Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je telefoon hoesje/case!

+49
Weetjewel
Framboos
Sorella
mii_joyce
Schism
Nathalie
Bazinga
Juno
rianne287
KOL
Huppekee
Mamsie
Burn
Susan
JustMeDaan
Destino
Willem
TukTuk
Maple
Silke
Puggle
Rose
Taeda
Jip83
Rush
Mida4you
nina
Chocolate Cookie
Joan
Sugarfall
Caroow
Pannetoet
Exogenesis
Sea of Trees
Gympie
Atelier Madame
Pompoen
Zonneschijn
Shy
Sjaantje
Caramba
_Liv
Guusje
Aziraphale
Elliot
Ooh La La!
Fortissimo
Printje
Marin
53 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 Empty Re: Show je telefoon hoesje/case!

Bericht  TukTuk ma 29 jul 2013 - 9:09

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 $T2eC16VHJFwFFZ7pN9%28BBRv%28l3kC1g~~60_12
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 Empty Re: Show je telefoon hoesje/case!

Bericht  Willem di 13 aug 2013 - 0:46

iPhone gebruikers, wat vinden jullie prettiger? Ik wil een hoesje gaan ontwerpen met een eigen foto en heb dan de keus uit een hardcover of softcover. Wat is praktisch? Ik heb liever niet dat het toestel te zwaar gaat worden met hoesje, wel dat het makkelijk in de hand ligt en gemakkelijk in een broekzak blijft passen. Iemand toevallig nog ervaring met de foto covers van HEMA? Ik neig momenteel naar een softcover, maar ben bang dat de kwaliteit van de afdruk minder is dan op een hardcover.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 0:47

Wat is een softcover precies? Is dat ook buigzaam? Zolang het beschermt, lijkt dat me prima, maar ik heb zelf denk ik liever een harde.

Ik heb overigens m'n hoesje besteld maar nog steeds niet binnen Sad

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Willem di 13 aug 2013 - 0:48

Ja, ik denk dat het soort silicone achtig materiaal is.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  M@niek di 13 aug 2013 - 0:48

Ik heb een buigzame gehad en nu een hardcover. Ik vind een hardcover fijner!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Willem di 13 aug 2013 - 0:51

M@niek schreef:Ik heb een buigzame gehad en nu een hardcover. Ik vind een hardcover fijner!
Wat maakt een hardcover precies fijner dan? Daar ben ik dan weer benieuwd naar. Razz 
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  Destino di 13 aug 2013 - 0:52

Ik heb zelf ook liever een harde denk ik. Voor mijn gevoel beschermt dat beter.
Ik heb zelf deze vorig jaar in NY gekocht en daar ben ik erg tevreden over. Achterkant is hard en om de zijkant zit een hard soort rubber, wat aan de voorkant iets hoger is, als hij dus plat op de grond valt, dan vangt het hoesje het nog steeds op smile .
Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 L_metal-brushed-aluminium-hard-case-for-iphone-5-5g-pink-a859

Laatst aangepast door Destino op di 13 aug 2013 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 0:52

Willem schreef:Ja, ik denk dat het soort silicone achtig materiaal is.
Oh ja dat soort spul heb ik wel gehad voor m'n oude telefoon. Nee, dan vind ik een hardcover fijner, omdat het steviger aanvoelt. En bij die siliconencover die ik had, werd het wel een enorm bakbeest. Een hardcover is dunner, althans, degene die ik nu heb wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Willem di 13 aug 2013 - 1:00

Hmm, ik dacht dus juist dat een softcover dunner zou zijn. Al blijft de vraag dan alsnog of het voldoende bescherming geeft. Wat Destino noemt lijkt me ook ideaal. Zoiets hadden ze bij de ontwerpservice van Kruidvat wel, geloof ik. Een aluminium achterkant met een rubber stootrand.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  JustMeDaan di 13 aug 2013 - 1:10

Heb een softcover gehad, en dat vond ik echt vreselijk onhandig met in mijn broekzak doen, want dat was rubber/siliconen en dat glijd niet. Dus zowel in als uit mijn broekzak was een ramp. Dus nu een hardcover erop.

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 9158-2912012165010

Ik heb de middelste.

Laatst aangepast door JustMeDaan op di 13 aug 2013 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Susan di 13 aug 2013 - 1:12

Mida4you schreef:Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 9005000012323582_1
Die heb ik ook, maar dan in een iets donkerdere tint roze en voor de Samsung Galaxy S4.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn di 13 aug 2013 - 1:16

Is het hoesje van Susan en Mida er ook voor de S2, ik heb laatst een keer gezocht, maar kan hem niet vinden..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Mamsie di 13 aug 2013 - 3:35

Deze, ik heb hem gekregen.
Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 17-custodia-iphone4
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Huppekee di 13 aug 2013 - 3:38

Een hema hoesje met een tekening door mijn vriend gemaakt Very Happy
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  Kowalski di 13 aug 2013 - 3:43

JustMeDaan schreef:Heb een softcover gehad, en dat vond ik echt vreselijk onhandig met in mijn broekzak doen, want dat was rubber/siliconen en dat glijd niet. Dus zowel in als uit mijn broekzak was een ramp. Dus nu een hardcover erop.

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 9158-2912012165010

Ik heb de middelste.
 Die zijn gaaf! Waar heb je die gevonden?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  KOL di 13 aug 2013 - 3:44

Van Valenta en het heet Lily. Echt leer in een donkerpaarse kleur.
Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 Pocketlilyviolet_18h
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  rianne287 di 13 aug 2013 - 3:47

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 T-SSi9250-4039-1__2-in-1-detachable-leopard-pattern-hard-case-for-samsung-galaxy-nexus-i9250
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Willem di 13 aug 2013 - 3:55

Huppekee schreef:Een hema hoesje met een tekening door mijn vriend gemaakt Very Happy
Geprint als foto? Op een hardcover? Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Willem
Willem
Prater
Prater

Bericht  JustMeDaan di 13 aug 2013 - 4:09

@Kowalski: Ik heb hem zelf gekocht in een shop in Oostenrijk. Daar hingen ze ook nog in andere kleuren, maar als je op google even zoekt op het merk Leshine dan vind je ze denk ik wel.
Ik ben nogal van de bling bling haha en ik vond het wel leuk dat het apple logo te zien is.
De kleuren zijn trouwens metallic, dat is op dit plaatje niet heel erg duidelijk.

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Kowalski di 13 aug 2013 - 5:23

JustMeDaan schreef:@Kowalski: Ik heb hem zelf gekocht in een shop in Oostenrijk. Daar hingen ze ook nog in andere kleuren, maar als je op google even zoekt op het merk Leshine dan vind je ze denk ik wel.
Ik ben nogal van de bling bling haha en ik vond het wel leuk dat het apple logo te zien is.
De kleuren zijn trouwens metallic, dat is op dit plaatje niet heel erg duidelijk.
 Ik kan die niet direct vinden, wel andere leuke bling hoesjes. Vooral op Ebay, maar (voor de kenners hier) moet je daar een creditcard voor hebben?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  JustMeDaan di 13 aug 2013 - 5:28

Paypal kan ook geloof ik.

Heb hem: http://www.miniinthebox.com/nl/beschermende-gegalvaniseerde-diamant-cirkel-ontwerp-achterkant-van-de-behuizing-voor-de-iphone-4-4s_p250622.html

En nog goedkoper als waar ik hem voor heb haha, ik heb er 20 euro voor betaald!!

Show je telefoon hoesje/case! - Pagina 3 A10754

Heb ook nog ongeveer zoiets in het lichtroze en zwart, maar dan zijn het echt ruitjes met steentjes ertussen.

Laatst nog iets bij kruidvat gekocht met steentjes, maar die waren er zomaar een beetje opgeplakt, en doordat de lijm warm werd van in mijn broekzak enz zitten zaten er meer steentjes in mijn broekzak dan aan de cover. Meteen weer weggegooid.

Laatst aangepast door JustMeDaan op di 13 aug 2013 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Rush di 13 aug 2013 - 5:38

Burn schreef:Is het hoesje van Susan en Mida er ook voor de S2, ik heb laatst een keer gezocht, maar kan hem niet vinden..
Volgens mij zijn die niet gemaakt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Kowalski di 13 aug 2013 - 6:03

Ah bedankt Daan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Huppekee di 13 aug 2013 - 6:07

Willem schreef:
Huppekee schreef:Een hema hoesje met een tekening door mijn vriend gemaakt Very Happy
Geprint als foto? Op een hardcover? Ben benieuwd naar de kwaliteit.
 Ja, iets met niet te veel kleur lukt goed Wink

Ik zal even kijken of ik een foto kan vinden..
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  JustMeDaan di 13 aug 2013 - 6:29

Graag gedaan hoor smile

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: