punk'd eventjes een vraagje!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
punk'd eventjes een vraagje!
Ik vind je haar super mooi gelukt
Kan je mij misschien het recept uitleggen??
Ik heb eventjes geen geld voor de kapper, en volgens mij heb jij het ook zelf gedaan toch?
Ik heb nu blonde highlights in mijn eigen asblonde haarkleur, maargoed dat begint echt gruwelijk uit te groeien en word een beetje saaiig......
dus tell me pleaseeeee
doei
Kan je mij misschien het recept uitleggen??
Ik heb eventjes geen geld voor de kapper, en volgens mij heb jij het ook zelf gedaan toch?
Ik heb nu blonde highlights in mijn eigen asblonde haarkleur, maargoed dat begint echt gruwelijk uit te groeien en word een beetje saaiig......
dus tell me pleaseeeee
doei
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Re: punk'd eventjes een vraagje!
Probeer eens een PM?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Haha, ja dat zou een optie kunnen zijn ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
haha wat grappig
Ik heb het zelf gedaan maar wel met kappersverf en benodigdheden. Ik was dus wel €60,- kwijt (alleen heb ik nu nog blondeer over voor ongeveer 10x bijwerken).
Wat ik heb gebruikt (niet precieze aantallen hoor! Alleen producten!):
1 pot Goldwell oxycur platinum
Fles 9% (30 vol.) high lift van Goldwell
1 tube Goldwell colorance 10BS
1 tube Goldwell colorance 10P
Op donderdag heb ik zelf geblondeerd in hoeverre dat lukte, geen aanrader. Je kunt beter iemand hebben die je achterhoofd doet. Daardoor was ik de helft vergeten en behoorlijke oranje haha.
Vandaag heeft mijn vriend alles bijgewerkt waar ik niet bij kon. Ik raad het niemand aan want het is echt een aanslag op je haar. Vooral waar het al blond is! Ik heb ontzettend veel geluk dat ik via mijn werk hele goede producten heb liggen om ontzettend te verzorgen (heb vanacht bijv. met een diep voedend masker geslapen en heb shampoo voor extreem gebroken haar).
Dus vandaar weer opnieuw dat prutje gemaakt (oxycur en high lift) en aangebracht op de oranje stukken en nog stukken uitgroei die ik zelf was vergeten. Weer laten inwerken (45 min).
Toen een andere toner gebruikt die oranje wegwerkt. Colorance Goldwell 10P en vervolgens nog gemengd met die ik eerder heb gebruikt de 10BS. Daarna de gelige stukken nog met Fudge silver shampoo.
Euhh dat was het wel ongeveer. Ik heb er vervolgens een hele lading conditioner in gedaan en zachtjes uitgewassen en uiteindelijk nog lusterizer (dat is een soort leave in conditioner die heel glad maakt en verzorgd).
Ik heb het zelf gedaan maar wel met kappersverf en benodigdheden. Ik was dus wel €60,- kwijt (alleen heb ik nu nog blondeer over voor ongeveer 10x bijwerken).
Wat ik heb gebruikt (niet precieze aantallen hoor! Alleen producten!):
1 pot Goldwell oxycur platinum
Fles 9% (30 vol.) high lift van Goldwell
1 tube Goldwell colorance 10BS
1 tube Goldwell colorance 10P
Op donderdag heb ik zelf geblondeerd in hoeverre dat lukte, geen aanrader. Je kunt beter iemand hebben die je achterhoofd doet. Daardoor was ik de helft vergeten en behoorlijke oranje haha.
Vandaag heeft mijn vriend alles bijgewerkt waar ik niet bij kon. Ik raad het niemand aan want het is echt een aanslag op je haar. Vooral waar het al blond is! Ik heb ontzettend veel geluk dat ik via mijn werk hele goede producten heb liggen om ontzettend te verzorgen (heb vanacht bijv. met een diep voedend masker geslapen en heb shampoo voor extreem gebroken haar).
Dus vandaar weer opnieuw dat prutje gemaakt (oxycur en high lift) en aangebracht op de oranje stukken en nog stukken uitgroei die ik zelf was vergeten. Weer laten inwerken (45 min).
Toen een andere toner gebruikt die oranje wegwerkt. Colorance Goldwell 10P en vervolgens nog gemengd met die ik eerder heb gebruikt de 10BS. Daarna de gelige stukken nog met Fudge silver shampoo.
Euhh dat was het wel ongeveer. Ik heb er vervolgens een hele lading conditioner in gedaan en zachtjes uitgewassen en uiteindelijk nog lusterizer (dat is een soort leave in conditioner die heel glad maakt en verzorgd).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon eventjes kijken...
» Moet het eventjes kwijt
» Eventjes verdrietig over mn scriptie/stage
» Eventjes heel trots op mezelf
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
» Moet het eventjes kwijt
» Eventjes verdrietig over mn scriptie/stage
» Eventjes heel trots op mezelf
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: