Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat smeer jij op muggenbulten?

+26
_Femme
Bosjesvrouw
Moira
Roos
Happydobby
Sophiee
Jilke
Paper Crown
Isolt
Poisongirl
rebelwithacause
Nyx
Chocolate Cookie
Jezzie
Maple
Filoria
nijntje4
Slakje
roosje89
TukTuk
Ooh La La!
Balloon
iloverocknroll1984
girli
Caramba
Saga
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat smeer jij op muggenbulten? - Pagina 2 Empty Re: Wat smeer jij op muggenbulten?

Bericht  Paper Crown do 25 jul 2013 - 18:49

Mij vinden ze niet zo lekker maar als ik er 1 heb doe ik een gehalveerde citroen in de koelkast en dan smeer ik 't er steeds op. Echt zo irritant muggebulten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat smeer jij op muggenbulten? - Pagina 2 Empty Re: Wat smeer jij op muggenbulten?

Bericht  Jilke do 25 jul 2013 - 19:40

Acnezalf van de dermatoloog! Weet dat het niet heel goed is omdat het er niet voor bedoeld is, maar het helpt wel goed de zwellingen weg te nemen (heb er 1 gigantische op mijn middelvingerkootje, en die kon ik amper nog buigen). De jeuk gaat ook goed weg, ze drogen er goed van uit :cheering:
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sophiee za 27 jul 2013 - 6:08

Bij mezelf helpt een kruisje vaak al goed. Voor mijn dochter gebruik ik Azaron. Na 12 uur zijn de bultjes vaak al bijna weg.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Happydobby zo 28 jul 2013 - 7:04

nestosyl.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roos di 30 jul 2013 - 9:47

Dun laagje elmex tandpasta.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moira di 30 jul 2013 - 12:11

Ik krijg ook dikke plekken als ik geprikt ben, maar toch werkt een diep kruisje ook wel goed.
Als ik dat precies op de prikplek doet, komt er een beetje vocht uit en volgens mij ook dat muggenspul waardoor het jeukt. Is gelijk de jeuk weg. Eigenlijk een beetje hetzelfde principe als zo'n vacuumspuitje bij muggenprikken.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Bosjesvrouw di 30 jul 2013 - 20:28

Chocolate Cookie schreef:Ik smeer het in met de SOS crème van de Action. Werkt super!

+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Femme di 30 jul 2013 - 20:42

Wow tijgerbalsem? Is dat niet heel pijnlijk? Het lijkt me geweldig om iets te hebben gevonden tegen de eindeloze jeuk maar ik moet hier denk ik eerst wat moed voor opbouwen pale 

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Destino wo 31 jul 2013 - 1:38

Ik smeer niets op muggenbulten, maak er een kruisje in hihi en dan gaat het vanzelf weer over nerd .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Purpleflower wo 31 jul 2013 - 9:22

Prrrrikweg of menthol tandpasta
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Pompoen wo 31 jul 2013 - 9:25

Weet niet of het al genoemd is, heb geen zin om het hele topic door te lezen maar ik zwéér echt bij HEMA insecentenbeetzalf (zwarte tube groene dop), dat helpt echt het best van alles wat ik ooit geprobeerd heb en het helpt ook als je gewoon jeukende plekjes hebt. Het heeft ook een beetje een pepermuntachtig geurtje (maar niet zo sterk als tandpasta hoor).

En wat slakje zegt, niet krabben! Sinds ik dat niet meer doe heb ik ook niet meer van die enorme plakkaten en allergische reacties en verdwijnen de bulten veel sneller! Je moet echt even door die eerste erge jeuk heen, maar dan zakt het heel snel af!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie wo 31 jul 2013 - 9:54

Filoria schreef:
Maple schreef:Ik maak er een kruis in met m'n duimnagel, weg jeuk smile
Dan reageert jouw lichaam duidelijk niet hetzelfde op muggenbulten als mijn lichaam... Kan nadat ik geprikt ben echt niet meer slapen van de jeuk. Een kruisje met mijn nagel haalt dan niks uit.

Ik krijg ook heel grote witte plekken als ik geprikt ben trouwens. Soms wel 5cm in doorsnee. Gek is wel dat de plekken de volgende dag altijd weer weg zijn, terwijl ze bij mijn zoontje (die gewoon kleine rode plekjes krijgt en weinig jeuk heeft) wel een dag of vier zichtbaar blijven confused

Ik vraag me ook af waar ik het kruisje dan moet zetten op die mega units. laughcry 
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Moira wo 31 jul 2013 - 12:30

Gympie schreef:
Filoria schreef:
Maple schreef:Ik maak er een kruis in met m'n duimnagel, weg jeuk smile
Dan reageert jouw lichaam duidelijk niet hetzelfde op muggenbulten als mijn lichaam... Kan nadat ik geprikt ben echt niet meer slapen van de jeuk. Een kruisje met mijn nagel haalt dan niks uit.

Ik krijg ook heel grote witte plekken als ik geprikt ben trouwens. Soms wel 5cm in doorsnee. Gek is wel dat de plekken de volgende dag altijd weer weg zijn, terwijl ze bij mijn zoontje (die gewoon kleine rode plekjes krijgt en weinig jeuk heeft) wel een dag of vier zichtbaar blijven confused

Ik vraag me ook af waar ik het kruisje dan moet zetten op die mega units. laughcry 

Hahaha, ik denk altijd héél erg in plaatjes en nu zie ik iets geks voor me. Maar ik doe het dus over het prikgedeelte (dus echt het gaatje), is soms even zoeken Wink .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: