Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken) Empty Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken)

Bericht  Gray wo 31 jul 2013 - 1:28

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken) Foto550-W88W8J8I
Ik zou heel graag zelf sieraden willen maken. In het verleden heb ik wel eens wat kettingen gemaakt , gewoon van glaskralen, heel simpel. Maar tegenwoordig ben ik echt gek op deze armbanden zoals op de foto. Ik kan er natuurlijk een bestellen maar het lijkt me erg leuk om ze zelf te leren maken . Maar hoe begin ik dan? Waar haal ik het materiaal en de uitleg vandaan?
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken) Empty Re: Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken)

Bericht  Tania wo 31 jul 2013 - 1:55

http://forum.kralen.com/

En verder lijkt me dit niet echt een ingewikkelde armband als je al vaker sieraden hebt gemaakt. Even googlelen dan vindt je genoeg webshops.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken) Empty Re: Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken)

Bericht  Limburg85 wo 31 jul 2013 - 6:52

Zo'n armband is niet moeilijk, 4 soorten draad, metale kralen waar de 4 draden doorgaan, kraal met ringetje eraan waar je een grote ring doormiddel van kleine ring aan bevestig en daar bevestig je de bedels aan doornmiddel van kettelstift met mogelijk klein kraaltje en ringetje.

En op het uiteinde van de draden zet je een soort van veterklemmen, ik denk dat er wel extra grote/luxere zijn en een slotje.

Als je via groothandel kunt bestellen kun je kijken op betaalbarekralen.nl en anders zie je sommige producten en kun je verder Googlen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken) Empty Re: Hoe begin ik hiermee?? (sieraden maken)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum