Waar ben jij het liefst met onweer?
+47
Joan
nina
Arwyn
_Liv
ekiaam87
Caribbeanlover
Flippin' Bitch
Printje
Ilovethe90s
Shopaholic
Bazinga
Marin
Lady Starstruck
Destino
a.k.
M-G
_Summer
Jeanette
Parisienne
Mees
Chocolate Cookie
Mida4you
Middleme
Pompoen
mii_joyce
Ragazza
Mizz_S
Ibbeltje
Razz
Natural
Dennenappel
Angela_1986
Nyx
Capt'n Zero
Roza
Caramba
Knillis
rianne287
Minx
Exogenesis
Gympie
Auxo
Sam
Toet
Maple
silly-one
Flower_L
51 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar ben jij het liefst met onweer?
Blijkbaar ben ik geen normaal mens (d'oh!), maar waarom is het gevaarlijk om voor het raam te staan?
Gezien het tijdens onweer meestal ook belachelijk hard regent, ben ik dan het liefst gewoon lekker binnen.
Gezien het tijdens onweer meestal ook belachelijk hard regent, ben ik dan het liefst gewoon lekker binnen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad, waarom is bij het raam staan gevaarlijk?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Crap, nog meer bewijs dat ik niet normaal ben..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Leg eens uit. Wel jammer dat ik gelijk niet-normaal ben.Caribbeanlover schreef:Maple schreef:Buiten nog wel gevaarlijkerCaribbeanlover schreef:silly-one schreef:Als ik ergens droog kan staan buiten. Mits ik goed zicht heb op de lichtflitsen. Anders voor het raam zodat ik het goed kan zien.
Voor het raam is gevaarlijk.
Ook ja, maar ieder normaal mens weet dat het gewoon ontzettend dom is om voor het raam lekker te staan kijken!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga dat natuurlijk niet uitleggen, want het is bewezen dat het gevaarlijk is en dat jullie dat niet begrijpen is best dom ja!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vraag me serieus af waarom het gevaarlijk zou zijn. Ik kan me namelijk geen reden bedenken waarom. Je staat achter glas, binnen. Als de bliksem inslaat, slaat het in op het hoogste punt van je huis. Je dak kan in de hens vliegen. De elektrische schok gaat via je muren de grond in.
Het enige wat vervelend kan zijn, is dat er een bliksem zó dichtbij is, dat je even verblind bent. Ja, of je ramen barsten. Maar dat is wel in een heel extreme situatie.
Het enige wat vervelend kan zijn, is dat er een bliksem zó dichtbij is, dat je even verblind bent. Ja, of je ramen barsten. Maar dat is wel in een heel extreme situatie.
Exogenesis- Kletskop
Caribbeanlover schreef:Ik ga dat natuurlijk niet uitleggen, want het is bewezen dat het gevaarlijk is en dat jullie dat niet begrijpen is best dom ja!
Haha als je dit zo zegt, dan moet ik denken dat ik zoiets tegen een leerling zou zeggen die een 'domme' vraag stelt.
"Dat snap je toch wel in de derde klas, dat is eerste klas werk. Ik ga dat echt niet meer uitleggen, domme vraag hoor."
Arm kindje
nina- Kletskop
Caribbeanlover schreef:Ik ga dat natuurlijk niet uitleggen, want het is bewezen dat het gevaarlijk is en dat jullie dat niet begrijpen is best dom ja!
Volgens mij weet je het zelf niet eens. Prima dat je iets beweerd hoor, ik zeg niet dat je gelijk of ongelijk hebt want ik weet het niet maar áls je iets zegt, leg het dan ook uit en ga niet zeggen dat het 'dom' is als iemand iets niet weet of begrijpt zonder argumenten te geven.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Toch jammer dat je het niet uit wil leggen, dit is namelijk echt de eerste keer dat ik dit hoor en dan ben ik gewoon benieuwd waarom dat zo is.
Arwyn- Ratel
Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Caribbeanlover- Ratel
Ken ut niet vindu
Exogenesis- Kletskop
Google zelf.Caribbeanlover schreef:Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
(niet als reactie op Exo)
Anyway, inderdaad gegoogeld en het heeft er blijkbaar mee te maken dat als de bliksem in je huis inslaat, het raam kapot kan gaan en als de flits heel dichtbij inslaat, kun je erdoor verblind worden.
Anyway, inderdaad gegoogeld en het heeft er blijkbaar mee te maken dat als de bliksem in je huis inslaat, het raam kapot kan gaan en als de flits heel dichtbij inslaat, kun je erdoor verblind worden.
Arwyn- Ratel
Caribbeanlover schreef:Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Nou, elke keer als jij een topic opent met een domme vraag (en dat zijn er nogal wat) moeten wij dan ook zeggen dat je moet googlen?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
dat je niet bij het raam mag staan is omdat als het inslaat de ramen kapot kunnen gaan. ergens online gelezen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Je raam kan barsten geloof ik en dan ben je niet blij maar in de 29 jaar dat ik leef is nog nooit gebeurd dus zo groot is die kans ook weer niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zelfs toen de bliksem insloeg in de antenne op ons balkon is het raam niet gebarsten. Wel heb ik urenlang suizende oren gehad.
Ik zeg niet dat het ongevaarlijk is, maar zo lang je raam dicht is, is de kans dat er iets gebeurt een stuk kleiner dan wanneer je in een onweersbui buiten bent.
Ik zeg niet dat het ongevaarlijk is, maar zo lang je raam dicht is, is de kans dat er iets gebeurt een stuk kleiner dan wanneer je in een onweersbui buiten bent.
Maple- Prater
Maple schreef:Google zelf.Caribbeanlover schreef:Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Waarom zou ik als ik weet dat het gevaarlijk is?! Sta er echt van te kijken dat amper iemand weet dat het slecht is. Waarom zou je het risico lopen? Denken jullie nou echt dat ik het verzin, ik ga dat toch niet zeggen als het niet waar is........................damn!
Caribbeanlover- Ratel
CBL, slecht medemens ben je. Niet eens een waarschuwing afmaken.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat noemen ze nou jezelf onderbouwen. Daarom. Je hebt een stellige mening, onderbouw hem dan.Caribbeanlover schreef:Maple schreef:Google zelf.Caribbeanlover schreef:Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Waarom zou ik als ik weet dat het gevaarlijk is?! Sta er echt van te kijken dat amper iemand weet dat het slecht is. Waarom zou je het risico lopen? Denken jullie nou echt dat ik het verzin, ik ga dat toch niet zeggen als het niet waar is........................damn!
Maple- Prater
En toch blijft mijn lievelingsplekje dichtbij het raam. Anders kan ik het niet zien ja!
Exogenesis- Kletskop
Ik hoop eigenlijk niet zo op onweer zaterdag... Onweer vind ik fijn, als ik lekker vanuit mijn bed naar buiten kan kijken en in slaap kan dommelen (ik slaap door de donder heen). Met dingen op de planning is het iets minder handig!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Sea of Trees schreef:Caribbeanlover schreef:Mensen, ik zou zeggen...................google:razz:
Nou, elke keer als jij een topic opent met een domme vraag (en dat zijn er nogal wat) moeten wij dan ook zeggen dat je moet googlen?
Ik voel een collectieve "google zelf maar CBL"
nina- Kletskop
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: