Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij niet grappig?

+35
Rouxxxe
Sanne
Lot
Takkie
SoGood
Rush
Lady Starstruck
Fjell
Esmee
Blair
Razz
Sea of Trees
Yare
Arwyn
Exogenesis
June
Penny Blossom
_Poppy_
Pinkel
Pineco
Nyx
Pitufo
Susan
Caroow
Pancake
Maple
Harrison
mzcharlotte
Lejow
Sayuri
Urban Naked
Luce
Capt'n Zero
Elliot
Charles
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pitufo vr 9 aug 2013 - 1:16

Caroow schreef:Dit vind ik niet grappig:

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 1070074_331949603603330_1643951957_n

Verder vraag ik 100 keer op een dag of mensen de bon ook willen. Alle grappige antwoorden daarop maken mij aan het huilen (Kan ik het ruilen als ik het niet lust? Kan ik het terug krijgen van de belasting? Is die ook lekker? Evil or Very Mad  )
Haha, 2 keer heel erg eens!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Elliot vr 9 aug 2013 - 1:16

Oh die kende ik niet maar ik vind 'm ook niet grappig.

Woordgrapjes kan ik over het algemeen wel waarderen. Zo werd op mijn vorige werk mijn collega Corrie gepromoveerd tot team-coördinator. Ik heb toen de hele middag dubbel gelegen omdat zij Corriedinator zou worden.. nerd


Ohh Caroow die bon-grapjes zijn ook om te janken inderdaad.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 1:18

Elliot schreef:Oh die kende ik niet maar ik vind 'm ook niet grappig.

Woordgrapjes kan ik over het algemeen wel waarderen. Zo werd op mijn vorige werk mijn collega Corrie gepromoveerd tot team-coördinator. Ik heb toen de hele middag dubbel gelegen omdat zij Corriedinator zou worden.. nerd


Ohh Caroow die bon-grapjes zijn ook om te janken inderdaad.
Die van Corriedinator vind ik wel leuk, maar die is niet zo afgezaagd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Caroow vr 9 aug 2013 - 1:30

Susan schreef:
Elliot schreef:Oh die kende ik niet maar ik vind 'm ook niet grappig.

Woordgrapjes kan ik over het algemeen wel waarderen. Zo werd op mijn vorige werk mijn collega Corrie gepromoveerd tot team-coördinator. Ik heb toen de hele middag dubbel gelegen omdat zij Corriedinator zou worden.. nerd


Ohh Caroow die bon-grapjes zijn ook om te janken inderdaad.
Die van Corriedinator vind ik wel leuk, maar die is niet zo afgezaagd.
Ik laat mijn zoon wel eens op mijn armen door de kamer vliegen; TransRavia Hahaahhaha ik moet gewoon nu ik mijn eentje weer keihard daarom lachen. Dat vind ik dus wel heel grappig
Net als "Vind je het goed dat ik bij Brad pit? Weet jij waar Guus Meeuw is?"
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Elliot vr 9 aug 2013 - 1:32

HAHAHA TransRavia vind ik ook super grappig! Bij Brad Pitten vind ik minder leuk. Zowel het grapje als het daadwerkelijke pitten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Urban Naked vr 9 aug 2013 - 1:33

Caroow schreef:Net als "Vind je het goed dat ik bij Brad pit? Weet jij waar Guus Meeuw is?"
Die vind ik de eerste keer als ik ze hoor ook leuk. Daarna wat minder.
'Waar ken jij Gloria Este van?'
'Ik zag vanmiddag iemand die heel erg op Justin Timber leek'
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Caroow vr 9 aug 2013 - 1:34

Mijn vriend is in zijn hoofd nog 13, die moet lachen als hij iemands naam hoort en die 'pijper' oid heet. Puber.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Nyx vr 9 aug 2013 - 1:56

Bert Visscher, Brigitte Kaandorp en veel andere cabaretiers vind ik niet grappig. Ik snap best dat ze zichzelf grappig vinden, maar daar houdt het voor mij ook wel op.

Grapjes die alleen anderen kunnen begrijpen vind ik ook niet grappig. Of een grap navertellen is ook niet grappig.

Toen ik een jaar of 10 was waren we in Spanje en mijn ouders hadden net een nieuwe camera. Mijn broertje maakte een grapje en dat was volgens mijn ouders zo leuk dat het over moest worden gedaan op camera. Dat is ook niet grappig.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pineco vr 9 aug 2013 - 2:59

Pancake schreef:
Elliot schreef:Mijn vriend zit zich trouwens regelmatig te bescheuren bij van die fail-filmpjes. Een beetje a la funniest homevideo's. Ik vind dat ook echt niet grappig, zit me er alleen maar aan te ergeren dat die mensen zulke domme dingen doen. Ik bedoel, van de leuning van een trappetje af proberen te fietsen, dat is toch gedoemd om te mislukken!?
 Dit vindt mijn vriend ook echt te grappig. Oke, een enkele keer zit er wel wat grappigs bij, maar 99 van de 100 keer is het totaal niet grappig.

Wat ik ook niet grappig vind is kots, zoals in Jackass ofzo, dat iets te ranzig is dat mensen ervan over hun nek gaan. Ik snap echt niet wat daar grappig aan is.
Herkenbaar! Jackass en fail-filmpjes, ik vind het zo'n tijdverspilling en kan er al helemaal niet om lachen en toch vindt mijn man steeds weer dat ik echt even móet kijken (Wedden dat je deze écht leuk vindt? Wedden van niet Evil or Very Mad ).

Hij kan weer niet lachen om Friends, dat snap ik dan weer niet. Al lukt het mij soms wel om hem scènes uit Friends te laten zien waarbij hij zijn lach niet kan inhouden (o.a. Ross en Joey die van de brandtrap afklimmen...'butt to face or face to face?' Laughing ).
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 3:36

Ik vind grappen die ten koste gaan van iemand heel erg niet grappig!

Om een voorbeeld te noemen:

Vorige maand ging ik na mijn controle even langs op de Kraamafdeling om mijn dochtertje even te showen. Er waren aardig wat bekende dus dat was erg gezellig!
Helaas was er ook een gynaecoloog die ik al sinds mijn zwangerschap en enorme botte hork vind. Hij begon heel vriendelijk door te vragen hoe het met mij ging, en hoe het met mijn dochter ging, dus tot zover geen probleem. Totdat hij zijn harses boven de maxicosi hing en tegen mijn dochter zei: "Ja is allemaal JOUW schuld hé dat je moeder zo ziek is geweest"!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad En dan nog lachen ook erom!! Ik was echt WOEST op die vent!! Mijn dochter begon ook spontaan te huilen erna, dat was dan wel weer grappig! Het enige wat ik ervan gezegd heb op dat moment is dat zijn grap om te janken was en ben toen weggelopen!

(ik wordt er overigens weer kwaad en verdrietig van nu ik het zo getypt heb.) Echt wat een droplul eerste klas ben je, als je het in je kop haalt om zoiets uit te durven spreken!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  _Poppy_ vr 9 aug 2013 - 3:37

Friends vind ik dus echt niet grappig. Ik vind het dom en irritant. Sorry! Haha. 

Mensen die steeds dezelfde grappen maken vind ik ook stom. Bedenk eens wat nieuws of jat wat goeds..,,
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Penny Blossom vr 9 aug 2013 - 3:43

Vraagje voor de mensen die grappen ten koste van een ander niet leuk vinden:
Bijna alle humor draait toch om het leedvermaak van anderen?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  June vr 9 aug 2013 - 3:46

Inderdaad wat Caroow zegt, alle 'leuke' grappen over bonnetjes (mijn telefoon maakte hier nonnetjes van, mijn telefoon is duidelijk wél grappig). Ik zeg trouwens altijd terug dat ik het bonnetje wilde geven om in te lijsten, maar dat als ze dat niet wilden, de middag/avond blijkbaar op mij meer indruk had gemaakt dan op hen. Dat vind ik zelf ook niet hilarisch, maar gemaakt lachen lukt ook niet meer altijd.

Ik vind dingen als barbeknoeien tenenkrommend evenals 'ik ga naar mijn nest' en alle varianten op naar de wc gaan.

Oh en grappen over ongesteldheid. Ik word niet chagrijnig van ongesteld zijn, maar wel van de grappen erover.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  June vr 9 aug 2013 - 3:49

Pinkel schreef:Ik vind grappen die ten koste gaan van iemand heel erg niet grappig!

Om een voorbeeld te noemen:

Vorige maand ging ik na mijn controle even langs op de Kraamafdeling om mijn dochtertje even te showen. Er waren aardig wat bekende dus dat was erg gezellig!
Helaas was er ook een gynaecoloog die ik al sinds mijn zwangerschap en enorme botte hork vind. Hij begon heel vriendelijk door te vragen hoe het met mij ging, en hoe het met mijn dochter ging, dus tot zover geen probleem. Totdat hij zijn harses boven de maxicosi hing en tegen mijn dochter zei: "Ja is allemaal JOUW schuld hé dat je moeder zo ziek is geweest"!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad En dan nog lachen ook erom!! Ik was echt WOEST op die vent!! Mijn dochter begon ook spontaan te huilen erna, dat was dan wel weer grappig! Het enige wat ik ervan gezegd heb op dat moment is dat zijn grap om te janken was en ben toen weggelopen!

(ik wordt er overigens weer kwaad en verdrietig van nu ik het zo getypt heb.) Echt wat een droplul eerste klas ben je, als je het in je kop haalt om zoiets uit te durven spreken!!
Ik vind dit best wel een overgevoelige reactie van jouw kant.

Ik ben overigens dol op grappen over anderen, maar hoe lomper de grap, hoe grappiger hij ook moet zijn. Lomp/grof en grappig moet goed in verhouding zijn. Ik maak ook veel grappen over mezelf trouwens.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 3:53

Penny Blossom schreef:Vraagje voor de mensen die grappen ten koste van een ander niet leuk vinden:
Bijna alle humor draait toch om het leedvermaak van anderen?
Ik vind leedvermaak iets totaal anders dan humor die ten koste gaan van anderen zoals ik hierboven zelf een voorbeeld van heb gegeven.
Ik vind het bijvoorbeeld wel weer grappig als iemand eerst een enorm grote bek heeft dat hij wel ff over dat hekje heen springt! Hij een poging waagt en vervolgens blijft haken en op zijn snufferd gaat. En nee het is niet grappig als iemands hoofd compleet openligt, maar een blauwe plek rijker, ja daar kan ik wel om lachen idd.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Exogenesis vr 9 aug 2013 - 3:55

Ik vind moppen nooit zo grappig. Meestal haak ik halverwege al af, of denk ik bij de clou: Uh. Ja. Dus.

Schrikgrappen vind ik stom.

En ik vind 'grappen' over iemands uiterlijk ook niet leuk. Of over vrouwen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Arwyn vr 9 aug 2013 - 4:10

Jiskefet... thumbdown
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 4:14

June schreef:
Pinkel schreef:Ik vind grappen die ten koste gaan van iemand heel erg niet grappig!

Om een voorbeeld te noemen:

Vorige maand ging ik na mijn controle even langs op de Kraamafdeling om mijn dochtertje even te showen. Er waren aardig wat bekende dus dat was erg gezellig!
Helaas was er ook een gynaecoloog die ik al sinds mijn zwangerschap en enorme botte hork vind. Hij begon heel vriendelijk door te vragen hoe het met mij ging, en hoe het met mijn dochter ging, dus tot zover geen probleem. Totdat hij zijn harses boven de maxicosi hing en tegen mijn dochter zei: "Ja is allemaal JOUW schuld hé dat je moeder zo ziek is geweest"!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad En dan nog lachen ook erom!! Ik was echt WOEST op die vent!! Mijn dochter begon ook spontaan te huilen erna, dat was dan wel weer grappig! Het enige wat ik ervan gezegd heb op dat moment is dat zijn grap om te janken was en ben toen weggelopen!

(ik wordt er overigens weer kwaad en verdrietig van nu ik het zo getypt heb.) Echt wat een droplul eerste klas ben je, als je het in je kop haalt om zoiets uit te durven spreken!!
Ik vind dit best wel een overgevoelige reactie van jouw kant.

Ik ben overigens dol op grappen over anderen, maar hoe lomper de grap, hoe grappiger hij ook moet zijn. Lomp/grof en grappig moet goed in verhouding zijn. Ik maak ook veel grappen over mezelf trouwens.
Sorry hoor, maar ik vind het niet normaal dat er zoiets tegen mij of mijn kind wordt gezegd!!

Na mijn bevalling heb ik door een vruchtwater-embolie 8 dagen op de IC gelegen waarvan ik 4 dagen in een kunstmatig coma ben gehouden omdat ik het anders niet overleefd zou hebben! Dus nee, ik vind mijn reactie zeker niet overgevoelig.

En tuurlijk als je het heel plastisch bekijkt zit er een kern van waarheid in, want ik ben tenslotte na de geboorte van mijn dochtertje ziek geworden. Maar ik vind het niet nodig om daarover een grappige opmerking te maken. En dat zoiets gevoelig ligt, lijkt mij meer dan logisch.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  June vr 9 aug 2013 - 4:16

Eén uitroepteken is genoeg hoor. Je hoeft niet digitaal te schreeuwen. Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar het lijkt me overduidelijk niet vervelend bedoeld van die man en ik denk dat je dochter er ook geen last van gehad heeft.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Yare vr 9 aug 2013 - 4:43

Wat een wind zeg! En dan reageert er iemand met: zal ik er nog een laten:shock:
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 4:50

Ik vind het altijd zo stom als mensen grappen vertellen die van een cabaretier zijn. Dat was vroeger op school vaak, dan was pasgeleden Youp van 't Hek op de televisie geweest en dan waren er altijd van die jongens (vrijwel altijd waren het jongens) die die grappen dan gingen navertellen alsof ze van henzelf waren. Ik vond dat zo stom, zij snapten toch ook wel dat iedereen dat op de televisie had gezien?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Sea of Trees vr 9 aug 2013 - 4:52

June schreef:Eén uitroepteken is genoeg hoor. Je hoeft niet digitaal te schreeuwen. Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar het lijkt me overduidelijk niet vervelend bedoeld van die man en ik denk dat je dochter er ook geen last van gehad heeft.
 Eens. Beetje overtrokken.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Sea of Trees vr 9 aug 2013 - 4:55

Ik vind grappen over verkrachtingen en dode baby's enzo niet leuk. Ook vind ik grappen over hoe blij je wel niet bent dat je geen kind hebt ook niet leuk.

Een vriend van mij kan zo'n misplaatste grapjes maken. Echt tenenkrommend. Als je er iets van zegt is het volgens hem standaard zo dat je overgevoelig bent en er maar tegen moet kunnen, heel vervelend. Hij vindt zichzelf ook onwijs grappig.

South Park humor vind ik ook echt verschrikkelijk, ik snap niet dat iemand naar die serie kan kijken. Gister zag ik nog zo'n kut tekenfilm serie op Comedy Central, ben ff de naam vergeten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Razz vr 9 aug 2013 - 5:00

New Kids.

Ik ben een echte Brabander maar ik hoef er echt niet om te lachen en ik vind het gewoon niks.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 5:05

Sea of Trees schreef:
June schreef:Eén uitroepteken is genoeg hoor. Je hoeft niet digitaal te schreeuwen. Ik snap dat je het niet leuk vindt, maar het lijkt me overduidelijk niet vervelend bedoeld van die man en ik denk dat je dochter er ook geen last van gehad heeft.
 Eens. Beetje overtrokken.
 @ June:

Ik weet precies hoe hij het bedoeld heeft. En dan nog vind ik het ronduit ongepast om zulke opmerkingen te plaatsen als arts zijnde! En of mijn dochter er nou wel of geen last van heeft gehad vind ik niet relevant. Zo'n opmerking vind ik gewoon zeer kwetsend en behoorlijk ongepast in zijn functie.

@ SOT: Knap dat jij daar zo over kan oordelen!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum