Gewoon eventjes kijken...
+12
Floor
Bolleke
Liadan
Mida4you
Printje
Juutjepetuutje
Annemie
Pien
Barbabella
Makamba
SarahKey
Linda
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gewoon eventjes kijken...
Hebben jullie dat ook weleens?
Dat je `s avonds naar bed gaat en even bij je kindje(s) gaat kijken en dat je ineens overspoeld raakt met zo'n overweldigend gevoel?
Ik kijk elke avond voor ik ga slapen even bij de kindjes. A. pluk ik dan tussen de spijlen uit en H. haar benen leg ik binnenboord en de knuffels wat aan de kant. En als ik ze dan zo lief zie slapen dan kan ik wel huilen van geluk.
Die twee mooie kindjes zijn gewoon van mij! En 15 of 20 minuten zijn dan zo om en lig ik weer veel te laat in bed
Dat je `s avonds naar bed gaat en even bij je kindje(s) gaat kijken en dat je ineens overspoeld raakt met zo'n overweldigend gevoel?
Ik kijk elke avond voor ik ga slapen even bij de kindjes. A. pluk ik dan tussen de spijlen uit en H. haar benen leg ik binnenboord en de knuffels wat aan de kant. En als ik ze dan zo lief zie slapen dan kan ik wel huilen van geluk.
Die twee mooie kindjes zijn gewoon van mij! En 15 of 20 minuten zijn dan zo om en lig ik weer veel te laat in bed
Gast- Gast
Re: Gewoon eventjes kijken...
Wat lief!
Nee, ik ga nooit kijken. Ben veel te bang dat ze wakker wordt. En dat gebeurt al als ik de deur open doe.
Nee, ik ga nooit kijken. Ben veel te bang dat ze wakker wordt. En dat gebeurt al als ik de deur open doe.
Laatst aangepast door Linda op za 14 jul 2012 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Heerlijk is dat he
Ik kijk ook altijd even, ook om meteen het knuffeltje en speentje aan de kanten te leggen en even een kus te geven.
Vind het zo'n rijkdom, een kindje hebben. En dan ligt hij zo diep en lief te slapen, heerlijk
Ik kijk ook altijd even, ook om meteen het knuffeltje en speentje aan de kanten te leggen en even een kus te geven.
Vind het zo'n rijkdom, een kindje hebben. En dan ligt hij zo diep en lief te slapen, heerlijk
Ik ga ook elke avond kijken! Soms ga ik na het instoppen weer weg en soms blijf ik nog even staan kijken. Dan sta ik naast haar te sniffelen omdat dat overweldigende gevoel voorbij komt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook iedere avond kijken.Soms blijf ik even naast zijn bed zitten als hij echt heel schattig ligt Dit is zo'n automatisme geworden dat ik zelf zijn kamer inloop als hij uit logeren is
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ga ook iedere avond kijken, ze heeft heel lang ingebakerd geslapen en was altijd bang dat ze ineens zou gaan draaien.
Nu slaapt ze sinds een paar maandjes op haar buik en als ik naar haar kijk hoe ze slaapt ben ik zo trots!
Nu slaapt ze sinds een paar maandjes op haar buik en als ik naar haar kijk hoe ze slaapt ben ik zo trots!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja,ik kijk ook altijd even en daar word ik ook dolgelukkig van, zo lief! Dan vergeet ik altijd even alle zorgen.. heerlijk!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
ik doe het sinds ik weer zwanger ben, dacht dat het aan de hormonen lag heerlijk he, zo'n klein onschuldig kindje wat heerlijk ligt te slapen
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
O ja echt wel hoor! Ik leg haar dan even recht idd en alle knuffels aan het voeteneind, dek haar even toe en nog een aai over haar bolletje!
En nu ik 's nachts vaak moet plassen kijk ik nog even door de deur heen
En nu ik 's nachts vaak moet plassen kijk ik nog even door de deur heen
Gast- Gast
Ik ga ook altijd eventjes kijken, vind het zo aandoenlijk hoe hij dan ligt te slapen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik kijk ook altijd. Soms wel 2 keer per avond . Sowieso als we naar bed gaan want dan leg ik haar weer recht, dekentje over, en aapie ( haar knuffeltje ) weer binnen hand bereik leggen. Ik vind het zo heerlijk om haar zo lekker te zien slapen, zo vredig hihi
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ga ook altijd kijken en sta af en toe ook te huilen van geluk. Helemaal als mijn oudste zoon in zijn slaap 'ik hou van jou' zegt.
Gast- Gast
Linda schreef:Wat lief!
+1
Gast- Gast
Bij Yara kijk ik altijd, bij Kian niet want hij wordt wakker als ik ga kijken en is dan niet zomaar weer in slaap.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik kijk al bijna 6 jaar iedere avond even naar hem, en vind het heerlijk <3
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik kan nooit kijken, hij wordt al wakker als ik de trap op loop om zelf naar bed te gaan. Hopelijk slaapt hij ooit zo vast dat ik ook eens stiekem kan gaan kijken, ben zo benieuwd hoe hij in zijn bedje ligt als hij slaapt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
V slaapt bij ons op de kamer,dus ik kijk automatisch als ik naar bed ga.Op vrijdag zie ik V bijna nooit wakker(ga na het werk als hij slaapt of net wakker is,en komt thuis als hij al slaapt)dan ga ik altijd even bij hem kijken als ik thuis kom.even zitten en naar hem kijken.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Aaah wat lief.Bolleke schreef:Ik kijk al bijna 6 jaar iedere avond even naar hem, en vind het heerlijk <3
Ik kijk ook elke avond even. Vaak ligt hij te slapen naast een stapeltje boekjes of met een auto nog in zijn hand. Die ruim ik dan even op
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik loop elke avond even de kamer binnen om te kijken naar ze. Dat doe ik al sinds dat de oudste geboren is.
Het gevoel wat ik krijgt is dan zo overweldigend!! Ben dan zo trots op mijn 2 kindjes!!
Het gevoel wat ik krijgt is dan zo overweldigend!! Ben dan zo trots op mijn 2 kindjes!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij gaan ook altijd samen even kijken voordat we gaan slapen!
Een kusje, aai over de bol en dan gaan we weer voodat ze wakker wordt!
Af en toe is ze wel wakker en als ik dan zeg: ik hou van jou! Komt er zo'n hese: 'hou jou' uit! Héél schattig!
Een kusje, aai over de bol en dan gaan we weer voodat ze wakker wordt!
Af en toe is ze wel wakker en als ik dan zeg: ik hou van jou! Komt er zo'n hese: 'hou jou' uit! Héél schattig!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Soortgelijke onderwerpen
» Moet het eventjes kwijt
» TV kijken
» Eventjes heel trots op mezelf
» Eventjes verdrietig over mn scriptie/stage
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
» TV kijken
» Eventjes heel trots op mezelf
» Eventjes verdrietig over mn scriptie/stage
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: