Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Dora vr 16 sep 2011 - 0:54

Ik weet dat ik geen reclame mag maken, dat besef ik maar al te goed, maar ik wil jullie en dan vooral de zwangere (en kotsmisselijke) dames dit niet onthouden.
Ik kreeg dit namelijk net toegemaild.
Zelf heb ik (gelukkig) geen last van misselijkheid gehad in mijn zwangerschap, maar misschien werkt het wel voor jullie.
Misschien heeft er iemand ervaring mee en kan vertellen of het werkt. En anders misschien; baadt het niet dan schaadt het niet!



Informatie over de Preggie Pops

Preggie Pops zijn lolly’s waarmee je op een snelle en verantwoorde manier je zwangerschapsmisselijkheid tegen kunt gaan! De lolly’s zijn gemaakt op basis van aromatherapie, essentiële oliën en natuurlijke ingrediënten. Bovendien zijn er vitamine C, calcium en ijzer aan toegevoegd.

Preggie Pops zijn ontwikkeld door de Californische healtcare professional Noni Martin. De lolly’s zijn speciaal voor zwangere vrouwen ontwikkeld.

Preggie Pops worden al jaren met succes gebruikt door aanstaande moeders in Amerika, Canada en Australië.
Eindelijk zijn ze nu ook in Nederland te verkrijgen!

Preggie Pops kunnen ook gebruikt worden tijdens de bevalling, ze verfrissen de mond en geven de extra energie die je zo nodig hebt tijdens het bevallen!

Ook als je medicijnen gebruikt, kunnen Preggie Pops geen kwaad, aangezien ze uit uitsluitend natuurlijke ingrediënten vervaardigd zijn.

Preggie Pops zijn echt lekker! Ze zijn gemaakt van ingrediënten van hoge kwaliteit en (daardoor) vrij van schadelijke stoffen! Eén zakje bevat 7 Preggie Pops met verschillende heerlijke smaken, zoals Spearmint, Pepermunt, Gember en Lavendel.



Hopelijk DE oplossing voor zwangere die kotsmisselijk zijn...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 1:03

Klinkt goed, ik hou het in mijn achterhoofd voor ... 'ooit' Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 1:38

Ik heb begrepen dat de werking schijnt te lijken op die van dextro. Ik heb dextro gegeten tijdens de misselijkheid in de zwangerschap en dit hielp bij mij redelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 1:38

Ik vind het maar vaag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  -Ieniemienie- vr 16 sep 2011 - 3:18

Tijdens mijn zwangerschap was ik ook erg misselijk en kwam toen ook op een site van die lollies.
Maar heb ook gelezen op inet toendertijd dat het echt grote onzin was haha!
Zelf geen ervaring mee
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 3:21

Dat zijn gewoon lollies met smaken die helpen tegen misselijkheid, gember en pepermunt bijvoorbeeld.
Dus het zal vast wel helpen dan, maar ik koop dan liever gewoon ginger ale of pepermunt thee smile Net zo makkelijk haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 3:56

Ik heb dit ook al eens ergens gelezen, tijdens mijn zwangerschap al. Heb het toen niet geprobeerd, zelfs een ziekenhuisopname en medicijnen tegen de misselijkheid hielpen me niet echt. Dus dacht niet dat zoiets wel ging helpen. Maar wie weet is het wat als je niet zo extreem misselijk bent, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Een lolly lijkt me in elk geval lekkerder dan bijvoorbeeld een stukje gember!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Mamabijtje vr 16 sep 2011 - 4:31

Ik heb ze gehad tijdens mijn 2e zwangerschap en er zitten inderdaad lekker lolly's tussen.
Bij mij hielp het wel als ik een beetje misselijk was maar zodra ik tegen het overgeven aanzat was het echt te laat en werd ik er alleen maar misselijker van.
Kwam ze tegen in een winkeltje in Groningen en had er daarvoor ook al wel eens van gehoord.
Ze zijn trouwens al wel een paar jaar ik Nederland.

Mamabijtje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 23-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Preggie Pops (tegen misselijkheid..) Empty Re: Preggie Pops (tegen misselijkheid..)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum