buitenspeelgoed
+4
Minx
moepie
Susan
Darius
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: buitenspeelgoed
_MamaRosa_ schreef:Minneke schreef:Susan schreef:Waar heb je die schommel vandaan?
Van Babywalz. Kost ook niet veel (ik dacht we in totaal voor de schommel+ophangsyteem+verzendkosten iets van 40 euro kwijt waren. En daar hebben we dan echt al heel veel plezier van gehad.
Zandbak geeft inderdaad wel troep, maar is ook zo weer opgeruimd, ik stofzuig hier toch elke dag meerdere keren en dweil meestal ook een of twee keer per dag de hele kamer.
Respect!
Is dat dit systeem? Wel handig!
http://www.baby-walz.nl/Speelplezier/Voor-buiten-outdoor/Springen-Schommelen/group/55259/product/2570043/L/3/Deurstang.a833.0.html
Dat is hem inderdaad. Ideaal! Ik vind het een echte aanrader.
Gast- Gast
Minneke, Yara speelt er niet heel veel mee, maar wil er altijd wel even op als ze in de tuin speelt. Ze geeft 'm ook eten en kusjes :-) .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Op http://www.skippyanimals.nl zijn ze er al vanaf 10 euro, dat valt wel mee hoor! wel nog verzendkosten ( 7 euro ;s)
Gast- Gast
Onze buren hebben zo'n dierenskippy, een rood paard. Mijn oudste is daar dus echt veel te groot voor! Nu is ze ook wel heel erg groot voor haar leeftijd, maar als ze er zit doet ze al automatisch haar knieën op de grond :S Ik vind dat dus niets voor de oudere peuters
Wij hebben ook van die loopklosjes, ik weet niet hoe die heten Twee 'emmertjes' op z'n kop met een touwtje eraan, daar loop je dan mee. Verder stoepkrijt, een speeltentje, een step, een fiets. Dit jaar gaan we ook een schommel neerzetten en ik wil denk ik ook nog wel een glijbaan.
Daarnaast pakte de oudste tijdens de echte zomer altijd speelgoed van binnen mee op een kleedje ofzo. Oh ja, we hebben ook een plastic keukentje met accesoires die we alleen buiten gebruiken (een buitenkeuken dus )
Wij hebben ook van die loopklosjes, ik weet niet hoe die heten Twee 'emmertjes' op z'n kop met een touwtje eraan, daar loop je dan mee. Verder stoepkrijt, een speeltentje, een step, een fiets. Dit jaar gaan we ook een schommel neerzetten en ik wil denk ik ook nog wel een glijbaan.
Daarnaast pakte de oudste tijdens de echte zomer altijd speelgoed van binnen mee op een kleedje ofzo. Oh ja, we hebben ook een plastic keukentje met accesoires die we alleen buiten gebruiken (een buitenkeuken dus )
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Volgens mij heten die dingen gewoon klossen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Flemy schreef:Onze buren hebben zo'n dierenskippy, een rood paard. Mijn oudste is daar dus echt veel te groot voor! Nu is ze ook wel heel erg groot voor haar leeftijd, maar als ze er zit doet ze al automatisch haar knieën op de grond :S Ik vind dat dus niets voor de oudere peuters
Zijn die loopklosjes voor een kind van 2 niet heel lastig? Ik liep vorig jaar in een kleuterklas stage en daar konden veel kinderen en nog helemaal niet goed op lopen.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Susan schreef:Volgens mij heten die dingen gewoon klossen.
Ik keek even op google en inderdaad. Gewoon klossen.
Flemy- Prater
Summerlovin: Mijn dochter kan er in elk geval heel goed op lopen al! Ik weet niet hoe andere kindjes dat doen, van haar leeftijd.
Misschien omdat zij ook wel wat groter is voor haar leeftijd hoor. Ik merk op het KDV dat zij ook wel een stuk verder is dan de rest.
Misschien omdat zij ook wel wat groter is voor haar leeftijd hoor. Ik merk op het KDV dat zij ook wel een stuk verder is dan de rest.
Flemy- Prater
Nou,wij hebben net een Hippyskippy besteld, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ik zag een filmpje van dat ding waarbij een volwassene er vrolijk heen en weer op springt, dus ik denk dat deze niet te klein gaat zijn.
Gast- Gast
Minneke schreef:
Nou,wij hebben net een Hippyskippy besteld, dus ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ik zag een filmpje van dat ding waarbij een volwassene er vrolijk heen en weer op springt, dus ik denk dat deze niet te klein gaat zijn.
Ik vind het ook een geweldig ding!! Heb net even gekeken, ziet er echt leuk uit!
Ben benieuwd of mijn dochter hem ook leuk vind of dat dat ding straks in een hoekje beland.... haha!
Waar heb jij hem besteld?
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hem besteld bij Jocotoys.nl (of zoiets?). Als je de koe-variant bestelt dan krijg je er gratis koorts-stickers bij
Als Fenne er niets mee doet, dan ga ik lekker zelf springen !
Gast- Gast
Flemy schreef:Onze buren hebben zo'n dierenskippy, een rood paard. Mijn oudste is daar dus echt veel te groot voor! Nu is ze ook wel heel erg groot voor haar leeftijd, maar als ze er zit doet ze al automatisch haar knieën op de grond :S Ik vind dat dus niets voor de oudere peuters
Van die dierenskippy heb je ook voor grotere kindjes 1.
Gast- Gast
Minneke, hebben jullie de schommel tussen een deurpost van hout hangen of is jullie deurpost van metaal?
Wij hebben de schommel besteld maar er staat bij dat je het het best bij een deurpost van metaal kan hangen, maar wij hebben alleen houten...
Wij hebben de schommel besteld maar er staat bij dat je het het best bij een deurpost van metaal kan hangen, maar wij hebben alleen houten...
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Minneke, hebben jullie de schommel tussen een deurpost van hout hangen of is jullie deurpost van metaal?
O, dat wist ik niet eens. Wij hebben hem hier in een houten deurpost hangen in ieder geval. Nog nooit problemen mee gehad. Heeft dat invloed op de stevigheid ofzo? Ik kan me wel voorstellen dat hout meer meegeeft dan metaal.
Gast- Gast
Ik wist het ook niet toen ik 'm bestelde, haha, maar in de gebruiksaanwijzing stond dat het beter bij een metalen deurpost kan. Maar Yara heeft net heerlijk geschommeld en wilde er niet meer uit. Ik moest haar een boekje geven zodat ze dat ook schommelend kon lezen . Dus bedankt voor de tip van de schommel:-)
En hoe vindt F.enne het skippydier? Of hebben jullie 'm nog niet.
En hoe vindt F.enne het skippydier? Of hebben jullie 'm nog niet.
Liadan- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: