Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
En, als we zo doorgaan weer deze maand, kunnen we weer echt een huge bedrag sparen
Ik ben eigenlijk echt wel trots op mezelf dat we het zo goed doen..
Ik ben eigenlijk echt wel trots op mezelf dat we het zo goed doen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dames, ik zit met een dilemma, misschien kunnen jullie me helpen.
Mijn zoontje gaat afzwemmen op mijn verjaardag en dat is dus 's middags. Alle opa's en oma's willen komen kijken natuurlijk, maar ik vier mijn verjaardag 's avonds pas en ik heb niet zo'n zin dat ze dus na het afzwemmen meteen mee naar ons huis gaan. Alleen wonen mijn schoonouders best ver weg en ik kan ze moeilijk voor een paar uur wegsturen. Wat moet ik nu doen?! Help!!
Mijn zoontje gaat afzwemmen op mijn verjaardag en dat is dus 's middags. Alle opa's en oma's willen komen kijken natuurlijk, maar ik vier mijn verjaardag 's avonds pas en ik heb niet zo'n zin dat ze dus na het afzwemmen meteen mee naar ons huis gaan. Alleen wonen mijn schoonouders best ver weg en ik kan ze moeilijk voor een paar uur wegsturen. Wat moet ik nu doen?! Help!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
@ Lejow wat laten jullie dan nu waardoor je zoveel kan sparen?
@ All Hallo! !Ik hoor hier eigenlijk niet te zijn ik moet werken...
@ All Hallo! !Ik hoor hier eigenlijk niet te zijn ik moet werken...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hoi allemaal!
Ik hoor eigenlijk ook te werken, maar lees ondertussen toch een beetje mee
Ik hoor eigenlijk ook te werken, maar lees ondertussen toch een beetje mee
Gast- Gast
Kan je je verjaardag niet wat eerder vieren CL? Dat je brood met soep ofzo serveert voor de gasten, of gewoon frietjes, en dat ze rond een uur of 7 weer weggaan?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Hmmm dat is een lastige... ik denk dat er niet veel anders op zit dan dat ze met je mee naar huis gaan CL..
Hebben ze geen andere familie in de buurt waar ze misschien heen kunnen?
Studiebol, eigenlijk niet zo heel veel bijzonders. Vriend is een heel stuk gaan minderen met roken, en ik een heel stuk met kleding kopen . Voor de rest halen we gewoon lekkere dingetjes in de supermarkt en doen we af en toe iets leuks. Maar probeer wel zo goed mogelijk op te letten wat alles kost enzo!
En hup, nu werken!
Hebben ze geen andere familie in de buurt waar ze misschien heen kunnen?
Studiebol, eigenlijk niet zo heel veel bijzonders. Vriend is een heel stuk gaan minderen met roken, en ik een heel stuk met kleding kopen . Voor de rest halen we gewoon lekkere dingetjes in de supermarkt en doen we af en toe iets leuks. Maar probeer wel zo goed mogelijk op te letten wat alles kost enzo!
En hup, nu werken!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen all!
Ik hoor hier ook niet te zijn, moet bezig met een financieel plan, blegh!
CL: Hmm, dat is best wel moeilijk.. Ik denk er ff over na..
Ik hoor hier ook niet te zijn, moet bezig met een financieel plan, blegh!
CL: Hmm, dat is best wel moeilijk.. Ik denk er ff over na..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
Wat fijn Try!! Eindelijk weer lekker naar je eigen bed!
CL: ik zou de verjaardag dan aansluitend vieren, ben je er na een paar uur ook weer vanaf
Zegge..het is toch de bedoeling dat je je fitter voelt als je gesport hebt? Waarom voel ik me dan zo enorm geradbraakt!?
CL: ik zou de verjaardag dan aansluitend vieren, ben je er na een paar uur ook weer vanaf
Zegge..het is toch de bedoeling dat je je fitter voelt als je gesport hebt? Waarom voel ik me dan zo enorm geradbraakt!?
Gast- Gast
Het afzwemmen is om 3 uur, dus ik gok dat het om een uur of 5 afgelopen is, dan zijn we om kwart voor 6 ongeveer thuis. En ik wil ook gewoon een moment voor ons 3en. Ik kan het ook niet maken om iedereen om 7 uur weer weg te sturen. Als iedereen al meegaat naar huis zit ik gewoon te stressen omdat ik me fatsoenlijk om wil kleden en dan voor eten moet zorgen enzo. Ik vind het zooo ontzettend lastig
En dat niet alleen, mijn vriend ligt er vanavond ook bijGiacomo schreef:
Wat voor sport heb je vanochtend gedaan dat je je zo rot voelt nu? Of was het gisteren? Dan heb je het juist goed gedaan
Try- Kletskop
CherrieLola schreef:Het afzwemmen is om 3 uur, dus ik gok dat het om een uur of 5 afgelopen is, dan zijn we om kwart voor 6 ongeveer thuis. En ik wil ook gewoon een moment voor ons 3en. Ik kan het ook niet maken om iedereen om 7 uur weer weg te sturen. Als iedereen al meegaat naar huis zit ik gewoon te stressen omdat ik me fatsoenlijk om wil kleden en dan voor eten moet zorgen enzo. Ik vind het zooo ontzettend lastig
Kan je dan niet zeggen dat je na het zwemmen even je wilt omkleden en voor het eten wilt zorgen en dat zij uitgenodigd zijn om bij het afzwemmen te zijn, en dan een drankje te doen bij het zwembad, om vervolgens hun weg te maken naar jouw huis?
Try- Kletskop
Ik ga morgen lekker wokken Lejow.
Even een vraagje. Hoeveel houden jullie na de vaste laste een boodschappen over voor leuke dingen zoals uitgaan, kleding en cadeautjes?
Even een vraagje. Hoeveel houden jullie na de vaste laste een boodschappen over voor leuke dingen zoals uitgaan, kleding en cadeautjes?
Gast- Gast
Try schreef:En dat niet alleen, mijn vriend ligt er vanavond ook bijGiacomo schreef:
Wat voor sport heb je vanochtend gedaan dat je je zo rot voelt nu? Of was het gisteren? Dan heb je het juist goed gedaan
Gisteren! Bodybalance! En ik vond het nog best pittig ook, die spieroefeningen. Ik heb volgens mij geen buikspieren ofzo, want tijdens die oefeningen zijn ze nergens te vinden haha!
Ach ja, ik ben ook niet sportief hoor, dus het zal daar ook wel aan liggen.
Lang leve de Red Bull zullen we maar zeggen
Fijn dat je vriend er ook bij ligt, wel zo prettig haha!
Gast- Gast
Fijn dat je naar huis mag, Try! En je vriend komt vandaag ook he? Heerlijk! Hoelang blijft hij?
CL, ik zou toch gastvrij zijn en je verjaardag iets eerder houden. Misschien kun je wel aangeven dat je om wil kleden en wat te eten wil regelen ... Daar moeten ze toch wel begrip voor hebben?
CL, ik zou toch gastvrij zijn en je verjaardag iets eerder houden. Misschien kun je wel aangeven dat je om wil kleden en wat te eten wil regelen ... Daar moeten ze toch wel begrip voor hebben?
Laatst aangepast door Alex167 op di 1 maa 2011 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga morgen lekker wokken Lejow.
Verschilt per maand, maar gemiddeld zo'n 400 euro? Moet dus kleding van betaald worden en af en toe een rekening, en de kapper en dat soort dingen ook. Jij?
Gast- Gast
Maar dat zou dus beteken dat ze meteen meekomen naar huis? Mijn ouders kunnen wel gewoon terug naar huis gelukkig. Maar ik zit gewoon een beetje met m'n schoonouders, ik vind het zo lullig om ze meteen weer naar huis te sturen. En om heel heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo nodig dat mijn opa en oma, mijn ouders, mijn zusje en mijn schoonouders allemaal bij het afzwemmen komen kijken. Dat wordt toch veel te druk?
Ik heb berekend dat ik straks zo`n €300 over ga hebben. Misschien wel meer, want ik krijg dan ook meer betaald, maar ik weet dat netto niet, dus dat heb ik nu niet meegerekend. Maar ik had het er gisteren over met wat vrienden. Een vriendin vond het nog behoorlijk veel, maar een vriend vond het bar weinig, maarja hij geeft dan ook zo €70 op een avond uit aan drank enzo.. Ik moet al moeite doen om €25 op te zuipen Maar ik begon er even door te twijfelen..Giacomo schreef:_Donnaa schreef:Ik ga morgen lekker wokken Lejow.
Verschilt per maand, maar gemiddeld zo'n 400 euro? Moet dus kleding van betaald worden en af en toe een rekening, en de kapper en dat soort dingen ook. Jij?
Gast- Gast
Het is wel druk inderdaad, maar ik zou het een eer vinden als er zoveel mensen kwamen kijken bij het afzwemmen van mijn kind. Ik vind het best iets unieks! Ik zit te bedenken waar je je schoonouders kunt laten in de tijd dat jij nodig hebt om om te kleden en eten klaar te zetten, maar ik weet het even niet ... ze kunnen toevallig niet goed overweg met jouw ouders?
Gast- Gast
Kunnen jouw schoonouders niet even mee met je ouders? Ik zou ze gewoon vertellen dat jij na het afzwemmen nog even tijd wilt hebben en of ze misschien iets later kunnen komen. Geef ze evt het adres van een leuk (betaalbaar) eetcafe'tje ofzo?
@ Alex: Hij gaat maandagmorgen weer weg dus dan ga ik weer naar mijn vader denk ik Hij is wat minder 'happig' op bezoek helaas, maarja ben allang blij dat hij me dan kan verzorgen. Ik kan echt niet wachten tot vanavond, heb zin om mijn vriendje weer te zien!
@ Alex: Hij gaat maandagmorgen weer weg dus dan ga ik weer naar mijn vader denk ik Hij is wat minder 'happig' op bezoek helaas, maarja ben allang blij dat hij me dan kan verzorgen. Ik kan echt niet wachten tot vanavond, heb zin om mijn vriendje weer te zien!
Try- Kletskop
Mijn ouders en schoonouders hebben elkaar nog nooit gezien Zal dan ook voor het eerst worden. Ik vind het ook een eer dat iedereen wil komen kijken hoor, dat is het probleem ook niet. Mijn opa en oma nodig ik een dag eerder uit voor mijn verjaardag, voor vrijdagmiddag, want ze komen toch liever niet als het huis vol visite zit.
CL, als je vooraf een pan soep maakt en wat brood. Dan neem je jouw schoonouders na het zwemmen mee naar jullie huis (de rest zal vast eerst naar eigen huis gaan?) Dan kan jouw vriend misschien voor zijn ouders zorgen terwijl jij je omkleed? Of alvast de soep warm maken? En dan kunnen jullie samen wat eten voor de rest van de visite komt.
Laatst aangepast door Smikkell op di 1 maa 2011 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hou op dit moment zo'n 700 euro over, maar daar spaar ik minimaal 300 euro per maand van. Vanaf volgende maand hou ik nog zo'n 300 euro over na alle vaste lasten. In principe moet daar prima van te leven zijn hoor._Donnaa schreef:Ik heb berekend dat ik straks zo`n €300 over ga hebben. Misschien wel meer, want ik krijg dan ook meer betaald, maar ik weet dat netto niet, dus dat heb ik nu niet meegerekend. Maar ik had het er gisteren over met wat vrienden. Een vriendin vond het nog behoorlijk veel, maar een vriend vond het bar weinig, maarja hij geeft dan ook zo €70 op een avond uit aan drank enzo.. Ik moet al moeite doen om €25 op te zuipen Maar ik begon er even door te twijfelen..Giacomo schreef:_Donnaa schreef:Ik ga morgen lekker wokken Lejow.
Gast- Gast
Das een goed idee Smikkell, ik denk dat het dan inderdaad maar zoiets moet worden. Ga het vanavond overleggen met mijn vriend
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: