Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
Ik ben vandaag aan de slag geweest met mijn cv. Hij was altijd wel goed, maar ongelofelijk langdradig. Nu heb ik bepaalde nevenfuncties in elkaar geschroefd en zo moet het overzichtelijker zijn. Maar....
Begin ik nu met mijn belangrijkste functie binnen het bedrijf of met mijn functie die ik op papier had? En hoe zit het met jaartellingen? Is het niet onoverzichtelijk als de jaartellingen niet op of aflopen, maar een beetje door elkaar staan?
Ik MOET mijn cv vanavond versturen, vandaar dat ik hier om raad vraag. (En ja, ik ben al laat. Maar ik moest de tekst door iemand laten controleren die pas om 21.00u thuis was)
Begin ik nu met mijn belangrijkste functie binnen het bedrijf of met mijn functie die ik op papier had? En hoe zit het met jaartellingen? Is het niet onoverzichtelijk als de jaartellingen niet op of aflopen, maar een beetje door elkaar staan?
Ik MOET mijn cv vanavond versturen, vandaar dat ik hier om raad vraag. (En ja, ik ben al laat. Maar ik moest de tekst door iemand laten controleren die pas om 21.00u thuis was)
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
Ik zou je werkervaring wel op volgorde van jaartallen doen, laatste functie bovenaan.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
Dan staat het nu goed zoals het is en dan zal ik hem de deur uitdoen. Thanks!
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil mij helpen met mijn CV?
» Kan iemand mij helpen?
» IVF, kan ik iemand helpen?
» Kan iemand mij helpen?
» Hoe kan ik mijn broer helpen?
» Kan iemand mij helpen?
» IVF, kan ik iemand helpen?