Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij niet grappig?

+35
Rouxxxe
Sanne
Lot
Takkie
SoGood
Rush
Lady Starstruck
Fjell
Esmee
Blair
Razz
Sea of Trees
Yare
Arwyn
Exogenesis
June
Penny Blossom
_Poppy_
Pinkel
Pineco
Nyx
Pitufo
Susan
Caroow
Pancake
Maple
Harrison
mzcharlotte
Lejow
Sayuri
Urban Naked
Luce
Capt'n Zero
Elliot
Charles
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Takkie vr 9 aug 2013 - 7:15

Esmee schreef:Ik vind het grapje an sich ook niet zo heel erg, maar ik begrijp wel dat Pinkel in die setting er niet om kan lachen. Ik kan mij voorstellen dat ze op die plek wat emotioneler is dan haar normale doen en zo'n grapje dan wat harder aankomt.
Eens. Ik had er in haar plaats waarschijnlijk ook niet om kunnen lachen en had het 'grapje' ook misplaatst gevonden. Máár ook ik denk dat de arts het echt niet kwetsend bedoeld heeft en dat het heus niet was om jou een rotgevoel te bezorgen.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 7:16

Harrison schreef:Maar die arts zei toch helemaal niet dat hij het grappig vond? Ik lees het echt heel anders dan jij denk ik. Ik lees het meer liefkozend van ahh was het bijna allemaal mis gegaan he, maar gelukkig is iedereen er gezond uitgekomen.

Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is bij jou, dus dat het anders aan kan komen. Maar ik denk echt dat die arts het heel anders bedoelde dan jij nu denkt.
Het kwam op dat moment nogal bot en lomp over, en voor mij is dit gewoon een heel pijnlijk onderwerp. En een eerste kindje krijgen kan je nou eenmaal niet een keertje overdoen. ;)Kortom het heeft een flinke impact op mij gehad. En misschien til ik er wel te zwaar aan hoor, dat zou kunnen.

Sorry meiden dat ik iets te fel ben geweest. Zo en nu ga ik eerst ff lekker langs de Mac voor een ijsje en een milkshake.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Harrison vr 9 aug 2013 - 7:21

Nee ik begrijp het ook wel hoor Pinkel, dat jij daar niet om kon lachen. Geniet van je ijsje!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Lot vr 9 aug 2013 - 7:23

Natuurlijk ligt het voor jou anders Pinkel. Misschien is het wel fijn om te weten dat hij het in ieder geval niet rot bedoelt heeft. Ik maak ook wel eens 'grapjes' over een kindje. Bijvoorbeeld als een moeder vertelt dat ze heel de nacht niet heeft geslapen omdat het kindje steeds wakker was, of bijv. net een volle luier poepte toen ze naar een belangrijke afspraak moest dan zeg ik bijv. 'oh dus door jou heeft mama heel de nacht wakker gelegen' of 'oh dus door jou kwam mama te laat?', wel op een lieve toon. Ik ervaar het niet dat ouders dat vervelend vinden, ze reageren hier meestal wel leuk op. Nu zijn dat natuurlijk wel andere situaties maar ik zie het een beetje in diezelfde trant.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Susan vr 9 aug 2013 - 7:27

Ik heb ook kantje boord gelegen na een heel zwaar ongeluk en ik kan daar nu best luchtig over praten of zelfs een grapje over maken, dat geldt ook voor mijn ouders. Maar het is voor mij ook vrij lang geleden. Ik kan me voorstellen dat het anders is als het nog heel vers is en je hebt het nog totaal niet verwerkt. Ik denk ook dat als iemand anders zoiets heeft meegemaakt, je heel voorzichtig moet aftasten hoe diegene daarmee omgaat en hoe ver diegene is in de verwerking en niet te snel zelf grappen daarover moet maken. In zo'n geval is het wel belangrijk dat degene om wie het gaat die grappen zelf aankan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Sanne vr 9 aug 2013 - 7:32

Ik herinner mij dat Pinkel een ontzettende heftige bevalling achter de rug heeft gehad en dat lees je hier ook wel terug. Als je na de bevalling dagen in coma ligt en de eerste dagen van je kind niet eens meemaakt, dan kan ik me voorstellen dat zo'n opmerking van de gynaecoloog toch wat minder lollig aankomt dan wanneer het 'ziek zijn' bestaat uit overgeven, maagzuur of een klein scheurtje.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel vr 9 aug 2013 - 7:47

@ Lot: Om de opmerkingen die jij plaatst zou ik ook kunnen lachen! Als L weer eens een flinke poepluier heeft zegt mijn man vaak: Zo heb je weer eens schijt aan mama?? Laughing 

@ Susan: Ook een hele heftige gebeurtenis gehad dus! De tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen.

@ Sanne: De bevalling an sich was een eitje, en zou ik zo weer doen. Maar de nasleep heeft inderdaad wel een hele diepe indruk achtergelaten.

@ Harrison: Bedankt! Ijsje was voor mijn man, en mijn milkshake smaakte goed!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Rouxxxe vr 9 aug 2013 - 11:54

Fjell schreef:Ik vind mensen die grappig zouden moeten zijn zoals cabaratiers en van die comedy-sers waarbij je na elke 'grap' gelach hoort vaak echt niet grappig. Ik irriteer mij alleen maar.. 

En Mr. Bean vind ik ook echt niet grappig.
 Hier precies zo haha. Ook hou ik niet van grappen zoals mensen laten schrikken, of van die grappen waarbij iemand iets zegt wat niet waar is en dat dan blijft volhouden. Dat laatste voornamelijk omdat ik er altijd heel naïef intrap haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  June vr 9 aug 2013 - 12:29

Rush schreef:F
June schreef:
Ik vind dingen als barbeknoeien tenenkrommend evenals 'ik ga naar mijn nest' en alle varianten op naar de wc gaan.
 Ik ken nest alleen als bed haha.
Ja, het staat er niet zo duidelijk. Ik bedoel dat naar de wc gaan deel apart.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Luce vr 9 aug 2013 - 19:33

Ik zou ook pissig zijn Pinkel. En ik snap ook niet zo goed hoe mensen zo'n grap leuk kunnen vinden. Als hij in een andere situatie gemaakt was misschien, maar nu? Dan ben je als arts gewoon een botte eikel wat mij betreft. Sjonge..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Coco vr 9 aug 2013 - 19:38

Luce schreef:Ik zou ook pissig zijn Pinkel. En ik snap ook niet zo goed hoe mensen zo'n grap leuk kunnen vinden. Als hij in een andere situatie gemaakt was misschien, maar nu? Dan ben je als arts gewoon een botte eikel wat mij betreft. Sjonge..
Eens. Ik vind er dan ook niks overtrokkens aan. Ik vind het meer dan logisch. Nu is L. nog klein en begrijpt niks van die domme grap, maar zoiets zeg je ook niet tegen een kind dat het wel begrijpt.
Grapjes over slechte nachten is iets heel anders dan een "grapje" waarbij de ouder het maar net heeft overleefd.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Luce vr 9 aug 2013 - 20:01

Ik vraag me dan ook af waar je zit met je hoofd als arts als je zoiets zegt wanneer je weet dat de situatie zo ernstig is geweest. De artsen die ik ken zijn wat dat betreft toch heel voorzichtig. Volgens mij leer je dat ook gewoon op de opleiding. 
Je kan dan toch gewoon weten dat het voor een patiënt heel traumatisch is geweest en dat je zo'n opmerking gewoon niet moet maken? Zeker vlak na de geboorte niet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel za 10 aug 2013 - 10:10

Coco schreef:
Luce schreef:Ik zou ook pissig zijn Pinkel. En ik snap ook niet zo goed hoe mensen zo'n grap leuk kunnen vinden. Als hij in een andere situatie gemaakt was misschien, maar nu? Dan ben je als arts gewoon een botte eikel wat mij betreft. Sjonge..
Eens. Ik vind er dan ook niks overtrokkens aan. Ik vind het meer dan logisch. Nu is L. nog klein en begrijpt niks van die domme grap, maar zoiets zeg je ook niet tegen een kind dat het wel begrijpt.
Grapjes over slechte nachten is iets heel anders dan een "grapje" waarbij de ouder het maar net heeft overleefd.
Jij speelt vals Coco, want je kent mij! Wink
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Pinkel za 10 aug 2013 - 10:15

Luce schreef:Ik vraag me dan ook af waar je zit met je hoofd als arts als je zoiets zegt wanneer je weet dat de situatie zo ernstig is geweest. De artsen die ik ken zijn wat dat betreft toch heel voorzichtig. Volgens mij leer je dat ook gewoon op de opleiding. 
Je kan dan toch gewoon weten dat het voor een patiënt heel traumatisch is geweest en dat je zo'n opmerking gewoon niet moet maken? Zeker vlak na de geboorte niet.
De beste man heeft niet bepaald vooraan gestaan toen het "tact" werd uitgedeeld. Ik heb wel vaker al een aanvaring met die man gehad...
Je beschrijft precies hoe ik erover denk! Dankje. smile
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  loura za 10 aug 2013 - 10:16

kakhiel... Dat vind ik zo niet grappig.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Caroow za 10 aug 2013 - 10:26

Benidorm bastards vind ik ook zo stom.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 10:28

Dat Caroow niet reageert op mn PM! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Caroow za 10 aug 2013 - 10:31

Pm? Bedoel je niet WhatsApp? Ik was bij mijn schoonouders en nu is de batterij leeg maar ik ga morgenochtend in de agenda kijken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Burn za 10 aug 2013 - 10:33

Neee.. pm.. al van een week terug oid! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Caroow za 10 aug 2013 - 10:43

Ohh helemaal gemist,  sorry! Nu zit ik op de tablet, morgenochtend ga ik reageren!!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Jeanette za 10 aug 2013 - 20:46

Grappen waar mensen met een beperking in worden betrokken. Niet allemaal overigens, maar als mensen dan ook nog bedoelen 'die debiel' of dergelijke, kan ik echt niet tegen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij niet grappig? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij niet grappig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum