Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

+9
Rush
Bliss
Jeanette
Rovine
Aziraphale
Dolphinne
Clapperdie
Chocoholic
Jilke
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke di 30 jul 2013 - 20:30

We hebben een kitten in huis, Gijs van nu 11 weken. Heel lief beestje, enorm ziek geweest waarbij hij het maar net gered heeft 4 weken geleden. God wat maakte ik me zorgen. Hij is gelukkig dankzij 2 weken voeren met spuit en fles en een hele hoop medicijnen en opname bij dierenarts weer herstelt, maar helemaal beter zal hij nooit meer worden.

Maar nu...nu is het een draak! :twisted:Hij zit het liefst de hele dag aan mijn tenen geplakt, of met zijn ieniemienie scherpe tandjes aan mijn handen. De stoelen zijn ook een zeer leuk spring en krabobject, zelfde als de bank. En als ik wat durf te eten, zit little one er met zijn kleine gevlekte neusje er als eerste in als ik niet uitkijk. Maar brokjes eten, ho maar, dat wil hij niet.

Terwijl ik nu probeer dit te typen, heeft hij ook al 3 keer over mijn toetsenbord gelopen, waarbij ik allemaal rare tekens krijg. En ook mijn beeldscherm al aangevallen, want die lettertjes die erop verschijnen, Leuk!

En ondanks alles, hou ik zo ontzettend van dat schattige wolletje, ondanks de enorme kosten tot nu toe, gedoe met eten, en zijn hyperactieve gedrag.

Pfff en nu pleurt hij weer van de vensterbank...met palmboompje...clown

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  IMG_6130

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  35098e99-7349-4a7b-96ca-53350ecff20f
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Chocoholic di 30 jul 2013 - 20:34

Oh, wat is het een schatje! I love you Qua karakter zal het wel heel erg liggen aan het feit dat hij nog een kitten is, dus dat stoute gedrag zal in de loop van de tijd minder worden. Maar echt, wat issie lief! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Clapperdie di 30 jul 2013 - 21:18

Wat een dondersteentje!

Heb je een klimtoren voor hem? Misschien dat hij dan daar zijn energie in kwijt kan en meteen zijn nageltjes kan scherpen.

Wij hadden ook een:Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Kong-kickaroo-tiger Die vonden mijn katten ook helemaal te gek daar ging veel energie naar toe.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Dolphinne wo 31 jul 2013 - 0:32

Wat een schatje!

Hier inmiddels geen kitten(s) meer. Maar wel een grote bandiet in huis.
De jongste is nu ruim 1 (van april) en we zijn sinds donderdag verhuist.
Ze kwamen altijd buiten, maar nu moeten ze een aantal weken binnenblijven. Dat is wel te merken aan zijn energielevel.
Hij valt geregeld de andere katten in huis aan en vliegt dan als een gek het hele huis door. En hij vind van alles om mee te spelen (vliegenmepper, stukje plant, balletjes, reclamefolders)
Dat zal hier straks vast wel weer minder worden als hij weer lekker naar buiten kan op ontdekkingstocht in de nieuwe buurt.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Aziraphale wo 31 jul 2013 - 0:44

Herkenbaar! Wat een liefie smile

Weet je zeker dat het een hij is? Wink Lijkt me vrij sterk namelijk! Ze heeft drie kleuren in haar vacht en dat is 99% een vrouwtje! Pittige karakters, naar het schijnt.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 0:56

Het is inderdaad geen hij maar een zij ;)Typ automatisch altijd hij eigenlijk.

We hebben een leuke krabpaal hier staan, slaapt ie graag op in een hangmandje. Maar banken blijven toch leuker he Very Happy

Hier komen ze de tuin niet uit (we hebben er nu 4 in totaal), dus ze weten niet beter. Gaat prima met energielevel, behalve onze kleine Gijs nu dan haha.

En wat betreft karakter ben ik benieuwd, of het een pittige lap wordt. We hebben namelijk nog een lapjespoes, maar die is zo soft als het maar zijn kan, heeft nog nooit naar nog maar iets gemept of gebeten. Die is ook erg rustig.

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  31-7-20132

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  5040_369134109876569_1311795160_n

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  1069874_369134146543232_802857661_n

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  1005741_367778596678787_864644934_n

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  64995_366331266823520_1480793147_n
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Rovine wo 31 jul 2013 - 0:57

Volgens mij hebben alle kittens wel zulke streken. I love you

Om je op te beuren; mijn kater van 3,5 en poes van 2 hebben ze nog steeds.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jeanette wo 31 jul 2013 - 1:04

Krabpaal met catsnip kopen, zijn ze echt onwijs dol op!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 1:06

Dat gaat helaas niet Jeanette, hebben altijd speeltjes ervan gehad, maar 1 kat is daar allergisch voor, krijgt er grote open wonden van. Das geen optie dus. Heb net een lading nieuwe speeltjes en hengels gehaald. Heeft hij weer wat nieuws.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 1:45

Jilke schreef:Het is inderdaad geen hij maar een zij ;)Typ automatisch altijd hij eigenlijk.


Je weet dat het een vrouwje is, maar toch noem je haar Gijs? En hij? Wat vreemd, dieren hebben toch ook gewoon een geslacht, zijn niet allemaal mannetjes?

Verder, lieve kitten zo op de foto!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 1:48

Wat maakt dat uit Carrie?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 1:53

Jilke schreef:Wat maakt dat uit Carrie?

Het is een gevoel, je kat is een meisje, maar je geeft haar een jongensnaam. Alsof vrouwtjes niet belangrijk genoeg zijn? Het mannelijke en vrouwlijke geslacht staan toch gewoon gelijk aan elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 1:57

Het kan toch ook zijn dat ik Gijs gewoon een leuke naam vind? Krijgt ie vast geen minderwaardigheidscomplex van hoor.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 2:04

Jilke schreef:Het kan toch ook zijn dat ik Gijs gewoon een leuke naam vind? Krijgt ie vast geen minderwaardigheidscomplex van hoor.

Je reageert een beetje aangevallen? Ik vind het gewoon weird, that is all. Mijn kat heet ook Gijs, maar dat is dan ook een mannetje. Je poes krijgt er vast geen minderwaardigheidscomplex van, maar ik vind het gewoon raar dat je haar 'hij' noemt, en dat ze Gijs heet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 2:24

Ik zou mijn poes ook Sjors noemen, als het een meisje was. Omdat ik het ook leuk vind voor een poes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 2:27

Harrison schreef:Ik zou mijn poes ook Sjors noemen, als het een meisje was. Omdat ik het ook leuk vind voor een poes!

Ja en Sjors vind ik sowieso leuk voor een meisje en een jongen! Beetje universeel. Net als Sjors uit GTST Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 2:47

Nee hoor, niks geen aangevallen gevoel. Vind jouw posts eerder aanvallend overkomen. Alsof ik een of andere mafkees ben die zijn kat zo noemt. Ik geef alleen aan dat ik Gijs een leuke naam vind, en dat het nou net een poes is, tja, dat is dan zo.
Kan me er niet druk om maken.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 3:09

Jilke schreef:Nee hoor, niks geen aangevallen gevoel. Vind jouw posts eerder aanvallend overkomen. Alsof ik een of andere mafkees ben die zijn kat zo noemt. Ik geef alleen aan dat ik Gijs een leuke naam vind, en dat het nou net een poes is, tja, dat is dan zo.
Kan me er niet druk om maken.

Haha ik zeg toch nergens dat je een mafkees bent, hoezo denk je dat ik dat denk? Ik ben alleen verbaasd dat je haar 'hij' noemt, en dus een jongensnaam geeft. Had ik nog niet eerder gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Jilke wo 31 jul 2013 - 3:12

Carrie schreef:
Het is een gevoel, je kat is een meisje, maar je geeft haar een jongensnaam. Alsof vrouwtjes niet belangrijk genoeg zijn? Het mannelijke en vrouwlijke geslacht staan toch gewoon gelijk aan elkaar?

 Vond dit gewoon nogal een rare gedachtegang, komop, het gaat om een kat? Of moet ik zeggen poes...
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 3:25

Laten we het erop houden dat ik het raar vind, en jij niet. Klaaros! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Bliss wo 31 jul 2013 - 3:27

Jilke schreef:Nee hoor, niks geen aangevallen gevoel. Vind jouw posts eerder aanvallend overkomen. Alsof ik een of andere mafkees ben die zijn haar kat zo noemt. Ik geef alleen aan dat ik Gijs een leuke naam vind, en dat het nou net een poes is, tja, dat is dan zo.
Kan me er niet druk om maken.

nerd 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Rush wo 31 jul 2013 - 3:38

Hahaha Bliss.

Onze poes heeft ook een 'mannelijke' naam. nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Derpy wo 31 jul 2013 - 3:53

Gelukkig gaat het meeste van dat baldadige over als ze volwassen zijn en tot die tijd is er de plantenspuit :P 
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gast wo 31 jul 2013 - 3:54

Rush schreef:Hahaha Bliss.

Onze poes heeft ook een 'mannelijke' naam. nerd
Kees? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Rush wo 31 jul 2013 - 3:56

Ha nee, Benz.

Ik mocht alleen een poes als m`n vriend de naam mocht bedenken. Tsja. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)  Empty Re: Even klagen over mijn o zo lieve kitten ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum