Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

+9
Rush
Bliss
Jeanette
Rovine
Aziraphale
Dolphinne
Clapperdie
Chocoholic
Jilke
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 3:56

Rush schreef:Ha nee, Benz.

Ik mocht alleen een poes als m`n vriend de naam mocht bedenken. Tsja. Rolling Eyes
Haha! Ja die is ook wel een beetje mannelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jip83 wo 31 jul 2013 - 4:53

Hoe oud is ze bij haar mama weggehaald?
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 5:04

Ivm omstandigheden met 6,5 week.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jip83 wo 31 jul 2013 - 5:14

Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik lees op kattenfora dat op zo'n jonge leeftijd dit soort 'problemen' voorkomen. Dit komt omdat ze een stuk opvoeding van moeder hebben gemist.

Wat je kunt doen is elke keer als ze je bijt of aanvalt is wegzetten en even negeren. Of, als dat mogelijk is, weer even terug naar de moeder, of een ander, wat ouder netjes opgevoede, kitten erbij.
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 5:21

Ben bekend met de problemen. Moederpoes is overleden, en Gijs is ook goed ziek geweest met restschade. Beestje verdiende een kans, en kwam er een heel eind bovenop.

Wat betreft het gedrag komt het wel goed, alleen is het soms gewoon frustrerend.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jip83 wo 31 jul 2013 - 5:27

Je vroeg ook inderdaad niet om advies... Had ik niet gelezen! Onbedoeld goed advies dus smile

Veel plezier met je Gijsje!
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 5:31

Geeft niks hoor smile het is een erg lief beestje in ieder geval.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Moira wo 31 jul 2013 - 12:38

Lang leve kittens! Dan ben je nergens veilig en je spullen ook niet Very Happy . Het heeft wel wat, maar ik ben blij dat mijn katten niet meer in die fase zitten (type ik nu mijn kat rustig op mijn schoot ligt te slapen I love you) .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Bazinga wo 31 jul 2013 - 23:24

Kattenstreken... Eens lach je erom smile Maar ik zou wel nu al streng corrigeren. Hebben wij bij Frits niet helemaal 100% goed gedaan en hij kan nu nogal wat lomp en hard uit de hoek komen. Maakt voor mij niet heel veel uit, maar als mijn neefjes er zijn, houd ik m'n hart vast...

Frits is trouwens een herfstkat die met amper 6 weken bij z'n moeder weg ging; als ik 't Internet mag geloven, is-ie daarom zoals-ie is Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  - Pagina 2 Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum