Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand DE tip tegen misselijkheid?

+18
Vivendi
chipa
Pandora
Aoi
Happydobby
studiebol
Annemie
mouette
Mida4you
Pompoen
CCC
Dikkie Dik
Tummy
xxjojootjexx
Pien
Ooh La La!
Caroow
Razz
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand DE tip tegen misselijkheid? - Pagina 2 Empty Re: Iemand DE tip tegen misselijkheid?

Bericht  PapillonRose do 8 aug 2013 - 10:06

Ik lees mee, vorige keer niet echt wat gevonden en ook deze keer is het dramatisch qua misselijkheid. Hoewel ik vorige keer emesafene kreeg en het niet hielp, deze keer lijkt het een klein beetje te helpen. Maar ik voel me desondanks nog beroerd genoeg.

Wat ik wel doe, omdat het anders helemaal niet meer te doen is, is alleen dingen eten waar ik trek in heb. Anders werkt het echt niet. Gelukkig wisselt het nog een beetje op het moment, zo heb ik soms trek in gezonde dingen als fruit en de andere keer weer in iets heel zouts en ongezonds zoals chips. Niet altijd ideaal dus, maar liever zo dan helemaal niks eten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand DE tip tegen misselijkheid? - Pagina 2 Empty Re: Iemand DE tip tegen misselijkheid?

Bericht  Twellie do 8 aug 2013 - 10:18

Overgeven hielp inderdaad ook het beste bij mij. 's Ochtends at ik vaak een bord yoghurt omdat ik wist dat mijn ontbijt er toch weer uitkwam en yoghurt is tenminste niet zo smerig als je ervan moet overgeven. Dit in tegenstelling tot cornflakes silent .

En verder het hongergevoel voor zijn.

Emefasene hielp ook een beetje, druppel op de gloeiende plaat zeg maar. Verder hielp cola soms ook wel iets.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Twellie do 8 aug 2013 - 10:19

En genoeg slapen hielp ook. De misselijkheid hing bij mij altijd heel erg samen met vermoeidheid. Dus op tijd naar bed, overdag niet te druk maken en uitslapen waar mogelijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Pink! do 8 aug 2013 - 19:53

Ik dronk heel veel ginger ale, dat hielp heel goed. Maar goed het is voor iedereen anders wat helpt.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Silke do 8 aug 2013 - 20:04

's Ochtends vanillevla eten, dat was makkelijker om er weer uit te spugen Embarassed 's Middags at ik vaak ontbijtkoek en crackers en dronk ik cola. Ik moest verspreid over de hele dag spugen, de emesafene hielp op den duur ook niet meer goed en ik moest wel gewoon werken, dus ik ben naar een homeopaat gegaan met 24 weken zwangerschap. Hierna heb ik veel minder last gehad.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: