Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen of buggy mee op reis?

+4
Coco
LindaK
studiebol
_Lana_
8 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderwagen of buggy mee op reis? Empty Kinderwagen of buggy mee op reis?

Bericht  _Lana_ wo 7 aug 2013 - 6:48

Wij willen gaan vliegen met de kinderen en ik vind het zonde om de kinderwagen mee te nemen op reis, aangezien deze duur was en ze er zo onvoorzichtig mee omgaan met inladen.
Of ben je hiervoor verzekerd? Als de wagen beschadigd?
Wat zouden jullie doen/hebben jullie gedaan?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen of buggy mee op reis? Empty Re: Kinderwagen of buggy mee op reis?

Bericht  studiebol wo 7 aug 2013 - 6:51

Wij hadden de buggy mee. Ook omdat die gewoon wat kleiner ingeklapt kan worden leek ons handiger als we bijv in een taxi wilde om ergens heen te gaan. Maar ook omdat ik het super zonde vind als die beschadigd want ik heb wel gezien dat ze er niet zuinig mee om gaan.

Weten jullie al waar jullie heen gaan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ wo 7 aug 2013 - 7:38

Daar heb je wel een punt, de kinderwagen is niet zo makkelijk mee te nemen daar.
Zal een verzekering de schade dekken als de wagen beschadigd is? Ik denk het niet hè.

Welke buggy hebben jullie?

We zijn er nog niet helemaal uit. We hebben nu iets leuks gezien op Mallorca en in Turkije. Nu Menorca en Griekenland nog even uitpluizen, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  LindaK wo 7 aug 2013 - 7:48

Wij hadden de buggy bij ons, makkelijker mee te nemen en ik had het 'minder erg' gevonden als de buggy beschadigd zou zijn. Met onze Bugaboo zou ik dat wel heel erg vinden.

(Onze buggy vloog trouwens niet mee met onze vlucht, ook handig haha! We hebben toen een buggy gehuurd via het hotel. Op de dag dat we terug zouden vliegen, wilde ik de gehuurde buggy inleveren. Ze deden een deur open waar de buggy kwam te staan en toen stond onze buggy daar...hahaha!)
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Coco wo 7 aug 2013 - 8:16

Wij hadden twee gewone buggys mee ipv een duo zodat het wat lichter duwen is. Ze liepen trouwens vooral zelf de buggy te duwen. Ik heb ze toen met 50 en 70 procent korting bij kruidvat gekocht.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  _Lana_ wo 7 aug 2013 - 8:27

Coco schreef:Wij hadden twee gewone buggys mee ipv een duo zodat het wat lichter duwen is. Ze liepen trouwens vooral zelf de buggy te duwen. Ik heb ze toen met 50 en 70 procent korting bij kruidvat gekocht.
Hoe bevalt de buggy van de Kruidvat?
Er zit geen kap op zeker?
Ik vind het denk ik handiger om een tweelingbuggy te hebben, anders loop je altijd met 2 personen te duwen en voor na de vakantie kan ik 'm dan ook nog gebruiken.

Ik kan ook 2 buggy's kopen met zo'n verbinding ertussen.

Fijn zeg zoveel korting, dan had ik het wel geweten Wink.

Haha LindaK, dat is ook apart! Gelukkig kon je een buggy huren bij het hotel anders werd het wel lastig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Coco wo 7 aug 2013 - 8:47

Ik vond het juist wel fijn om met twee personen te duwen, anders loopt de ander er zo doelloos naast. Laughing Nu was het bij ons ook 35-38 graden dus ik was allang blij dat ik er geen twee in een buggy hoefde te duwen.
Er zit wel een kap op, er zat zelfs nog een regenhoes bij om aan de kap te hangen. De buggy's bevallen echt heel goed, mijn broer heeft een dure buggy, weet het merk zo even niet, maar echt, ik heb mij wat af lopen vloeken toen ik met mijn dochter ermee op pad ging. Wat een onding.
Ik gebruik ze nu ook nog regelmatig, mijn zoon wil meestal zitten als we gaan wandelen of winkelen en dan neem ik 1 buggy mee want dochter wil wel zelf lopen. Als zij moe is gaat ze achter hem staan, met haar voeten in het boodschappenmandje en der billen op de stang. Maar als ze beiden moeten zitten neem ik nog altijd de duowagen mee, dat loopt gewoon het prettigste en lichtste.

Waar koop je zo'n verbinding dan? Die wil ik nog wel hebben als ik bij mijn ouders nog eens met beiden op pad wil.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  _Lana_ wo 7 aug 2013 - 9:17

Ik denk bij de grotere babyzaken? En misschien online?
Hoe duur is de buggy bij de Kuidvat? Die is gewoon van Bambino? Zijn die wel eens in de aanbieding.
Ja ieder een buggy duwen is ook wel fijn, maar ik wil 'm daarna ook heel af en toe gaan gebruiken als ik even snel een boodschap ga doen met de auto.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Sophiee wo 7 aug 2013 - 9:25

Wij hadden allebei mee op reis. De Bugaboo namen mijn ouders een paar dagen voor onze vliegreis alvast mee. De buggy (Chicco Liteway) hadden we mee in het ziekenhuis. De buggy's en wandelwagentje kwamen allemaal ongedeerd en netjes uit het vliegtuig. Ging prima! Op vakantie merkte ik echter geen verschil tussen het hebben van de buggy of de wandelwagen daar. We hadden de Bugaboo extra meegenomen voor de steile hellingen en het rijgemak, maar die hadden we net zo goed thuis kunnen laten. De buggy voldeed prima!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Charles wo 7 aug 2013 - 18:30

Wij hadden twee draagzakken mee en dat bleek het ideaalst ook op marktjes en drukke plaatsen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Pineco wo 7 aug 2013 - 19:03

Ik zou op die leeftijd ook het liefst voor een draagdoek gaan, en anders liever een buggy dan de wagen. Wij hebben ook die van Kruidvat, was in de aanbieding volgens mij maar 20 euro en bevalt echt prima. Er zit trouwens ook een kap bij (makkelijk eraf te nemen) en een regenhoes.

@Charles, hebben jullie die draagzakken die je laatst op die foto's liet zien? Bevallen die goed? Ik vind ze er echt geweldig uitzien, maar twijfel nog een beetje of ze wel fijn zijn in gebruik. Ik zag dat de uitvoering met sterren al uitverkocht is, maar ze hadden nog wel meer moois op die site I love you
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Charles wo 7 aug 2013 - 19:55

Nee, die hebben we niet. We stonden model voor die webwinkel vandaar de foto. Wij hebben zelf wen Manduca, een Marsupi en sinds kort nog een geweven doek. Vooral de Manduca gebruik ik veel, die heeft lekkere zachte banden en kan ik dus lang mee lopen. Mijn man gebruikt de Marsupi weer meer voor rugdragen ook.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pineco wo 7 aug 2013 - 20:41

Bedankt voor je reactie, dan twijfel ik gewoon nog even verder Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Charles wo 7 aug 2013 - 21:02

Haha! Ik vond de mei tai tijdens de sessie heel fijn dragen! De banden waren zacht afgewerkt!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ wo 7 aug 2013 - 21:26

Ik had achteraf heel erg graag een drager gehad, maar dacht dat het niet praktisch was met een tweeling.
Achteraf spijt van. Maarja, toch iets te duur om er nu nog 2 te kopen.
En willen ze daar dan nu nog wel in??
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne do 8 aug 2013 - 1:37

Je kunt misschien voor de vakantie ook wel dragers huren. En dan ook eerst uitproberen of ze het fijn vinden.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: