Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sieraden Ti Sento

+10
Ellebel
Prosecco
Gizmo
Mida4you
Angela_1986
teletascha
Miss G
Pien
Nathalie
CCC
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:28

Heeft iemand van jullie sieraden van Ti Sento?

Heb met mijn verjaardag van mijn vriend 3 aanschuifringen gekregen. En vandaag zelf oorbellen ervan gekocht.
Had voor vorige week nog nooit van het merk gehoord. Maar schijnt toch al langer te bestaan.

Heeft iemand van jullie ook toevallig de bedelarmband?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  CCC do 5 mei 2011 - 5:28

Ja die heb ik! Heb ook verschillende ringen ervan, ketting, bedeltjes... Ik heb toevallig de kralenarmbanden voor mijn verjaardag op mijn lijstje staan! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Nathalie do 5 mei 2011 - 5:29

Lize schreef:Heeft iemand van jullie sieraden van Ti Sento?

Heb met mijn verjaardag van mijn vriend 3 aanschuifringen gekregen. En vandaag zelf oorbellen ervan gekocht.
Had voor vorige week nog nooit van het merk gehoord. Maar schijnt toch al langer te bestaan.

Heeft iemand van jullie ook toevallig de bedelarmband?

Ik heb een ring van ti sento en die blijft erg mooi. Heb hem nu al 3 jaar en hij ziet er echt nog goed uit, geen steentjes verloren.

Sieraden Ti Sento 169795998_5_ZGgl

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Pien do 5 mei 2011 - 6:41

ik heb van mijn man 2 ringen van ti sento gehad, de eerste heb ik gekregen met onze eerste kerst, in 2005. hij ziet er nog altijd als nieuw uit!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Miss G do 5 mei 2011 - 6:44

Ik heb 1 ring, 2 paar oorbellen en 2 kettingen van ti sento. Ze hebben echt hele mooie sieraden vind ik.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  teletascha do 5 mei 2011 - 6:45

Ik heb oorbellen van Ti Sento. Daar kun je van die verschillende charms aanhangen, dus erg leuk! Ik heb 4 verschillende charms, dus kan lekker varieren. Ik heb ze nu ongeveer 3 jaar. Na 2 jaar was het klapmechanisme van 1 oorbel stuk (was lastig met indoen) en toen kreeg ik bij de juwelier gewoon gelijk 2 nieuwe oorbellen. Het was een bekend probleem, en Ti Sento had gewoon al extra setjes bij juweliers gelegd, mochten klanten terugkomen met deze klacht. Dus ik ben zeer tevreden!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Angela_1986 do 5 mei 2011 - 6:46

silent Dan heb ik blijkbaar wel érg veel pech met m'n sieraden van TiSento...

Ik heb 2 ringen, van beide zijn de steentjes verzakt, eentje zelfs behoorlijk. Ook heb ik de bedelarmband, waar ik bedeltjes met steentjes aan heb zitten en daar zijn ook steentjes uit gevallen... Cry Let met de armband ook op dat de slotjes niet open gaan staan want dan ben je je bedeltje dus kwijt.

Maar de sieraden zijn wel mooi! :-)
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:51

3 dezelfde ringen van Ti Sento gehad en alle 3 kapot. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:32

Positieve en negatieve ervaringen dus. Ik heb tot nu toe nog nergens last van, gelukkig. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Mida4you do 5 mei 2011 - 8:28

Ik heb een bedelarmband van Charming by Ti Sento

Sieraden Ti Sento Haute%20Couture%20Hippie%20small

Zoiets als dit alleen veel minder bedeltjes en andere bedeltjes ( ik kon geen ander plaatje vinden )
Ik ben er iig super blij mee! Ook heb ik nog een hanger aan mij ketting hangen van Ti Sento
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gizmo do 5 mei 2011 - 8:44

Angela_1986 schreef: silent Dan heb ik blijkbaar wel érg veel pech met m'n sieraden van TiSento...

Ik heb 2 ringen, van beide zijn de steentjes verzakt, eentje zelfs behoorlijk. Ook heb ik de bedelarmband, waar ik bedeltjes met steentjes aan heb zitten en daar zijn ook steentjes uit gevallen... Cry Let met de armband ook op dat de slotjes niet open gaan staan want dan ben je je bedeltje dus kwijt.

Maar de sieraden zijn wel mooi! :-)

Wat bedoel je met verzakte steentjes?
Ik heb een ring met zwarte steentjes, bijna 3 jaar nu. Ziet er nog goed uit.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:50

Ik heb pareloorbellen en een parelarmband. Ik vind het een mooi merk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Prosecco do 5 mei 2011 - 18:04

Ik heb de bedelarmband van de vorige collectie maar heb daar best problemen mee gehad. 2 bedeltjes zijn al eens van hun slotjes afgebroken terwijl ik heel voorzichtig met mijn armband ben. Deze zijn gelukkig gerepareerd en nu gaat het nog steeds goed. Uit mijn ring ben ik al eens een steentje verloren, die is er toen voor 10 euro weer ingezet.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Ellebel do 5 mei 2011 - 18:31

Ik heb 4 ringen, 3 paar oorbellen en 3 armbanden. Ik ben over de kwaliteit redelijk tevreden. De oorbellen zijn allemaal prima. De ringen en en mijn slavenarmband vind ik erg krasgevoelig. Mijn ringen zijn 4 tot 1 jaar oud en zien er echt niet uit als nieuw. Het zilver in de handpalm ziet er behoorlijk geleefd uit. Maar, ik draag 3 van de 4 ringen wel dagelijks.

Charm arband heb ik ook. Eerst had ik deze aan een parelarmband hangen, maar hieruit verloor ik de bedels. Nu heb ik zo'n schakelarmband erbij en dit gaat perfect! De schakels zijn te groot om de bedels te kunnen verliezen.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gizmo do 5 mei 2011 - 18:36

Ellebel schreef:Ik heb 4 ringen, 3 paar oorbellen en 3 armbanden. Ik ben over de kwaliteit redelijk tevreden. De oorbellen zijn allemaal prima. De ringen en en mijn slavenarmband vind ik erg krasgevoelig. Mijn ringen zijn 4 tot 1 jaar oud en zien er echt niet uit als nieuw. Het zilver in de handpalm ziet er behoorlijk geleefd uit. Maar, ik draag 3 van de 4 ringen wel dagelijks.

Charm arband heb ik ook. Eerst had ik deze aan een parelarmband hangen, maar hieruit verloor ik de bedels. Nu heb ik zo'n schakelarmband erbij en dit gaat perfect! De schakels zijn te groot om de bedels te kunnen verliezen.

Ow, maar dat heb ik ook hoor (dikgedrukte). Dat is normaal voor zilver, het is een erg zacht metaal.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Angela_1986 vr 6 mei 2011 - 22:46

Gizmo schreef:
Angela_1986 schreef: silent Dan heb ik blijkbaar wel érg veel pech met m'n sieraden van TiSento...

Ik heb 2 ringen, van beide zijn de steentjes verzakt, eentje zelfs behoorlijk. Ook heb ik de bedelarmband, waar ik bedeltjes met steentjes aan heb zitten en daar zijn ook steentjes uit gevallen... Cry Let met de armband ook op dat de slotjes niet open gaan staan want dan ben je je bedeltje dus kwijt.

Maar de sieraden zijn wel mooi! :-)

Wat bedoel je met verzakte steentjes?
Ik heb een ring met zwarte steentjes, bijna 3 jaar nu. Ziet er nog goed uit.

Dat het steentje dat er in zit na verloop van tijd lager is komen te zitten. Zo'n soort ringen heb ik [img]Sieraden Ti Sento Ringtisento[/img]

Ik zag trouwens dat iemand ook zei dat ze het erg krasgevoelig vindt, daar ben ik 't ook helemaal mee eens!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Effie_O za 7 mei 2011 - 0:37

Mirjam4you schreef:Ik heb een bedelarmband van Charming by Ti Sento

Sieraden Ti Sento Haute%20Couture%20Hippie%20small

Zoiets als dit alleen veel minder bedeltjes en andere bedeltjes ( ik kon geen ander plaatje vinden )
Ik ben er iig super blij mee! Ook heb ik nog een hanger aan mij ketting hangen van Ti Sento

Zoiets heb ik sinds een paar maanden ook, al heb ik nog maar 3 bedels en een goedkope 'voor de grap' bedel er aan Wink Nog geen last gehad van dingen die kapot zijn gegaan of los hebben gelaten, maar wel al veel krassen. Nou hou ik wel van dat 'oude' uiterlijk (niet dat glimmende zilver), maar ik vond het wel opvallend snel voor toch niet heel goedkope sieraden.

Mijn bedel van 1,50 euro is een felgele badeend. Duidelijk gewoon een zilverkleurig laagje met daarover een geel laagje. Maar daar zitten de laagjes nog steeds volledig op en ik zie geen enkele kras laughcry
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  dr_oupy za 7 mei 2011 - 1:27


Ik heb ook een bedel armband met kralen, mijn kralen worden lelijk, die slijten gewoon af. Maar bij mijn bedels krijg ik een soort rubberen hulsjes die je om de slotjes moet doen, zodat de slotjes niet los kunnen schieten! Echt ideaal zijn die dingen.

Verder blijven mijn bedels wel erg mooi.

Binnenkort wil ik ook een ring van Ti Sento.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Mida4you za 7 mei 2011 - 2:34

Effie_O schreef:
Mirjam4you schreef:Ik heb een bedelarmband van Charming by Ti Sento

Sieraden Ti Sento Haute%20Couture%20Hippie%20small

Zoiets als dit alleen veel minder bedeltjes en andere bedeltjes ( ik kon geen ander plaatje vinden )
Ik ben er iig super blij mee! Ook heb ik nog een hanger aan mij ketting hangen van Ti Sento

Zoiets heb ik sinds een paar maanden ook, al heb ik nog maar 3 bedels en een goedkope 'voor de grap' bedel er aan Wink Nog geen last gehad van dingen die kapot zijn gegaan of los hebben gelaten, maar wel al veel krassen. Nou hou ik wel van dat 'oude' uiterlijk (niet dat glimmende zilver), maar ik vond het wel opvallend snel voor toch niet heel goedkope sieraden.

Mijn bedel van 1,50 euro is een felgele badeend. Duidelijk gewoon een zilverkleurig laagje met daarover een geel laagje. Maar daar zitten de laagjes nog steeds volledig op en ik zie geen enkele kras laughcry

Ik heb er ook nog maar 4 bedels aanhangen maar die zijn wel echt ( eiffeltoren, puzzelstukje, lieveheersbeestje en een slipper ) binnenkort ga ik een speen kopen n.a.v. ons dochtertje.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Effie_O za 7 mei 2011 - 3:43

Mijn andere 3 bedels zijn ook gewoon van Ti Sento hoor, alleen de badeend is nep. Had verwacht dat ding binnen een week al kwijt te zijn, maar het hangt er na een paar maanden nog steeds aan Wink
Ik heb het theepotje, een boek en een wijnglas. Dat ergens op internet nog een mooie gezien, maar die zag ik helaas niet bij de juwelier, ook niet in het boekje. Denk dat het een oude collectie is, wat op internet staat. Misschien toch maar eens bestellen binnenkort.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 8:58

Ik heb een bedelarmband met ik dacht 6 bedeltjes van Charming by Ti Sento en een ring. Erg mooi merk vind ik het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:20

Ik heb zelf deze ring (maar dan in het roze) en de bijpassende oorbellen. Ook heb ik nog ergens een armband liggen maar daar ben ik de bedel van kwijt geraakt tijdens mn verhuizing, zo zonde.. Ik heb het alleen niet dagelijks om/in dus qua kwaliteit kan ik er niet veel over zeggen, behalve dat het er bij mij nog prima uitziet!

Sieraden Ti Sento 1260474633_1462ZI_view

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 22:51

Ik heb vandaag mijn oorbellen terug gebracht. Kreeg er een ontstoken oorlel van. Dus wel balen.
Alleen wilde al graag de bedelarmband en daar heb ik hem nu voor geruild. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  flower di 10 mei 2011 - 21:17

Sieraden Ti Sento 1

Sieraden Ti Sento 1

De laatste tijd gebruik ik de onderste ringetjes gecombineerd met een hanger van zinzi
Deze:
Sieraden Ti Sento 1292448636_ZICH628_large
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 21:41

Mijn moeder kreeg laatst een boekje mee van de juwelier. Daarin stonden alleen maar sieraden van Ti Sento. Wow, wat een mooie sieraden! Ik heb mijn man al een paar subtiele hints gegeven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sieraden Ti Sento Empty Re: Sieraden Ti Sento

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum