Mijn oma gaat overlijden
+24
Miss G
Sjaantje
Atelier Madame
ekiaam87
klavertje
sonly
Suus
lieke89
Parisienne
Roze Roos
samantjuh89
Snoes
Sweety
Elin
Chocolate Cookie
Inge
Lotus
Zwerver
Oasis
banjer49
nina
Tania
Joli86
Dribbel
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Mijn oma gaat overlijden
wat een naar bericht. ik had ook een geweldige oma en toen zij er niet meer was vond ik dat verschrikkelijk. helaas heb ik geen afscheid kunnen nemen omdat ik toen op vakantie was. Gelukkig heb jij die kans wel. heel erg veel sterkte de komende tijd.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Sterkte meid!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte! En ik hoop voor je dat je deze laatste dagen nog extra intens van haar mag genieten!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even mijn oude topic opgezocht.. Mijn oma leek te herstellen, ze was zelfs na 8 weken het ziekenhuis uit. Ze werd opgenomen in een revalidatiekliniek waar ze op haar gemak kon herstellen. Elke keer als ik er kwam leek ze een beetje ongelukkiger, hartverscheurend om te zien. Afgelopen zaterdag is mijn oma weer in het ziekenhuis opgenomen en toen ging het erg snel. Gistermiddag is ze aan de morfine gelegd en vannacht is ze overleden. Ik ben er kapot van. Toen ik haar gisteravond zag was ze mijn oma niet meer, ze zag er heel anders uit en ze kon niet meer praten. Wel herkende ze me nog. Ik heb nog dingen tegen haar kunnen zeggen en haar een kus gegeven. Ik heb zo hard gehoopt dat het niet lang meer ging duren want dit was zo erg om te zien. Mijn lievelingsoma, mijn oma die mij door alle moeilijke periodes heeft gesleept is niet meer. Mijn opa is zo intens verdrietig, die twee waren nog zo verliefd. Op een of andere manier kan ik niet huilen, misschien komt het nog ik weet het niet. Ik zal haar zo ongelofelijk missen
Gast- Gast
Ik weet hoe vreselijk je je voelt, heb het pas ook meegemaakt. Heel veel sterkte
Gast- Gast
sterkte..!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
pfff wat verschrikkelijk, sterkte zeg..
Ik kan het me heel goed voorstellen, was gisteravond bij mn oma en die is nog altijd zo kwiek (terwijl ze al toch een aantal jaar de 80 gepaseerd is).. rijdt nog met een scootmobiel doet haar eigen boodschappen etc. Als ik dan bedenk dat ze er mss over een paar jaar niet meer is. vind ik dat toch wel heel verdrietig.
Ik kan het me heel goed voorstellen, was gisteravond bij mn oma en die is nog altijd zo kwiek (terwijl ze al toch een aantal jaar de 80 gepaseerd is).. rijdt nog met een scootmobiel doet haar eigen boodschappen etc. Als ik dan bedenk dat ze er mss over een paar jaar niet meer is. vind ik dat toch wel heel verdrietig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sterkte Appeltje, voor jou en jouw familie
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
3 jaar geleden had ik precies hetzelfde als jou appeltje. Ik was ook nog nooit geconfronteerd met de dood van een dierbare. Mijn opa's zijn beide al meer als 23 jaar dood dus die heb ik nooit gekend. Mijn oma was gevallen en had haar heup gebroken en lag in het ziekenhuis. Sindsdien is het niet meer goed gekomen met haar. Ze kreeg 2x iets aan haar longen en bij de laatste had ze gewoon geen kracht meer. 7 maanden na haar ongeluk met haar heup is ze overleden. De een na laatste keer dat ik haar zag was op haar verjaardag met heel de familie. Het leek goed met haar te gaan en ze was gelukkig dat ze iedereen om zich heen had. Een week later kwam ik weer op bezoek en lag ze als een hoopje ellende in bed. Een week later ging s'morgens de telefoon dan het niet goed ging met mijn oma en dat ik maar aan het ergste moest denken. Een paar uur later kreeg ik telefoon op m'n werk dat ze was overleden. Mij oma was een hele sterke vrouw, een lieve vrouw en een geweldige oma. Ik vond het zo erg dat ze mij nooit als moeder zou zien. Maargoed het is niet anders en ondertussen heb ik me daar bij neer gelegd. Ik denk nog vaak aan haar en mis haar nog steeds.
Gecondoleerd met het verlies van je oma en hopelijk kan je het snel een plekje geven
Gecondoleerd met het verlies van je oma en hopelijk kan je het snel een plekje geven
Gast- Gast
Veel sterkte Appeltje en haal kracht en troost uit de gedachte dat oma nu geen pijn meer heeft...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Heel veel sterkte Appeltje!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik wil je veel sterkte wensen. Gecondoleerd..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
gecondoleerd en heel veel sterkte en hopelijk kan je kracht halen uit de leuke dingen die je van haar herinnert, veel sterkte voor nu en voor de toekomst, en ook heel veel sterkte voor je opa
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ah jeetje Appeltje, wat een naar nieuws
Het zit je echt niet mee he meid.
Gecondoleerd met dit verlies, ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen in de komende tijd.
En als je erover wil praten ofzo, je weet me te vinden he!
Dikke knuffel
Het zit je echt niet mee he meid.
Gecondoleerd met dit verlies, ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen in de komende tijd.
En als je erover wil praten ofzo, je weet me te vinden he!
Dikke knuffel
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gecondoleerd... Wat snel is dat gegaan allemaal
Sterkte voor jou en je familie..
Sterkte voor jou en je familie..
Gast- Gast
Wat een ontzettend lieve reacties allemaal, dat doet me zo goed!
Komende zaterdag is de begrafenis, morgen kan ik nog afscheid van haar nemen en haar dus nog even zien. Ik twijfel hier wel een beetje over maar dat kan ook zijn omdat het mijn angst voor het onbekende, de dood dus, is. Voor de begrafenis heb ik een klein stukje geschreven en dit zal ik dan ook vertellen. Ik vind het allemaal ontzettend lastig, ben er echt kapot van en kan om alles huilen. Dit was niet alleen een oma maar ook een tweede moeder en een vriendin.
Nogmaals dankjewel meiden, echt zo lief!
Komende zaterdag is de begrafenis, morgen kan ik nog afscheid van haar nemen en haar dus nog even zien. Ik twijfel hier wel een beetje over maar dat kan ook zijn omdat het mijn angst voor het onbekende, de dood dus, is. Voor de begrafenis heb ik een klein stukje geschreven en dit zal ik dan ook vertellen. Ik vind het allemaal ontzettend lastig, ben er echt kapot van en kan om alles huilen. Dit was niet alleen een oma maar ook een tweede moeder en een vriendin.
Nogmaals dankjewel meiden, echt zo lief!
Gast- Gast
Ik wil je heel veel sterkte wensen !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heeeeeeeeeeeeel veel sterke
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oh Appeltje ik heb heel je topic gemist, maar wel al gelezen (ander topic?) dat je oma was overleden. Heel veel sterkte de komende tijd en zeker zaterdag.
Gast- Gast
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Hier is het met mijn opa precies hetzelfde. Kan ieder moment overlijden, de huisarts denk nog hooguit een maand. We gaan maar extra vaak op bezoek en we genieten er nog van zolang hij nog in ons midden is.
Hier is het met mijn opa precies hetzelfde. Kan ieder moment overlijden, de huisarts denk nog hooguit een maand. We gaan maar extra vaak op bezoek en we genieten er nog van zolang hij nog in ons midden is.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn moeder gaat overlijden
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Mijn Nederlands gaat achteruit
» Het gaat beter met mijn lief!
» Het gaat niet goed met mijn opa
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer