Ik zoek... een kastje met veel laatjes!
+9
GreenGrass
Twellie
Pommes
Fortissimo
Luce
Paper Crown
Vixen
Bacio
Marin
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik zoek... een kastje met veel laatjes!
Al tijden willen we een kastje voor in de gang met héél veel laatjes, van die kleine laatjes naast elkaar enzo. Waar je lekker veel spul in kwijt kan.
Zoiets als dit, maar dan betaalbaar:
(Andere kleur/materiaal mag ook hoor, het gaat meer om de vorm)
Nou zagen we gisteren bij vrienden een heel handig kastje met veel laatjes, van de Leen Bakker was die, zeiden ze. Maar die kan ik helaas nergens op de website vinden.
Heeft iemand een tip? Iets opknappen van de Kringloop is niets voor mij.
Zoiets als dit, maar dan betaalbaar:
(Andere kleur/materiaal mag ook hoor, het gaat meer om de vorm)
Nou zagen we gisteren bij vrienden een heel handig kastje met veel laatjes, van de Leen Bakker was die, zeiden ze. Maar die kan ik helaas nergens op de website vinden.
Heeft iemand een tip? Iets opknappen van de Kringloop is niets voor mij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Ik zoek... een kastje met veel laatjes!
van dijk & co in amsterdam noord.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
IKEA heeft zoiets trouwens betaalbaar gehad van de PS collectie, wellicht kun je daar eens naar zoeken, op marktplaats ofzo?
Ik zou er wel goed over nadenken, want veel kleine laatjes zorgt voor heel veel rommel, daarom hebben wij hem niet gekocht
Ik zou er wel goed over nadenken, want veel kleine laatjes zorgt voor heel veel rommel, daarom hebben wij hem niet gekocht
Gast- Gast
Pippa schreef:
Haha hoezo zorgen kleine laatjes voor veel rommel? Die snap ik niet. Het lijkt me juist ideaal voor dingen zoals batterijen, foto spul, zakmessen, naaigaren, al dat soort kleine dingetjes die hier altijd los liggen.
Marin- Lady Post-a-lot
als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Vixen schreef:als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?
Nee lijkt mij juist niet. We hebben al zo'n Expedit staan, en we hebben bijv wel een laatje met alle kabels er in, en daar zit dan weer een klein mandje in voor alle kleine stekkertjes, USB enz en dat is op zich wel handig, maar om nou voor elke mand weer aparte mandjes te kopen is zo onhandig, dat moet ook maar net passen. Ik vind zo'n kastje met veel kleine laatjes ook wel leuk in de gang juist!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, ik zag laatst ergens.. (Pfff weet niet meer waar shit shit) zo'n kastje en ik zei: he een apothekerskast! En toen trok ik een la open.. Was 't gewoon een grote lade! Dat leek me zo handig! Ik denk even verder. Je zag trouwens niet aan af dat een grote lade was, leken gewoon kleine lades!Marin schreef:Vixen schreef:als het je per se gaat om opbergruimte voor kleine rommeltjes, zijn dan kleine mandjes/bakjes in één la niet veel makkelijker?
Nee lijkt mij juist niet. We hebben al zo'n Expedit staan, en we hebben bijv wel een laatje met alle kabels er in, en daar zit dan weer een klein mandje in voor alle kleine stekkertjes, USB enz en dat is op zich wel handig, maar om nou voor elke mand weer aparte mandjes te kopen is zo onhandig, dat moet ook maar net passen. Ik vind zo'n kastje met veel kleine laatjes ook wel leuk in de gang juist!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh ja apothekerskastje is handige zoekterm, thanks!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wilde zeggen: kringloop of Marktplaats. Maar dat wil je niet haha. Ik zie ze daar wel vaak.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Zo'n kast willen wij ook echt heel graag maar die dingen zijn heel populair.. Dus op marktplaats zijn ze zo weg, kringloop hetzelfde. En nieuw zijn ze niet te betalen. Heel leuk!
Gast- Gast
Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep .
Gast- Gast
Deze heeft héél véél laatjes. Maar is dan ook niet echt betaalbaar
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Deze is € 295,00
http://link.marktplaats.nl/698846412
Moet uit Heerenveen komen, maar als je een keer bij je moeder bent is dat niet meer zo ver
http://link.marktplaats.nl/698846412
Moet uit Heerenveen komen, maar als je een keer bij je moeder bent is dat niet meer zo ver
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Harrison schreef:Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep .
Dit bedoel ik idd!
Gast- Gast
Volgens mij heb ik ook zoiets bij de xenos gezien
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pippa schreef:Harrison schreef:Het zorgt trouwens inderdaad wel voor veel troepjes. Troepjes die je normaal allang weggegooid had kunnen wel even in dat laatje. En voor je het weet heb je een hele apothekerskast vol met troep .
Dit bedoel ik idd!
Haha maar das toch altijd nog beter dan door t hele huis los liggen!
Pommes, das ook een goeie, ik ga daar ook wel eens kijken want das ook betaalbaar.
Ik wil geen echte buffetkast zoals forto's voorbeeld, das de groot (en duur). Het moet voor de gang onder memo bord dus niet te hoog. Ik vind t wel leuk idee, is de gang ook wat aangekleder en wordt t stukje netter.
Ik vind die uit m'n voorbeeld zo leuk nu, maar die is vast heel duur. Had ook een andere mooie gezien.. €2000. Oeps.
Marin- Lady Post-a-lot
Die Pippa noemt van Ikea PS is heel leuk, heb hem zelf ook. Bestaat uit twee delen die je kunt combineren en is in totaal maar 400 euro. In verband met alle laatjes is het wel de moeder aller bouwpakketten van de Ikea. Ben een dag kwijt geweest met in elkaar zetten. Maar het eindresultaat is super.
Het is deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09898970/
Het is deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09898970/
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Volgens mij zwerft er bij mijn moeder zo'n kastje. We gebruiken hem zelf niet omdat de laatjes ons te klein zijn.
Ik heb sowieso er zelf 1 van karton (6 vakjes). Die bij mijn moeder is van hout (triplex) en heeft sowieso 9 laatjes volgens mij. Hij is afkomstig van een rommelmarkt ofzo.
Zo-een heb ik met 6 laden
Volgens mij staat er zoiets bij mijn moeder:
Hij zou wel eens dubbel zo breed kunnen zijn... ideaal materiaal want je kan het naar eigen smaak verven.
Edit: Is te koop bij Ikea (naam Moppe). Je kan meerdere aan elkaar koppelen tot een grotere kast?
Ik heb sowieso er zelf 1 van karton (6 vakjes). Die bij mijn moeder is van hout (triplex) en heeft sowieso 9 laatjes volgens mij. Hij is afkomstig van een rommelmarkt ofzo.
Zo-een heb ik met 6 laden
Volgens mij staat er zoiets bij mijn moeder:
Hij zou wel eens dubbel zo breed kunnen zijn... ideaal materiaal want je kan het naar eigen smaak verven.
Edit: Is te koop bij Ikea (naam Moppe). Je kan meerdere aan elkaar koppelen tot een grotere kast?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Oh ja haha die Moppe Ikea kastjes had ik vroeger altijd op m'n tienerkamer staan, ging ik ze idd zelf verven met graffiti enzo. Als je dat makkelijk op elkaar kan zetten is dat nog een optie.
Die PS is inderdaad wel heel leuk! (sowieso vind ik dat de leukste lijn van Ikea). Wel weer vrij duur.
Die PS is inderdaad wel heel leuk! (sowieso vind ik dat de leukste lijn van Ikea). Wel weer vrij duur.
Marin- Lady Post-a-lot
Bij maison du monde (ik ben zo verliefd op hun meubels!) staan er best veel op.
Er staan er nog veel meer op.
Er staan er nog veel meer op.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Die laatste lijkt echt heeeel erg op die van die vrienden. Super leuk, Shisha, dank je!
Marin- Lady Post-a-lot
Bij de Xenos heb ik zo'n kastje gezien, was 150 euro. Ik moest nog aan je denken toen ik die zag haha
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Mag-ie rood zijn?
3 lades, 78x80x40 cm, 199,-
6 lades, 93x90x40 cm, 249,-
6 lades, 85x78.5x34 cm, 249,-
En deze winkel heeft hele mooie kasten, maar geen idee wat 't kost. (wil ik misschien ook niet weten ) http://www.richmondinteriors.nl/site/index.php/nl/collectie/op-productgroep/kasten-a-dressoirs/dressoir/dressoir-san-remo-4-deuren-5-laden-detail
3 lades, 78x80x40 cm, 199,-
6 lades, 93x90x40 cm, 249,-
6 lades, 85x78.5x34 cm, 249,-
En deze winkel heeft hele mooie kasten, maar geen idee wat 't kost. (wil ik misschien ook niet weten ) http://www.richmondinteriors.nl/site/index.php/nl/collectie/op-productgroep/kasten-a-dressoirs/dressoir/dressoir-san-remo-4-deuren-5-laden-detail
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Keukenkastjes en laatjes handig indelen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Een kastje per dag
» Kastje opnieuw schilderen, welk merk verf?
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Een kastje per dag
» Kastje opnieuw schilderen, welk merk verf?
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: