buitenspeelgoed
+4
Minx
moepie
Susan
Darius
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
buitenspeelgoed
Bij mij beginnen de lentekriebels toe te slaan!!! Laurens is nu zelfs met deze kou niet weg te krijgen bij de zandbak bij ons de tuin. Daar komen binnenkort nog wel wat spulletjes bij, zoals een emmertje/schepje/zeefje. Ik wil graag van jullie weten welk buitenspeelgoed het goed doet bij peuters vanaf een jaar of 2.
Laurens heeft dus al een zandbak, een babyglijbaan en een trekkertje met aanhanger waar hij zelf op kan zitten.
Laurens heeft dus al een zandbak, een babyglijbaan en een trekkertje met aanhanger waar hij zelf op kan zitten.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: buitenspeelgoed
Een schommel? Je kan ook zo'n schommeltje kopen die je in de deuropening kan hangen voor de poort oid
Gast- Gast
Ik twijfel nog zo over een schommel, het moet dan sowieso nog een babyschommel worden. Maar het neemt wel veel ruimte in, en ik vind het niet zo handig dat je de schommel de hele tijd op het gras hebt staan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dylan speelt hier met een houten bowlingset,fiets,tractor,trampoline,stoepkrijt,waterbaan*wel in de echte zomer*, voetballen,skippybal.
Dingen zoals een schommel,glijbaan heb ik hier niet aangezien er op een paar meter afstand 2 speeltuinen zijn.
Dingen zoals een schommel,glijbaan heb ik hier niet aangezien er op een paar meter afstand 2 speeltuinen zijn.
Gast- Gast
Bij het vakantiehuisje van mijn ouders staat een grote trampoline, nog van de vorige eigenaren, daar is Ezra altijd helemaal gek op. We hebben de trampoline wel ingegraven en een net eromheen voor de veiligheid.
Verder: opblaasbadjes, schommels, zo'n speelhuisje (we hebben er thuis eentje van hout met echte dakpannen en op de camping eentje van plastic), een loopfietsje of driewieler, een schommel, een sproeier (die zijn er ook speciaal voor kinderen, wij hebben er eentje in de vorm van een krokodil), een speeltentje, een zand/watertafel.
Kijk anders even op de website van Jako-o, daar hebben ze altijd superleuk buitenspeelgoed.
Verder: opblaasbadjes, schommels, zo'n speelhuisje (we hebben er thuis eentje van hout met echte dakpannen en op de camping eentje van plastic), een loopfietsje of driewieler, een schommel, een sproeier (die zijn er ook speciaal voor kinderen, wij hebben er eentje in de vorm van een krokodil), een speeltentje, een zand/watertafel.
Kijk anders even op de website van Jako-o, daar hebben ze altijd superleuk buitenspeelgoed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
jaa die sproeiers zijn leuk! Wij hebben er hier ook 1 en die sproeit een ritme zeg maar.. Dus meneer blijft er overheen lopen en dan sproeit hij wel, en dan niet. Geeft een hilarisch effect
Gast- Gast
Die sproeier die wij hebben kun je in een bepaalde stand zetten, dan is echt binnen 3 seconden iedereen binnen een straal van 10 meter zeiknat. De eerste keer schrokken we ons gek.
Susan- Lady Post-a-lot
Loopauto/fiets
Driewieler
Bal ( leuk om daat pionnetjes bij te doen om afwisselende spelletjes te spelen)
Skippybal
Stoepkrijt
Schommel
Waterbaan
Bellenblaas
Vaak zijn ze met de simpelste dingen tevreden, beetje zand takjes en water kunnen ze uren spelen. Ik zou t vooral bij basis dingen houden waar ze verschillende dingen mee kunnen
Driewieler
Bal ( leuk om daat pionnetjes bij te doen om afwisselende spelletjes te spelen)
Skippybal
Stoepkrijt
Schommel
Waterbaan
Bellenblaas
Vaak zijn ze met de simpelste dingen tevreden, beetje zand takjes en water kunnen ze uren spelen. Ik zou t vooral bij basis dingen houden waar ze verschillende dingen mee kunnen
Gast- Gast
Wij hebben een tractor met aanhanger, een driewieler, een schommel in de deuropening van de schuur, een plastic huis, een zandbak en ik wil nog een step kopen voor Quinten, dat vindt hij helemaal geweldig!
Gast- Gast
Deze hadden we m`n neefje voor z`n verjaardag gegeven, hij vond het helemaal geweldig
Gast- Gast
Lily schreef:Deze hadden we m`n neefje voor z`n verjaardag gegeven, hij vond het helemaal geweldig
Oooh, die is gaaf! Ik denk dat A. dat ook geweldig zal vinden!
Gast- Gast
Voor buitenspeelgoed moet je echt marktplaats in de gaten houden. Daar hebben wij heel leuk spul vandaag zoals een speelhuisje een skelter een waterbaan een picknicktafel en een wipkip.
-edit- We hebben ook nog zo'n little tikes loopauto. Zo'n zelfde als de Albert heijn had als winkelwagentje zeg maar.
-edit- We hebben ook nog zo'n little tikes loopauto. Zo'n zelfde als de Albert heijn had als winkelwagentje zeg maar.
Gast- Gast
Die auto hebben wij ook, dat is de Cozy Coupe. Wij hebben de politieauto-uitvoering.
Susan- Lady Post-a-lot
Die konden wij toen helaas niet meer vinden. Zo jammer, gezien mijn beroep was dat erg grappig geweest namelijk.Susan schreef:Die auto hebben wij ook, dat is de Cozy Coupe. Wij hebben de politieauto-uitvoering.
Gast- Gast
Darius schreef:Ik twijfel nog zo over een schommel, het moet dan sowieso nog een babyschommel worden. Maar het neemt wel veel ruimte in, en ik vind het niet zo handig dat je de schommel de hele tijd op het gras hebt staan.
Wij hebben vanaf de schuur een grote balk richting de schutting, hier staat dan weer een extra paal in de grond. En daar hangt de schommel aan. Zo staat hij niet middenin je tuin of op het gras. Als er niet geschommeld wordt hangt de schommel opzij aan een haakje.
Maar ja, moet je natuurlijk wel de mogelijkheid hebben om het op die manier te doen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Skippybal gaat denk ik nog niet lukken. Wij hebben de kleinste maat volgens mij bij de korfbal en ons jongste lid (in januari 3 geworden) is daar nog te klein voor terwijl die niet heel klein is voor haar leeftijd. Al vind ze het wel heel leuk om er op te zitten als iemand anders haar skippied.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wij hebben een schommel aan een stang die je tussen elke willekeurige deurpost kan klemmen (tot 75 kilo, dus meer dan genoeg draagkracht). Dat kost dus geen enkele ruimte. Als de schommel even niet gebruikt wordt kun je hem er zo af pakken. Ideaal! Op deze manier kun je hem binnen gebruiken, maar ook buiten (bijvoorbeeld in de schuurdeur of tuindeur).
Verder hebben we een klimrek/glijbaan waar Fenne heel veel mee speelt in de zomer. En zelf hebben we een grote schommelbank waar ze ook graag op zit (en mama ook!).
Een zandbak wil ik liever niet aan beginnen (ik vrees dat het huis dan helemaal in no time een troep is).
Verder hebben we een klimrek/glijbaan waar Fenne heel veel mee speelt in de zomer. En zelf hebben we een grote schommelbank waar ze ook graag op zit (en mama ook!).
Een zandbak wil ik liever niet aan beginnen (ik vrees dat het huis dan helemaal in no time een troep is).
Gast- Gast
Waar heb je die schommel vandaan?
Zandbak geeft inderdaad wel troep, maar is ook zo weer opgeruimd, ik stofzuig hier toch elke dag meerdere keren en dweil meestal ook een of twee keer per dag de hele kamer.
Zandbak geeft inderdaad wel troep, maar is ook zo weer opgeruimd, ik stofzuig hier toch elke dag meerdere keren en dweil meestal ook een of twee keer per dag de hele kamer.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Waar heb je die schommel vandaan?
Van Babywalz. Kost ook niet veel (ik dacht we in totaal voor de schommel+ophangsyteem+verzendkosten iets van 40 euro kwijt waren. En daar hebben we dan echt al heel veel plezier van gehad.
Respect!
Gast- Gast
Stoepkrijt is het hier tegenwoordig helemaal!
En de zandbak? Buiten even uitkloppen, een keertje extra stofzuigen en je merkt er bijna niks van.
En de zandbak? Buiten even uitkloppen, een keertje extra stofzuigen en je merkt er bijna niks van.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Fairytale schreef:Skippybal gaat denk ik nog niet lukken. Wij hebben de kleinste maat volgens mij bij de korfbal en ons jongste lid (in januari 3 geworden) is daar nog te klein voor terwijl die niet heel klein is voor haar leeftijd. Al vind ze het wel heel leuk om er op te zitten als iemand anders haar skippied.
Je hebt tegenwoordig ook skippy dieren, die zijn super leuk en daar hoeven ze niet zo groot voor te zijn.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Fairytale schreef:Skippybal gaat denk ik nog niet lukken. Wij hebben de kleinste maat volgens mij bij de korfbal en ons jongste lid (in januari 3 geworden) is daar nog te klein voor terwijl die niet heel klein is voor haar leeftijd. Al vind ze het wel heel leuk om er op te zitten als iemand anders haar skippied.
Je hebt tegenwoordig ook skippy dieren, die zijn super leuk en daar hoeven ze niet zo groot voor te zijn.
Wat een briljant ding! Ik wil hem!
Waar koop je zo'n beest?
Gast- Gast
Die hebben wij ook (in het blauw), was vorig jaar bij kruidvat te koop voor 8 euro. Maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Volgens mij zijn ze via internet duurder.Minneke schreef:Snoepy87 schreef:Fairytale schreef:Skippybal gaat denk ik nog niet lukken. Wij hebben de kleinste maat volgens mij bij de korfbal en ons jongste lid (in januari 3 geworden) is daar nog te klein voor terwijl die niet heel klein is voor haar leeftijd. Al vind ze het wel heel leuk om er op te zitten als iemand anders haar skippied.
Waar koop je zo'n beest?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Die hebben wij ook (in het blauw), was vorig jaar bij kruidvat te koop voor 8 euro. Maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Volgens mij zijn ze via internet duurder.Minneke schreef:Snoepy87 schreef:Fairytale schreef:Skippybal gaat denk ik nog niet lukken. Wij hebben de kleinste maat volgens mij bij de korfbal en ons jongste lid (in januari 3 geworden) is daar nog te klein voor terwijl die niet heel klein is voor haar leeftijd. Al vind ze het wel heel leuk om er op te zitten als iemand anders haar skippied.
Waar koop je zo'n beest?
Ja veel duurder, en ook nog verzendkosten.. ik heb hem gevonden. Vind Y het leuk?
Gast- Gast
Minneke schreef:Susan schreef:Waar heb je die schommel vandaan?
Van Babywalz. Kost ook niet veel (ik dacht we in totaal voor de schommel+ophangsyteem+verzendkosten iets van 40 euro kwijt waren. En daar hebben we dan echt al heel veel plezier van gehad.
Respect!
Is dat dit systeem? Wel handig!
http://www.baby-walz.nl/Speelplezier/Voor-buiten-outdoor/Springen-Schommelen/group/55259/product/2570043/L/3/Deurstang.a833.0.html
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: