me erg onzeker over voel. Ik kan er niks aan doen, en als ik bv. afval zal dat ook niet verdwijnen.. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:43

Het onderste gedeelte van mijn keel, dat is geen vet, gewoon teveel huid, ik kan het vastpakken ook.

.


Laatst aangepast door Pippa op do 19 jul 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  nijntje4 ma 16 jul 2012 - 23:50

Neus en bovenbenen
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Benthe ma 16 jul 2012 - 23:53

Mijn huid. Ik heb veel last gehad van acne en alhoewel het al weer een hele tijd prima gaat, blijft het gewoon een stomme vervelende vlekkerige huid.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 23:57

Mijn figuur, en dan vooral mijn bovenbenen/armen/kont.
Mijn huid, ik heb last van eczeem N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Benthe ma 16 jul 2012 - 23:58

Ik zie trouwens wel wat je bedoelt Pippa en ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar ik denk ook inderdaad niet iets is waar je wat aan kunt doen. Maar ik denk dat je zelf meer opvalt dan anderen hoor. (Oh en Kimora Lee Simmons heeft het ook en dat is een prachtige vrouw)
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Niekske ma 16 jul 2012 - 23:59

Mijn bovenbenen en mijn heupen/kont, daar mag wel wat vanaf...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 0:01

Benthe schreef:Ik zie trouwens wel wat je bedoelt Pippa en ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt, maar ik denk ook inderdaad niet iets is waar je wat aan kunt doen. Maar ik denk dat je zelf meer opvalt dan anderen hoor. (Oh en Kimora Lee Simmons heeft het ook en dat is een prachtige vrouw)

Daar heb je gelijk in, maar soms lijk ik daardoor dik bij mijn gezicht, terwijl ik er echt niks aan kan doen... :nopompom: Maar het enige wat je kunt doen is het weghalen, maar dat durf ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  RYW di 17 jul 2012 - 0:04

Mijn bovenarmen, ik heb daar keratosis pilaris. Dat is een soort huidaandoening die een kwart tot een derde van de mensen heeft. Dan heb je een soort van kippevel-bultjes, en die zijn soms een beetje roodachtig. Het is niets ernstigs, je hebt er totaal geen last van en het is ook niet besmettelijk, maar ik vind het gewoon wat minder mooi.



Het ziet er ongeveer zo uit (dit is trouwens geen foto van mezelf), ik heb het gelukkig niet zo erg als op deze foto!



N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Images?q=tbn:ANd9GcTL9oTbfoqNDlYvAvA0JFFPibkj2gTXUcAqDQvbgSw0BscNWPPS
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Lejow di 17 jul 2012 - 0:14

Mijn boven benen en knieen, die kloppen gewoon niet met de rest van mijn lijf. Mijn knieen zijn gewoon echt dik, naast mijn knieschijf zit een heel stuk vet/vel wat ik beet kan pakken..
Ik durf me dan ook echt niet in rokjes zonder legging te vertonen Sad

Oh en mijn bril, maar die is vanaf overmorgen verleden tijd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Poubelle di 17 jul 2012 - 0:14

M'n voeten vind ik erg lelijk, en dan vooral m'n grote teen.
M'n bovenbenen vind ik niet mooi.
M'n neus, want die staat scheef. Maar dat is m'n eigen schuld!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Caroow di 17 jul 2012 - 0:28

Ik heb hele vreemde ellebogen, mijn onderarmen zijn heel dun en daardoor zie je alle hoekige botten van mijn elleboog.

En ik heb te veel vet op mijn heupen, maar daar kan ik makkelijk wat aan doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat vindt je dan minder mooi? Empty Re: N.a.v. wat vindt je dan minder mooi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum