Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

+15
liesje
Susan
Luce
Coco
PapillonRose
LDJ
Star007
Parel
Muppetje
Floor
Printje
Sanne
Annemie
Engelse Drop
Aimee
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 10:47

Met kleren aan voel ik me mooier dan voor de zwangerschappen. Maar zonder kleren vind ik het ook om te janken Sad. Als een buikwandcorrectie niet zo verdomd duur was zou ik het zeker overwegen.

Sinds ik met mijn medicatie ben begonnen vorige maand ben ik trouwens ook al weer veel aangekomen. Daar voel ik me ook heel vervelend bij. Ik was juist zo blij dat ik weer slank was :s

Het ergste vind ik naar het strand/zwembad gaan. Dit jaar droeg ik een bikini maar ik denk dat ik volgend jaar toch maar voor een badpak of tankini ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Susan ma 5 aug 2013 - 10:57

Het gaat wel, ik vind het niet om te janken, maar ik vind mezelf ook niet echt een hotshot. Het ligt ook aan de vrouwen die ik om me heen zie, soms zie ik van die heel mooie slanke vrouwen met een mooie platte buik en dunne benen, dan voel ik me dik, maar in het zwembad zie ik ook een heleboel vrouwen die nog een heel stuk dikker zijn dan ik en dan vind ik het wel weer gaan. Alles bij elkaar vind ik dat er wel wat vanaf mag en ik draag op het moment niet heel strakke kleren, maar het is ook niet zo dat ik me rot schaam.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  liesje ma 5 aug 2013 - 19:37

Ik ben na 2 zwangerschappen ook erg onzeker geworden over mijn uiterlijk. En ook al zegt me man dat ie me nog steeds mooi vind. Zegt er een stemmetje in me hoofd dat het niet zo is. Ik ben erg afgevallen en dat zie je vooral in me gezicht en mijn borsten zijn erg lelijk vind ik zelf. Vind ze erg klein nu had ik al geen grote cupmaat maar het zijn nu echt 2 theezakjes.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  smooch ma 5 aug 2013 - 19:42

Parel schreef:Is het raar dat ik me meer schaam voor de buitenwereld, dan voor mijn vriend?
Hij neemt me zoals ik ben, weet precies hoe alle schotwonden en littekens gekomen zijn, en dat ik nooit dun ben geweest, de buitenwereld veroordeeld zonder voorgeschiedenis.

Dit dus! Ik heb altijd een platte buik gehad en na mijn zwangerschap was ik ook snel weer in vorm, tot ik met borstvoeding was gestopt en weer aankwam. M'n borsten zijn niet meer zo stevig en m'n buik is alles behalve plat. Tja en sporten... heb ik weinig discipline voor. Eigenlijk mag ik niet zeuren want ik doe er vrij weinig voor om weer in shape te komen. Maar doe het toch :P 
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Lady4 ma 5 aug 2013 - 20:05

Een vriendin van mij is onlangs veel afgevallen maar heeft echt last van overtollig vel na twee zwangerschappen. Zij heeft besloten een buikwandcorrectie met liposuctie te laten doen. Ze is al op intake geweest en kijkt er echt naar uit. Her kost haar ruim 6000 euro.

Ik heb nu al een buikje en mijn borsten ben ik juist erg blij mee. Ik vrees wat dat betreft de dag dat ik zwanger ben geweest en borstvoeding heb gegeven. Ik kan me dan ook voorstellen dat ik tegen die tijd serieus zal nadenken over plastische chirurgie.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Jasmine ma 5 aug 2013 - 20:14

Toen ik mijn man leerde kennen was ik al niet bepaald strak, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd. Hij weet waar hij voor getekend heeft zeg maar. Ik hoop wel dat mijn buik tijdens de laatste dagen van deze zwangerschap streeploos blijft. Heb tot nu toe nog steeds een streeploze buik, zou het wel erg vinden als dit op het laatste moment nog omslaat.

Verder heb ik er geen moeite mee dat mijn man me naakt ziet. Dit is mijn lijf nu eenmaal. Over 30 jaar zal het niet beter zijn.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Steep ma 5 aug 2013 - 20:18

Na de zwangerschap van Ruben woog ik hetzelfde als daarvoor.  Toen ben ik gaan sporten en een paar kilo afgevallen. Toen werd ik zwanger van deze baby, maar als mijn lijf het toelaat wil ik het sporten wel weer oppakken. Geen intense workout meer maar wel in conditie komen/blijven. 
 Eten moet ik sowieso iets mee doen. Ik weet hoe een gezonde leefstijl eruit moet zien, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik vraag me eigenlijk af of ik nu ook naar een diëtiste kan, niet om af te vallen,  maar om een soort schema te krijgen.

Toen ik mijn man leerde kennen was ik een maatje 40 en nu een maatje 44 (al had ik toen net wel een sonja bakker dieet achter de rug). Maar man en ik houden van lekker eten en een chippie. Ik zou graag weer in die kleren passen want ik voelde me echt zo aantrekkelijk toen!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam - Pagina 2 Empty Re: Niet kunnen wennen aan veranderde lichaam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum