Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje?

+31
M@niek
Zonneschijn
Aagje!
Sterrin_
LDJ
*Lieke*
Novalee
Blue flower
Pompoen
Balloon
Parel
Tania
snoezel
Luce
Floor
sanne-84
CCC
Ella
Puggle
Steep
Highway
Annie24
Slakje
Annemie
PapillonRose
Vixen
Jezzie
Pineco
Linda
Printje
Shopaholic
35 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje? Empty nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje?

Bericht  Shopaholic do 25 jul 2013 - 8:40

Na het topic van pompoen ben ik benieuwd of jullie tegen je kinderen zeggen dat je van hem/haar houd?

Ik zeg vooral tegen de oudste heel vaak love joewww! En dan komt ze bij me staan en zegt het zelf...of zoals eerder op deze avond kwam ze bij me staan, even lekker knuffelen en kussen en toen zei ze ook mama lief.....luuffff joeewww! I love you
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje? Empty Re: nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje?

Bericht  Printje do 25 jul 2013 - 8:41

Ik zeg dat heel vaak, sowieso voor ze gaan slapen.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje? Empty Re: nav zoentjes geven -> zeg jij ikhouvanje?

Bericht  Shopaholic do 25 jul 2013 - 8:41

Ja precies...ik ook hoor! Jouw man ook Printje? Manlief hoor ik het hier heel weinig zeggen... Sad
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linda do 25 jul 2013 - 8:42

Zo'n 20 keer per dag. smile 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pineco do 25 jul 2013 - 8:43

Ja, best vaak eigenlijk, op van die smeltmomentjes of als ik ze gemist heb I love you 

Hoewel ik een goede band heb met mijn ouders, waren ze nooit knuffelig (nog steeds niet trouwens). Zoenen of echt uitspreken dat je van elkaar houdt, gebeurde bij ons thuis eigenlijk nooit. We weten allemaal wel dat we altijd op elkaar kunnen bouwen en van elkaar houden, maar ik mis het best dat we dat nooit zo tegen elkaar zeggen. Op de een of andere manier durf ik dat zelf ook niet, het voelt zo gek om op die manier met mijn ouders te praten.

Maar ik wil dit met mijn kinderen absoluut wel, ik vind het heerlijk om ze te kunnen knuffelen en kusjes te kunnen geven en ik hoop ook dat we altijd naar elkaar blijven uitspreken hoe belangrijk we voor elkaar zijn.

Edit: mijn man staat hier hetzelfde in als ik; hij knuffelt ook heel graag en zegt ook regelmatig dat hij van ze houdt (en van mij, gelukkig Very Happy )
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Jezzie do 25 jul 2013 - 8:44

Ja ik zeg dat tegen haar. Vooral als ik heb gewerkt en weer thuis kom. Dan knuffelen we even en vertel ik hoeveel ik van haar houd!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Shopaholic do 25 jul 2013 - 8:45

Lieeeef!     I love you
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vixen do 25 jul 2013 - 8:47

IK hou van jou zeg ik eigenlijk nooit. Ik denk dat mijn dochter niet eens goed weet wat dat betekent. Ik zeg wel eens dat ik haar echt superlief vind of dat ik heel blij ben dat zij en haar zusje mijn kindjes zijn of dat ik de twee mooiste en liefste kindjes van de wereld heb. Ik knuffel heel veel met ze en we geven elkaar heel veel kusjes.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  PapillonRose do 25 jul 2013 - 8:47

Dat zeg ik heel vaak. Sowieso als ze gaat slapen altijd, en verder ook nog vaak zat. Dat vind ik heel belangrijk, en ook fijn om te doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annemie do 25 jul 2013 - 8:48

Ik zeg het ook heel vaak op een dag en dan zegt hij: ik hou ook van jou. Vanmorgen zei hij, mama, jij bent de liefste van de hele wereld. Zo uit het niets.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Slakje do 25 jul 2013 - 9:06

Ik zeg heel vaak wel dat ik van d'r hou of haar graag zie. Vaak beantwoord ze dat dan met een dikke knuffel.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Annie24 do 25 jul 2013 - 9:08

Ik zeg het ook vaak, alleen zegt hij het nooit terug Laughing 

Gaat een beetje zo: 'love jou moppie / hou van jou y.' en vervolgens kijkt hij me aan met een blik van 'waar héb je het over' en zegt heel droog 'ja, ok mama' laughcry 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Highway do 25 jul 2013 - 9:09

Ik zeg het wel, maar het voelt vaak wat gek. Het werd tegen mij nooit gezegd door mijn ouders (nog steeds niet)dus het is nogal onwennig.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Steep do 25 jul 2013 - 9:11

Printje schreef:Ik zeg dat heel vaak, sowieso voor ze gaan slapen.

Sowieso altijd voor het slapen gaan, allebei (als we er zijn). Ik vind dat enorm belangrijk.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Puggle do 25 jul 2013 - 9:12

Ik zeg dat iedere dag wel! Ik hou ook echt zo veel van haar, ze is echt mijn alles I love you
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Printje do 25 jul 2013 - 9:23

Steep schreef:
Printje schreef:Ik zeg dat heel vaak, sowieso voor ze gaan slapen.

Sowieso altijd voor het slapen gaan, allebei (als we er zijn). Ik vind dat enorm belangrijk.

Ik vind dat ook heel erg belangrijk. Hij zegt vaak terug; ik hou ook heel veel van jou mama I love you 

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Ella do 25 jul 2013 - 9:32

Wij zeggen dat ook. Ik denk mijn man wel meer dan ik
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  CCC do 25 jul 2013 - 9:48

Ja hier word dat wel elke dag gezegd... Ook hoe gek ik op haar ben ed.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  sanne-84 do 25 jul 2013 - 9:48

Hoewel ik nog geen respons krijg zeg ik het wel vaak! Maar nog geen vastigheid in t wanneer

Edit; zeg ook vaak dat ik trots ben op dr
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Floor do 25 jul 2013 - 9:50

Nee nooit.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Luce do 25 jul 2013 - 9:52

Ja, all the time. Kusjes geven ook trouwens.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce do 25 jul 2013 - 9:52

Floor schreef:Nee nooit.

Waarom niet?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  snoezel do 25 jul 2013 - 9:53

Elke dag... Sowieso als ik wegga.

Mijn ouders zeiden het nooit tegen me en ik heb dat echt als gemis ervaren. 

Haha, L zegt het op het moment 50keer per dag tegen mij.. Echt overal, in de winkels, in de auto.. "mama..? Ik hou van jou". Bijna tot vermoeiends toe I love you
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Tania do 25 jul 2013 - 9:53

Ja heel vaak, ook dat ik ze lief vind, dat ik zo blij met ze ben enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Parel do 25 jul 2013 - 9:58

Ja, hier wel! Maar niet elke dag specifiek ik hou van je, het kan ook love you, ben zo trots op jou of weet ik het wat zijn. Soms is het ook fysiek door middel van veel kusjes en knuffels, en niet meer verbaal.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: