Kan iemand mij helpen?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan iemand mij helpen?
Ik snap het echt even niet meer, of ik denk zo moeilijk!
In februari (2012) ben ik begonnen met een flexcontract. Mijn eerste salaris heb ik pas eind maart gehad (op het loonstrookje staat ook 01-03-2012 t/m 31-03-2012).
Nou wil ik mijn flexcontract opzeggen omdat ik ondertussen een andere baan heb gevonden (wel in hetzelfde zkh maar met een ander contract).
Maar degene waar ik toen een gespek mee had (van het flexcontract) die vertelde mij dat je altijd een maand later je salaris krijgt zodat als je weggaat er ´iets´ over blijft wat ik dan begrijp van de maand februari. Nou ben ik dus aan het mailen en verteld hij mij dat het salaris van februari eind maart ik uitbetaald, maar op het loonstrookje staat dat het van maart is, waar is dan februari gebleven? Of denk ik nou heel moeilijk?
In februari (2012) ben ik begonnen met een flexcontract. Mijn eerste salaris heb ik pas eind maart gehad (op het loonstrookje staat ook 01-03-2012 t/m 31-03-2012).
Nou wil ik mijn flexcontract opzeggen omdat ik ondertussen een andere baan heb gevonden (wel in hetzelfde zkh maar met een ander contract).
Maar degene waar ik toen een gespek mee had (van het flexcontract) die vertelde mij dat je altijd een maand later je salaris krijgt zodat als je weggaat er ´iets´ over blijft wat ik dan begrijp van de maand februari. Nou ben ik dus aan het mailen en verteld hij mij dat het salaris van februari eind maart ik uitbetaald, maar op het loonstrookje staat dat het van maart is, waar is dan februari gebleven? Of denk ik nou heel moeilijk?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Kan iemand mij helpen?
Bij mij is het inderdaad ook zo.
Wat ik in juni heb gewerkt, werd uitbetaald in juli, in augustus van juli.
Het klopte ook niet met de periode die op mijn loonstrookje stond.
Wat ik in juni heb gewerkt, werd uitbetaald in juli, in augustus van juli.
Het klopte ook niet met de periode die op mijn loonstrookje stond.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maar klopt het dan als je weggaat en je eindafrekening krijgt dat er dan nog salaris tegoed is?
M@niek- Ratel
Nee, je eindafrekening heeft te maken met je opgebouwde uren. Ik heb nog nooit gehoord over een maand die je later uitbetaald krijgt. (Ik werk in de HR)
Edit: dat staat los van dat je natuurlijk betaald krijgt na de periode dat je gewerkt hebt. Dat is altijd zo, of je nou wekelijks, 4-wekelijks of per maand betaald krijgt.
Edit: dat staat los van dat je natuurlijk betaald krijgt na de periode dat je gewerkt hebt. Dat is altijd zo, of je nou wekelijks, 4-wekelijks of per maand betaald krijgt.
Laatst aangepast door Elodie op do 1 nov 2012 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik kreeg ook altijd een maand later betaald, omdat ik aan het eind van de maand mijn gewerkte uren door moest geven. Dus wat ik in februari werkte, kreeg ik in maart uitbetaald. Dit had tot gevolg dat ik 31 juli voor het laatst heb gewerkt, maar 24 augustus mijn laatste salaris ontving. De periodes op mijn loonstrook kwamen trouwens ook niet overeen met hetgeen ik had gewerkt.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ok nou dan klopt het wel. Ik snap het nu ook. Als ik echt weg was gegaan dan had ik een maand later nog wel salaris gehad (zoals caroline beschrijft) maar omdat ik in hetzelfde zkh blijf werken valt het niet echt op. Ik krijg dan alleen mn vakantiegeld en eindejaarsuitkering.
M@niek- Ratel
Bij mij staat er idd ook loon maart terwijl de uren in februari zijn gedraaid.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij staat er op de afgelopen loonstrook loon Oktober, dit zijn echter mijn vaste uren van Oktober, en mijn ORT van September.
Dus inderdaad als ik weg zou gaan komt er de maand erna nog een maand ORT.
Dus inderdaad als ik weg zou gaan komt er de maand erna nog een maand ORT.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» IVF, kan ik iemand helpen?
» Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
» Kan iemand mij uit de brand helpen?
» Is er iemand die mij helpen kan/wil? ( fotobewerking)
» Kan iemand mij helpen? (Duits)
» Is er iemand die mij kan helpen met mijn cv?
» Kan iemand mij uit de brand helpen?
» Is er iemand die mij helpen kan/wil? ( fotobewerking)
» Kan iemand mij helpen? (Duits)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: