Ik ben tante! :D Update!
+80
Parisienne
Elliot
Robin_
Luce
Framboos
Oasis
Blue flower
Bluestar
Monnie
Schaapke
Tiara
_Jet
Clapperdie
moepie
_Lana_
Flower_L
*Lieke*
Happy
lief
Rush
mauwmauw
Sun88
Exogenesis
Muppetje
Jelin
Stuiterbal
kajaka88
Minx
Nijntje
Manderijn
Jezzie
Viva
Ayla
Mees
Enelya
Snoes
Ella
Floor
Razz
Jade
Printje
Auxo
M-G
Penélope
Snoopy
L!ND@
Caramba
Mrs. Jansen
mosio
Shisha
Katrien
Siamsa
Shy
Takkie
Thunder
Aimee
Sanne
Puggle
Elodie
Sophiee
Pien
Sea of Trees
Lejow
Coco
MADDIE
LDJ
Isolt
Happydobby
Jasmine
Lot
Aoi
Dora
Bosjesvrouw
Annemoontje
Fortissimo
kwak
Pink!
Zonneschijn
Harrison
PapillonRose
84 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik ben tante! :D Update!
Even een update, zeer waarschijnlijk ben ik deze week tante. Bloeddruk blijft te hoog, dus wilden haar gaan inleiden. Vandaag heel de dag wat gerommel en last van buik en rug, gynaecoloog gesproken en die wil haar morgen gaan inleiden als het vannacht niet zelf begint. Zo spannend!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Wow dat gaat wel heel snel zeg! Zijn ze er nu op voorbereid (zo ver dat kan op zo'n kort termijn) en dan niet perse met spullen, ik geloof dat dat altijd wel losloopt en goed komt, maar vooral emotioneel gezien? Lijkt mij best heftig, hoop dat ze ondanks dat toch kan genieten als het zo ver is.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Spannend hoor. Hoe is het met haarzelf?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mijn zusje is er heel rustig onder. Ze is nu wel super nerveus, maar denk dat ze het wel aankan. Tuurlijk zal het zwaar worden, het gaat allemaal zo snel, en ik kan me helemaal niet voorstellen hoe het is om moeder te worden, maar ik denk dat ze zich er wel doorheen slaat.
Haar vriend wordt lastiger denk ik. Mijn zusje heeft natuurlijk de baby gevoeld, hij zit in haar buik. Hij heeft alleen twee echo's gezien, het hartje gehoord en een paar keer gevoeld als hij bewoog in haar buik. Hij heeft nog minder kunnen genieten en wennen van en aan de zwangerschap.
Haar vriend wordt lastiger denk ik. Mijn zusje heeft natuurlijk de baby gevoeld, hij zit in haar buik. Hij heeft alleen twee echo's gezien, het hartje gehoord en een paar keer gevoeld als hij bewoog in haar buik. Hij heeft nog minder kunnen genieten en wennen van en aan de zwangerschap.
Auxo- Ratel
Wat snel al, deze week. Spannend zeg.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend Auxo!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Gaat snel spannend zeg! Is het inmiddels al een beetje geland dat ze ouders worden?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ja dat denk ik wel. Ze zijn er nu 1,5 week constant mee bezig. Hebben een hoop samen geregeld, veel gepraat en zijn veel samen. De kleine komt bij mijn zusje en ouders te wonen tot ze samen iets hebben gevonden, maar hij heeft in zijn eigen slaapkamer de helft ook omgebouwd tot babykamer.
Het is zo apart, maar zo welkom.
Het is zo apart, maar zo welkom.
Auxo- Ratel
Dat lijkt mij inderdaad eerst schrikken zo'n bericht maar fijn dat het zo welkom is.
Spannend zeg dat je deze week gewoon al tante wordt!
Spannend zeg dat je deze week gewoon al tante wordt!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
[quote="Auxo"]Ja dat denk ik wel. Ze zijn er nu 1,5 week constant mee bezig. Hebben een hoop samen geregeld, veel gepraat en zijn veel samen. De kleine komt bij mijn zusje en ouders te wonen tot ze samen iets hebben gevonden, maar hij heeft in zijn eigen slaapkamer de helft ook omgebouwd tot babykamer.
Het is zo apart, maar zo welkom.[/quote
Fijn dat ze voorlopig bij je ouders kunnen wonen. Het is ook veel wat ze in anderhalve week te verwerken krijgen. Ik ben nu nog niet gewend om moeder te worden daar groei je toch naartoe en bij hun gaat het dan in snel vaart!
Het wordt zo te lezen een jongen?
Het is zo apart, maar zo welkom.[/quote
Fijn dat ze voorlopig bij je ouders kunnen wonen. Het is ook veel wat ze in anderhalve week te verwerken krijgen. Ik ben nu nog niet gewend om moeder te worden daar groei je toch naartoe en bij hun gaat het dan in snel vaart!
Het wordt zo te lezen een jongen?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ja het wordt een jongen.
Om even terug te komen of ze er emotioneel klaar voor is, ze zegt zelf; 'kan je er zo snel klaar voor zijn?' Ze laat het echt allemaal op zich afkomen nu.
Ze heeft net een balloncatheter ingebracht gekregen, hopen dat dat zijn werk gaat doen. Ben nu nog bij haar in het ziekenhuis maar ga eind van de ochtend toch naar huis.
Om even terug te komen of ze er emotioneel klaar voor is, ze zegt zelf; 'kan je er zo snel klaar voor zijn?' Ze laat het echt allemaal op zich afkomen nu.
Ze heeft net een balloncatheter ingebracht gekregen, hopen dat dat zijn werk gaat doen. Ben nu nog bij haar in het ziekenhuis maar ga eind van de ochtend toch naar huis.
Auxo- Ratel
Jeetje wat spannend en overweldigend allemaal zeg!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
poeh! Wat heftig allemaal! Veel succes voor je zusje.
Nog even en je bent tante!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Spannend zeg! Hopelijk gaat alles goed.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ja! Van mij mag hij komen haha!Jade schreef:poeh! Wat heftig allemaal! Veel succes voor je zusje.
Auxo- Ratel
Spannend!
Wat leuk een jongen. Hebben ze zo snel wel een naam kunnen bedenken (ik denk aan mezelf terug, wij hebben er heeeel lang over gedaan)
Wat leuk een jongen. Hebben ze zo snel wel een naam kunnen bedenken (ik denk aan mezelf terug, wij hebben er heeeel lang over gedaan)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Spannend hoor, hopelijk ben je snel tante
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Naam hebben ze al, kwamen allebei met dezelfde naam. Dus dat was al een zorg minder.
Auxo- Ratel
Oh jeetje zeg, wat een verrassing! Hopelijk verloopt de bevalling voorspoedig en kunnen ze daarna toch gaan genieten van hun (onverwachte) gezinnetje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik blijf het een heel bijzonder verhaal vinden en wat heb ik een respect en bewondering voor hun!! Natuurlijk kunnen ze niet anders dan het accepteren maar ik vind ze in jou verhalen zo positief overkomen en zo snel alles op een rijtje gezet hebben....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat was makkelijk. Ze hadden natuurlijk ook minder tijd om er over na te denken dus dan je er misschien ook sneller uit.Auxo schreef:Naam hebben ze al, kwamen allebei met dezelfde naam. Dus dat was al een zorg minder.
Spannend hoor.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Bijzonder hè dat dit kan. Vriendin van mij is een jaar geleden ook bevallen terwijl ze er niets van wist. Ze ging met rugpijn naar het ziekenhuis en daar kwamen ze er al snel achter dat ze aan bevallen was. Ik was echt in shock toen ze belde. Ze was wel wat aangekomen en ik heb ook wel eens gedacht dat ze misschien wel zwanger kon zijn, maar ik ging ervan uit dat ze het wel zou zeggen dan. Kindje is ook helemaal gezond en zo'n schatje. En met mijn vriendin gaat ook alles goed. Laatst had ze wel een beetje een dipje, maar ze heeft ook zoveel dingen meegemaakt de laatste jaren dat dit niet zo gek is. Zij en haar vriend waren het ook gelijk eens over de naam.Caramba schreef:Wat leuk, maar wel schrikken inderdaad. Een vriendin van mij wist ook niet dat ze zwanger was, pas de laatste 3 uur voor haar bevalling kwamen ze erachter.
Leuk Auxo, waarschijnlijk ben je vandaag dus tante
Laatst aangepast door Enelya op ma 12 aug 2013 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Plus dat ze het ooit wel eens over kinderen hebben gehad, en ook al over namen. Alleen dat het zo snel al voor het echt zou zijn had niemand verwacht.Bosjesvrouw schreef:Dat was makkelijk. Ze hadden natuurlijk ook minder tijd om er over na te denken dus dan je er misschien ook sneller uit.Auxo schreef:Naam hebben ze al, kwamen allebei met dezelfde naam. Dus dat was al een zorg minder.
Spannend hoor.
Pien, ik ben ook echt wel trots op mijn kleine zusje dat ze het zo ondergaat. Vanmorgen ook met de balloncatether inbrengen, verpleegkundige zei steeds dat ze het zo goed deed en geen kik gaf, hadden ze wel eens anders gezien. Maar zo is ze eigenlijk altijd al wel geweest.
Ze is zich heel goed bewust dat het zwaar gaat worden, maar het kindje zit er, moet eruit en er moet voor gezorgd worden. Waarom zou ze allemaal gaan doemdenken zijn haar woorden.
Auxo- Ratel
Ik ken idd ook zo'n verhaal. Het zou persoonlijk voor mij echt een nachtmerrie zijn als het nu nog zou gebeuren...Enelya schreef:Bijzonder hè dat dit kan. Vriendin van mij is een jaar geleden ook bevallen terwijl ze er niets van wist. Ze ging met rugpijn naar het ziekenhuis en daar kwamen ze er al snel achter dat ze aan bevallen was. Ik was echt in shock toen ze belde. Ze was wel wat aangekomen en ik heb ook wel eens gedacht dat ze misschien wel zwanger kon zijn, maar ik ging ervan uit dat ze het wel zou zeggen dan. Kindje is ook helemaal gezond!Caramba schreef:Wat leuk, maar wel schrikken inderdaad. Een vriendin van mij wist ook niet dat ze zwanger was, pas de laatste 3 uur voor haar bevalling kwamen ze erachter.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat is ook al zo bijzonder. En bijna onwerkelijk hè. Ik geloofde nooit dat je echt nooit iets kon merken, tot ik het nu van heel dichtbij zie.Enelya schreef:Bijzonder hè dat dit kan. Vriendin van mij is een jaar geleden ook bevallen terwijl ze er niets van wist. Ze ging met rugpijn naar het ziekenhuis en daar kwamen ze er al snel achter dat ze aan bevallen was. Ik was echt in shock toen ze belde. Ze was wel wat aangekomen en ik heb ook wel eens gedacht dat ze misschien wel zwanger kon zijn, maar ik ging ervan uit dat ze het wel zou zeggen dan. Kindje is ook helemaal gezond!Caramba schreef:Wat leuk, maar wel schrikken inderdaad. Een vriendin van mij wist ook niet dat ze zwanger was, pas de laatste 3 uur voor haar bevalling kwamen ze erachter.
Auxo- Ratel
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Ik ben tante!
» Jaa ik word Tante!!
» Ik word tante !
» update!!! (update 2 januari)
» Ik ben tante!
» Jaa ik word Tante!!
» Ik word tante !
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: