Wie ooit bedacht heeft dat....
+29
ellibre
Carra
_Liv
Pineco
Moira
Nyx
rianne287
Caroow
Mizz_S
Rush
Paper Crown
Carmen_
Novalee
Printje
Bacio
BlackPoint
Lejow
Floor
*Lookie*
Arwyn
Pandora
Fortissimo
Ooh La La!
Willem
Bazinga
Marcellah89
SoGood
Lynn_
Jip83
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie ooit bedacht heeft dat....
Mijn vriend loopt doordeweeks altijd in pak, maar die gaan elke vrijdag naar de stomerij en komen schoon en gestreken terug. Dus alleen zijn overhemden blijven over om te strijken.
Buiten werktijd draagt ie spijkerbroeken en shirts die niet persé gestreken hoeven te worden.
Buiten werktijd draagt ie spijkerbroeken en shirts die niet persé gestreken hoeven te worden.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij hebben strijkservice! Je geeft 2 volle manden mee (komen ze halen) en brengen 't 2 dagen later weer, gestreken, gesorteerd (op man, julian, mijn en spul zoals handdoeken/bedlinnen) op kleur en soort en dan kan t zo de kast in. Ideaal.. Voorheen was t 50,- nu is t €57,-
De overhemden doet de shirtmaster!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Fortissimo schreef:Ik strijk nooit. Ik heb niet eens een strijkijzer..
Same here.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Paper Crown schreef:Wij hebben strijkservice! Je geeft 2 volle manden mee (komen ze halen) en brengen 't 2 dagen later weer, gestreken, gesorteerd (op man, julian, mijn en spul zoals handdoeken/bedlinnen) op kleur en soort en dan kan t zo de kast in. Ideaal.. Voorheen was t 50,- nu is t €57,-
Oooooh dat klinkt echt ideaal. Maar hoe vaak per maand gebruik je dat dan? Want als ik zie hoe vaak ik hier toch nog moet strijken, wel geen wasmanden vol ofzo want ik probeer het steeds bij te houden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Paper Crown schreef:Wij hebben strijkservice! Je geeft 2 volle manden mee (komen ze halen) en brengen 't 2 dagen later weer, gestreken, gesorteerd (op man, julian, mijn en spul zoals handdoeken/bedlinnen) op kleur en soort en dan kan t zo de kast in. Ideaal.. Voorheen was t 50,- nu is t €57,-
Oooooh dat klinkt echt ideaal. Maar hoe vaak per maand gebruik je dat dan? Want als ik zie hoe vaak ik hier toch nog moet strijken, wel geen wasmanden vol ofzo want ik probeer het steeds bij te houden.
Elke week.. dat dan weer wel.. soms zelfs 2 keer, zoals na de vakantie maar valt tegen hoor als je bijna 300,- moet aftikken eind van de maand. Wel stouw ik de manden helemaal vol.
Pippa schreef:Floor... 60 euro voor een blouse? Dan strijk ik wel!
Het zijn kwalitatief hele goede overhemden. Hij doet met een overhemd zeker een jaar.
hij heeft elke dag een overhemd en pak aan naar zijn werk, dus ze worden echt veelvuldig gedragen en gewassen maar blijven mooi.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Pippa schreef:Floor... 60 euro voor een blouse? Dan strijk ik wel!
Het zijn kwalitatief hele goede overhemden. Hij doet met een overhemd zeker een jaar.
hij heeft elke dag een overhemd en pak aan naar zijn werk, dus ze worden echt veelvuldig gedragen en gewassen maar blijven mooi.
Ligt het aan mij of is 60,- een redelijke prijs voor een goede blouse?
Ik vind strijken echt totaal niet erg, dus ik strijk best veel. Het kost me ook helemaal niet veel tijd, ik denk ongeveer een uur per drie weken. Ik spaar het dan gewoon op. En ondertussen zet ik gewoon de tv aan. Alleen nu met het warme weer vind ik er niks aan.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Paper Crown schreef:Floor schreef:Pippa schreef:Floor... 60 euro voor een blouse? Dan strijk ik wel!
Ik vind het ook niet duur.
de duurste die hij heeft zijn 54euro, vaak is er nog wel ergens een aanbieding en in roermond outlet zit ook een winkel geloof ik.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mmmm das wel veel geld idd, dat hebben wij daar niet voor helaas. Maar hoe werkt het dan, per wasmand betaal je een x bedrag of per kledingsoort ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
Mizz_S schreef:Ik vind strijken echt totaal niet erg, dus ik strijk best veel. Het kost me ook helemaal niet veel tijd, ik denk ongeveer een uur per drie weken. Ik spaar het dan gewoon op. En ondertussen zet ik gewoon de tv aan. Alleen nu met het warme weer vind ik er niks aan.
Woon jij bij mij in de buurt Ik heb heel veel strijk al beperk ik het nog tot het minimum, schattige babydingen enzo.. erg leuk
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Mmmm das wel veel geld idd, dat hebben wij daar niet voor helaas. Maar hoe werkt het dan, per wasmand betaal je een x bedrag of per kledingsoort ofzo?
Nee, je betaalt per maand, je krijgt dan een online factuur. Ik heb twee manden gekocht van Curver en aan de hand van 't formaat (liter?!) hebben zij een prijs bepaald.
Verdiend goed, ze heeft vorig jaar een dure bak gekocht. Als mijn man haar ziet zegt ie die auto is voor een deel van mij haha
Ik vind 60 euro voor een blouse niet veel, terwijl ik toch best gierig ben. Zo'n strijkservice zou ik wel zelf willen doen, hele dag een beetje strijken en daar geld mee verdienen Breng maar hier hoor!
In de praktijk strijk ik niet zo veel meer, maar dat komt omdat ik liever leuke dingen doe met mijn baby. Voor zijn geboorte streek ik wel alles.
In de praktijk strijk ik niet zo veel meer, maar dat komt omdat ik liever leuke dingen doe met mijn baby. Voor zijn geboorte streek ik wel alles.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind 60 euro voor een overhemd ook niet duur nee.
Mijn ouders hadden vroeger altijd een oppas voor ons op dinsdag na school, sinds onze geboorte, echt een super leuk mens. Toen we wat ouder werden en niet meer de hele tijd aandacht nodig hadden kwam ze ook altijd strijken op dinsdag, echt ideaal! Was ook helemaal niet zo duur geloof ik. Hele week strijk in 3 uurtjes, dus zal iets van 30 euro hebben gekost (of guldens toen nog). Was altijd gezellig als zij er was, als mijn ouders dan thuis kwamen kreeg ze een borreltje en at ze gezellig mee haha!
Mijn ouders hadden vroeger altijd een oppas voor ons op dinsdag na school, sinds onze geboorte, echt een super leuk mens. Toen we wat ouder werden en niet meer de hele tijd aandacht nodig hadden kwam ze ook altijd strijken op dinsdag, echt ideaal! Was ook helemaal niet zo duur geloof ik. Hele week strijk in 3 uurtjes, dus zal iets van 30 euro hebben gekost (of guldens toen nog). Was altijd gezellig als zij er was, als mijn ouders dan thuis kwamen kreeg ze een borreltje en at ze gezellig mee haha!
Gast- Gast
Ik strijk alleen alle ''nette'' t-shirts en broeken en blouses.
Ik probeer het iedere week bij te houden en dan ben ik ook met een goed half uur klaar.
Ik probeer het iedere week bij te houden en dan ben ik ook met een goed half uur klaar.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Whahahah!Paper Crown schreef:Printje schreef:Mmmm das wel veel geld idd, dat hebben wij daar niet voor helaas. Maar hoe werkt het dan, per wasmand betaal je een x bedrag of per kledingsoort ofzo?
Nee, je betaalt per maand, je krijgt dan een online factuur. Ik heb twee manden gekocht van Curver en aan de hand van 't formaat (liter?!) hebben zij een prijs bepaald.
Verdiend goed, ze heeft vorig jaar een dure bak gekocht. Als mijn man haar ziet zegt ie die auto is voor een deel van mij haha
Ik zou ook strijkservice doen als ik veel strijk had. Of de mand naar m`n moeder brengen en haar geld geven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Strijken vind ik nog niet eens zo erg. Heb twee blouses die ik in de zomer geregeld moet strijken en dat doe ik dan ook zonder mokken, maar gelukkig is de rest van mijn kleding strijkvrij.
Stofzuigen, daar heb ik echt een pestpokkehekel aan. En niet omdat het nu zoveel werk is, want dat is het echt niet, maar ik zie nooit resultaat. Als ik de stofzuiger na het zuigen heb opgeruimd zie ik gelijk weer overal krummeltjes en stofjes liggen. Verspilde moeite dus.
Stofzuigen, daar heb ik echt een pestpokkehekel aan. En niet omdat het nu zoveel werk is, want dat is het echt niet, maar ik zie nooit resultaat. Als ik de stofzuiger na het zuigen heb opgeruimd zie ik gelijk weer overal krummeltjes en stofjes liggen. Verspilde moeite dus.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Mizz_S schreef:Ik vind strijken echt totaal niet erg, dus ik strijk best veel. Het kost me ook helemaal niet veel tijd, ik denk ongeveer een uur per drie weken. Ik spaar het dan gewoon op. En ondertussen zet ik gewoon de tv aan. Alleen nu met het warme weer vind ik er niks aan.
Zo doe ik het ook! Of ik zet de muziek kei hard en ga mee zingen. Ik strijk bijna alle kleding, vind het veel mooier als het gestreken is.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
SoGood schreef:M'n schoonmoeder die dat met liefde en plezier voor haar zoon doet.Marcellah89 schreef:Wat is die oplossing dan?
Haha, ben jij mijn schoonzusje?? Zij strijkt ook nooit en heeft dat aan het begin van hun relatie meteen duidelijk gemaakt, maar mijn schoonmoeder kan er dus echt niet tegen als haar zoon in ongestreken kleding loopt. Dus die strijkt braaf al hun was iedere week Ik strijk denk ik 2 uur per week, vooral de werkkleding van mijn man is heel vervelend om te doen. Mijn laatste poetshulp kon niet strijken, de volgende hopelijk weer wel!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik vind het niet erg om te strijken. Ik hou niet van alles opsparen, want dan is het ineens zo veel. Ik strijk (bijna) alles.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Ik strijk nooit. Ik heb er vorig jaar wel een gekocht omdat ik een jurkje heb die ik moet strijken. Maar ik doe dat jurkje zelden aan, dus hoef ik ook niet te strijken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Paper Crown schreef:Floor schreef:Pippa schreef:Floor... 60 euro voor een blouse? Dan strijk ik wel!
Dat kan, ik vind het heel veel geld voor een blouse voor onder pak. Mijn vriend draagt dagelijks pak ook en heeft zon 50 verschillende overhemden hangen en draagt er 1 of 2 per dag, maar die zijn max 20 euro per stuk op wat state of art na. Ik vind maatpakken al duur zat
Gast- Gast
Pippa schreef:Paper Crown schreef:Floor schreef:Pippa schreef:Floor... 60 euro voor een blouse? Dan strijk ik wel!
Dat kan, ik vind het heel veel geld voor een blouse voor onder pak. Mijn vriend draagt dagelijks pak ook en heeft zon 50 verschillende overhemden hangen en draagt er 1 of 2 per dag, maar die zijn max 20 euro per stuk op wat state of art na. Ik vind maatpakken al duur zat
50??? Wat moet hij in godsnaam met 50 verschillende overhemden? Als hij elke werkdag een schone aan doet kan hij ze allemaal nog geen 5x per jaar dragen!
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Privé draagt hij ook overhemden. Met verschillende printen; lange mouw, korte mouw, speciaal bij pak, effen, ligt aan de afspraak, het pak, de schoenen, de riem. Ik was er 10 per week ofzo; dus hij draagt alles
Gast- Gast
Ik strijk ook nooit, nog nooit gedaan zelfs. M'n vriend draagt ook van die strijkvrije overhemden, die zijn inderdaad rond de 60 euro, zullen wel dezelfde zijn (Edit: Ja die van Olymp inderdaad, prima mooie nette overhemden). Ik vind het ideaal. Je kunt ze gewoon wassen op 30 graden en dan daarna 5 minuutjes in de droger doen, en dan ophangen en dan drogen ze zo kreukvrij op. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zelfde geldt voor polo's en broeken trouwens, die zijn niet speciaal strijkvrij ofzo, maar dat truucje werkt gewoon en is zo veel makkelijker dan strijken.
Zelfde geldt voor polo's en broeken trouwens, die zijn niet speciaal strijkvrij ofzo, maar dat truucje werkt gewoon en is zo veel makkelijker dan strijken.
Laatst aangepast door Marin op di 30 jul 2013 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij ooit willen emigreren?
» Dat ik me ooit zo zou voelen..
» Gaat dit ooit nog over?? ;-)
» Stopt dat ooit ??
» Ga ik dit ooit dragen?