Show je telefoon hoesje/case!
+49
Weetjewel
Framboos
Sorella
mii_joyce
Schism
Nathalie
Bazinga
Juno
rianne287
KOL
Huppekee
Mamsie
Burn
Susan
JustMeDaan
Destino
Willem
TukTuk
Maple
Silke
Puggle
Rose
Taeda
Jip83
Rush
Mida4you
nina
Chocolate Cookie
Joan
Sugarfall
Caroow
Pannetoet
Exogenesis
Sea of Trees
Gympie
Atelier Madame
Pompoen
Zonneschijn
Shy
Sjaantje
Caramba
_Liv
Guusje
Aziraphale
Elliot
Ooh La La!
Fortissimo
Printje
Marin
53 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Show je telefoon hoesje/case!
Die silliconen zat echt helemaal om mijn telefoon heen en kon ik moeilijk aan de knopjes komen (zijkant). De hardcover beschermd echt alleen de achterkant waardoor ik 'meer' telefoon heb. Ja weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven haha.Willem schreef:Wat maakt een hardcover precies fijner dan? Daar ben ik dan weer benieuwd naar.M@niek schreef:Ik heb een buigzame gehad en nu een hardcover. Ik vind een hardcover fijner!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Hee die is ook gaaf! Misschien hele stomme vraag, maar staat dat save_go erop?SoCali schreef:Dit is de link:Hannah_ schreef:Socalli: mag ik vragen waar je jouw hoesje vandaan hebt? Het is liefde op het 1e gezicht.
Voor all: Een telefoon- digibeet vraag. Als ik zo'n case op mijn telefoon heb, past er dan ook nog een flip cover op? of moet ik echt kiezen?
Ik vind zo'n case er erg leuk uit zien maar een flip cover beschermd ook het beeldscherm. Wat ik ook wel erg fijn vindt.
http://www.ebay.nl/itm/10-Colors-Ice-Cream-Lace-Pearl-Hard-Back-Case-Cover-Skin-for-iPhone-4-4G-4Gs-4S-/400366143755?pt=PDA_Accessories&var=&hash=item9c0254122f
Ik ben er ook erg blij mee
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha nee dat staat er niet op. De verkoper is save_good.Kowalski schreef:Hee die is ook gaaf! Misschien hele stomme vraag, maar staat dat save_go erop?SoCali schreef:Dit is de link:Hannah_ schreef:Socalli: mag ik vragen waar je jouw hoesje vandaan hebt? Het is liefde op het 1e gezicht.
Voor all: Een telefoon- digibeet vraag. Als ik zo'n case op mijn telefoon heb, past er dan ook nog een flip cover op? of moet ik echt kiezen?
Ik vind zo'n case er erg leuk uit zien maar een flip cover beschermd ook het beeldscherm. Wat ik ook wel erg fijn vindt.
http://www.ebay.nl/itm/10-Colors-Ice-Cream-Lace-Pearl-Hard-Back-Case-Cover-Skin-for-iPhone-4-4G-4Gs-4S-/400366143755?pt=PDA_Accessories&var=&hash=item9c0254122f
Ik ben er ook erg blij mee
Die heeft gewoon z'n naam over die foto heen gedaan zoals een fotograaf ook wel eens doet
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ja dat dacht ik al, maar ik dacht, aangezien hier toch ook domme vragen gesteld mogen worden, ik stel hem gewoon!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dankje wel Socalli. You make me happy!
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Ik heb deze net via eBay besteld. Hopelijk is de kwaliteit dit keer wel naar wens.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je telefoon hoesje!
» Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
» Heb jij een hoesje voor je telefoon?
» iPhone case & pasjes
» Case voor galaxy s2
» Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
» Heb jij een hoesje voor je telefoon?
» iPhone case & pasjes
» Case voor galaxy s2
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: