Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 23 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Jordana wo 2 maa 2011 - 4:18

Even een vraag wat betekend dit :-*
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow wo 2 maa 2011 - 4:19

Inge schreef:Die van mij liggen ook beide in hun mandjes in het zonnetje (in de bijkeuken schijnt de zon door de deur heen)

Heerlijk Very Happy Ik hou van de zon en ik hou van mijn Mimekindje I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow wo 2 maa 2011 - 4:19

Smikkell schreef:
Lejow schreef:En een ander ding downloaden om mee te internetten, hoe noem je zo iets nou..
Explorer, of mozilla bijv..

Browser.. dat was m :P
Ik ben al vanaf vannacht bezig. IE krijg ik de site niet en FF krijg ik de site wel, maar gaat het na het inloggen fout. Eind van de ochtend heb ik twee rekeningen kunnen betalen en toen werd ik er weer afgegooid. Ik lees op internet dat meer mensen er last van hebben. Stom! Ik las in het andere topic dat sommigen er last van hebben en anderen niet.

Hmm raar.. ik heb er ook geen last van..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:19

Smikkell schreef:Ja, misschien had hij het beter zo kunnen vertellen. Maar ik vind niet dat hij hier een fout maakt en vind de reacties dat huisartsen zo slecht zijn niet gepast. Je krijgt de mediactie voor een langere tijd, maar wil gewoon zien hoe je er op reageerd en daar zicht op hebben voordat hij je met medicatie voor maanden naar huis stuurt.

Mijn huisarts laat vaak te wensen over. Zo liet hij A. maaaaanden doorlopen met 'een verkoudheidje' en gingen we naar een vervangende arts omdat hij op vakantie was en die riep gelijk dat ze astma heeft en dat ze direct aan de pufferd moet en waarom hadden we dat niet eerder aangegeven? En toen ik maandag een afspraak had en 4 minuten te laat was wilde hij me niet meer helpen. Nou, sorry, maar dan doe je voor mij echt af.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 2 maa 2011 - 4:20

Jordana geen idee

Smikk ik lees op twitter ook meerdere die er last van hebben.

Lejow, heerlijk Katten en zon Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:20

May schreef:
Maar ik heb dan ook nergens gezegd dat huisartsen slecht zijn Dagcafé 2011 - Pagina 23 561177 Alleen dat ik hem op dit moment stom vind omdat hij het één zegt maar het ander bedoeld blijkbaar.
Meer de reactie dan van Alex daarop. Ik vind namelijk dat de huisarts iets heel normaals doet. Misschien had hij er beter over communiceren. Misschien heb je het niet goed begrepen. Maar hij maakt geen fout.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:23

Alex167 schreef:
Smikkell schreef:Ja, misschien had hij het beter zo kunnen vertellen. Maar ik vind niet dat hij hier een fout maakt en vind de reacties dat huisartsen zo slecht zijn niet gepast. Je krijgt de mediactie voor een langere tijd, maar wil gewoon zien hoe je er op reageerd en daar zicht op hebben voordat hij je met medicatie voor maanden naar huis stuurt.

Mijn huisarts laat vaak te wensen over. Zo liet hij A. maaaaanden doorlopen met 'een verkoudheidje' en gingen we naar een vervangende arts omdat hij op vakantie was en die riep gelijk dat ze astma heeft en dat ze direct aan de pufferd moet en waarom hadden we dat niet eerder aangegeven? En toen ik maandag een afspraak had en 4 minuten te laat was wilde hij me niet meer helpen. Nou, sorry, maar dan doe je voor mij echt af.
Er worden ook echt wel fouten gemaakt, maar ik vond het verhaal van May daar niet onder vallen.

Gast
Gast

Bericht  May wo 2 maa 2011 - 4:23

Smikkell schreef:
May schreef:
Maar ik heb dan ook nergens gezegd dat huisartsen slecht zijn Dagcafé 2011 - Pagina 23 561177 Alleen dat ik hem op dit moment stom vind omdat hij het één zegt maar het ander bedoeld blijkbaar.
Meer de reactie dan van Alex daarop. Ik vind namelijk dat de huisarts iets heel normaals doet. Misschien had hij er beter over communiceren. Misschien heb je het niet goed begrepen. Maar hij maakt geen fout.

Maar dat heb ik ook nergens gezegd, alleen dat hij een fout in de communicatie maakte en dat ik daardoor me nogal voor lul vond staan in de apotheek smile Maar goed we begrijpen elkaar en dat is het belangrijkste.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Inge wo 2 maa 2011 - 4:25

Ik ga er weer vandoor, richting mijn werk Sad lange dag te gaan tot morgen 15uur Sad
Fijne dag / fijne avond / werkse / schoolse / leerse / stage loopse / schoonmaakse / etc etc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:25

May schreef:
Smikkell schreef:
May schreef:

Maar dat heb ik ook nergens gezegd, alleen dat hij een fout in de communicatie maakte en dat ik daardoor me nogal voor lul vond staan in de apotheek Dagcafé 2011 - Pagina 23 561177 Maar goed we begrijpen elkaar en dat is het belangrijkste.
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 4:26

Goede middag allemaal. Ik zit in de veranda; heerlijk die zon! Hoe gaat het met jullie? Smikkel, ik las ergens dat je niet op de rabo site kan. Ik heb er geen problemen mee... Heb je al een belletje gedaan?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:27

Smikkell schreef:
Alex167 schreef:

Er worden ook echt wel fouten gemaakt, maar ik vond het verhaal van May daar niet onder vallen.

Daar heb je gelijk in.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:28

Nee, ik kan er niet op en ik kan niet bellen (geblokkeerd), daarom wil ik ook mijn rekeningen betalen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:28

Lynn, ze kan niet bellen.

Ik had je gisteren nog gevraagd wie jij voorheen was en nog geen reactie gehad ... Bewust of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:29

Dat heeft ze laatst toch al verteld?

Ik hoop niet dat June nu boos wordt, want het gaat echt buiten mijn schuld om dat ik nu mijn rekeningen niet kan betalen.

Gast
Gast

Bericht  May wo 2 maa 2011 - 4:30

Trouwens echt irritant dat je nog steeds niet op de rabo site komt Smikkell. Ik heb ook geen tip voor je gezien ik er wel zonder problemen op kom.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 4:30

Waarom zou June daar boos om worden?

Balen zeg dat je niet kunt bellen. Bluh, zul je altijd zien!

Ik heb dezelfde avatar als eerst. Misschien weet je het dan?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:31

Smikkell schreef:Dat heeft ze laatst toch al verteld?

Ik hoop niet dat June nu boos wordt, want het gaat echt buiten mijn schuld om dat ik nu mijn rekeningen niet kan betalen.

Ik geloof dat ik dat net gemist had toen Wink

Waarom zou June daar boos om moeten worden, Smik?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 4:31

Alex, had jij je baas gisteren nog gesproken?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:31

Lynn_ schreef:Waarom zou June daar boos om worden?

Balen zeg dat je niet kunt bellen. Bluh, zul je altijd zien!

Ik heb dezelfde avatar als eerst. Misschien weet je het dan?

Whaha, nee die hint had ik toen wel meegekregen, maar daarmee weet ik het ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 4:32

Ik haal het zo weer weg.

Laatst aangepast door Lynn_ op wo 2 maa 2011 - 4:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:32

Lynn_ schreef:Alex, had jij je baas gisteren nog gesproken?

Ja, ik heb hem uitgelegd over die foto's die op het kaartje stonden en hij reageerde heel lullig, blijkbaar zat het 'in de vrouw' want hem lukte het gelijk blablabla. Ass. Ik kon ook gewoon niet zeggen wat ik allemaal wilde zeggen want het was daarna gelijk dismissed en Alex kon weer vertrekken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:33

Omdat ik al 5 weken te laat ben met het betalen van mijn rekeningen en ik alleen maar meer in de problemen kom als ik het niet bijhoud. June zit me een beetje achter de broek aan en net nu ik mijn rekeningen wil betalen (en dat heb belooft) kom ik niet op de site terwijl vele anderen er wel op kunnen. Het lijkt op een heel slechte smoes.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 2 maa 2011 - 4:33

Wat een zak zeg! Hopelijk heb je snel een nieuwe baan... Ben je aan het solliciteren?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:33

Oooooh oké, dan ben ik weer op de hoogte Very Happy

De beginletter had ik ook meegekregen, maar kon er even niks mee. Nu heb ik zo'n 'Oh ja!'-moment.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: