Dagcafé 2011
+18
Lotus_
Jordana
Kabouter
Suus
Blond
Elin
Zwerver
Burn
studiebol
Chocolate Cookie
VeryCherry
Lotus
Qiara
Roze Roos
Try
May
Cheesegirl
Lejow
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik wil natuurlijk wel stralen in mijn kersjesjurkje en niet in half nat geworden zwembad-chloorlucht-kleren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik spaar nu alle vaste lasten die ik straks kwijt ben aan m`n huisje. Ik leef nu dus in principe al zoals ik straks zal leven qua geld. En dan toch gaan twijfelen he?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik hou op dit moment zo'n 700 euro over, maar daar spaar ik minimaal 300 euro per maand van. Vanaf volgende maand hou ik nog zo'n 300 euro over na alle vaste lasten. In principe moet daar prima van te leven zijn hoor.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb berekend dat ik straks zo`n €300 over ga hebben. Misschien wel meer, want ik krijg dan ook meer betaald, maar ik weet dat netto niet, dus dat heb ik nu niet meegerekend. Maar ik had het er gisteren over met wat vrienden. Een vriendin vond het nog behoorlijk veel, maar een vriend vond het bar weinig, maarja hij geeft dan ook zo €70 op een avond uit aan drank enzo.. Ik moet al moeite doen om €25 op te zuipen Maar ik begon er even door te twijfelen..Giacomo schreef:_Donnaa schreef:Ik ga morgen lekker wokken Lejow.
Even een vraagje. Hoeveel houden jullie na de vaste laste een boodschappen over voor leuke dingen zoals uitgaan, kleding en cadeautjes?
Verschilt per maand, maar gemiddeld zo'n 400 euro? Moet dus kleding van betaald worden en af en toe een rekening, en de kapper en dat soort dingen ook. Jij?
Ja joh, dat is zat. Dat red je echt wel!
Gast- Gast
Ja, ik denk dat er een hoop mensen zijn die (veel) minder overhouden als ik eerlijk ben..
Gast- Gast
Goedemorgen, ik kom net uit mijn bedje gewandeld
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ja, ik denk dat er een hoop mensen zijn die (veel) minder overhouden als ik eerlijk ben..
Ik zou blij zijn met zo'n bedrag
Ik hou om precies te zijn elke maand 5 euro over.
(Maar oke ik heb geen werk dus dat is al anders)
Gast- Gast
Donnaa ik hou per maand gemiddeld zo'n 150 euro over voor zulk soort dingen. Ik hou per maand wel meer over maar dat gaat naar mijn spaarrekening.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat lijkt me ook niet prettig idd Anousch.
Ik ben stiekem oude stapliedjes van vroeger aan het luisteren. Wat een blikje Red Bull al niet voor herinneringen naar boven brengt
Ik ben stiekem oude stapliedjes van vroeger aan het luisteren. Wat een blikje Red Bull al niet voor herinneringen naar boven brengt
Gast- Gast
Haha dat was dus ook onze insteek qua hoeveelheid sparen inderdaad. En toch kijken wij stiekem ook nog een beetje met angst en beven uit naar wat er nu komen gaat. Maar goed, ik denk dat dat redelijk normaal is. Komt vast goed! Je hebt in ieder geval inzicht in je inkomsten en uitgaven, dat is al heel wat meer dan de meesten_Donnaa schreef:Ik spaar nu alle vaste lasten die ik straks kwijt ben aan m`n huisje. Ik leef nu dus in principe al zoals ik straks zal leven qua geld. En dan toch gaan twijfelen he?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik hou op dit moment zo'n 700 euro over, maar daar spaar ik minimaal 300 euro per maand van. Vanaf volgende maand hou ik nog zo'n 300 euro over na alle vaste lasten. In principe moet daar prima van te leven zijn hoor.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
@ Anousch: ik heb er vast overheen gelezen, maar hoe was je laatste gesprek voor oppasbaantje gegaan?
Elin- Fluisteraar
Elin schreef:@ Anousch: ik heb er vast overheen gelezen, maar hoe was je laatste gesprek voor oppasbaantje gegaan?
Lief dat je er aan denkt
Het is goed gegaan! Het oudste kindje wilde toen ik wegging al een kus haha.
Mag er vanavond al 2 uurtjes op komen passen. (maar het is niet echt vast, dus het kan zijn dat ze me over 3 weken pas weer vragen)
En ik had toevallig op nog een gereageerd en daar kreeg ik toevallig gisteravond ook reactie, dat het een pluspunt is dat ik ervaring heb en of ik een keer langs kan komen (dat is dan standaard op de donderdagavond)
Gast- Gast
Ik heb €100 sparen bij de vaste lasten gerekend, maar als het kan wil ik daar nog €50 of €100 bij op doen. Ligt dus aan mijn nieuwe inkomen straks..Giacomo schreef:Dat denk ik ook! Zit sparen er dan wel bij in of nog niet?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb €100 sparen bij de vaste lasten gerekend, maar als het kan wil ik daar nog €50 of €100 bij op doen. Ligt dus aan mijn nieuwe inkomen straks..Giacomo schreef:Dat denk ik ook! Zit sparen er dan wel bij in of nog niet?
Jaa precies! Ja, ik heb sparen ook bij de vaste lasten gerekend idd!
Gast- Gast
Ja, ik heb ook al een mooie excel gemaakt.. Ik ben echt een control freak wat dat betreft.. Geen Dagobert Duck hoor, dat dan weer niet..Vergeet-me-nietje schreef:Haha dat was dus ook onze insteek qua hoeveelheid sparen inderdaad. En toch kijken wij stiekem ook nog een beetje met angst en beven uit naar wat er nu komen gaat. Maar goed, ik denk dat dat redelijk normaal is. Komt vast goed! Je hebt in ieder geval inzicht in je inkomsten en uitgaven, dat is al heel wat meer dan de meesten_Donnaa schreef:Ik spaar nu alle vaste lasten die ik straks kwijt ben aan m`n huisje. Ik leef nu dus in principe al zoals ik straks zal leven qua geld. En dan toch gaan twijfelen he?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik hou op dit moment zo'n 700 euro over, maar daar spaar ik minimaal 300 euro per maand van. Vanaf volgende maand hou ik nog zo'n 300 euro over na alle vaste lasten. In principe moet daar prima van te leven zijn hoor.
Gast- Gast
Ik hoop ook echt dat ik heeeel snel kan gaan sparen, want ik wil echt heeeeeel graag aan mijn rijbewijs beginnen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jammer Anousch dat het niet een regelmatig oppasbaantje is..
Ja vond ik ook idd,
maar hopelijk wordt die andere ook wat elke donderdagavond.
Gast- Gast
Anousch schreef:Elin schreef:@ Anousch: ik heb er vast overheen gelezen, maar hoe was je laatste gesprek voor oppasbaantje gegaan?
Lief dat je er aan denkt
Het is goed gegaan! Het oudste kindje wilde toen ik wegging al een kus haha.
Mag er vanavond al 2 uurtjes op komen passen. (maar het is niet echt vast, dus het kan zijn dat ze me over 3 weken pas weer vragen)
En ik had toevallig op nog een gereageerd en daar kreeg ik toevallig gisteravond ook reactie, dat het een pluspunt is dat ik ervaring heb en of ik een keer langs kan komen (dat is dan standaard op de donderdagavond)
Aw, wat lief ! Goed teken ook. Maar iets vast zou ook wel fijn zijn natuurlijk. Hopelijk wordt dat andere adresje ook wat, het is wel tijd dat het je een beetje gaat meezitten allemaal!
Elin- Fluisteraar
Pfoe! Jongens, Euh dames, wie is er hier financieel ingesteld? Blegh! Ik heb geen kracht meer voor mijn financieel plan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heb je dat dan altijd op? Ik wil wel graag blijven uitgaan enzo, maar daar geef ik gelukkig toch al niet zoveel aan uit. Alleen uit eten gaan moet ik drastisch verminderen..May schreef:Donnaa ik hou per maand gemiddeld zo'n 150 euro over voor zulk soort dingen. Ik hou per maand wel meer over maar dat gaat naar mijn spaarrekening.
Gast- Gast
Jaaa dat hoop ik ook voor je. Wat verdien je nou tegenwoordig met oppassen? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..Anousch schreef:_Donnaa schreef:Jammer Anousch dat het niet een regelmatig oppasbaantje is..
Ja vond ik ook idd,
maar hopelijk wordt die andere ook wat elke donderdagavond.
Gast- Gast
Euh, niet Burn, sorry! Wat moet je precies doen dan?
Elin- Fluisteraar
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: