Maxi jurk
+7
Floor
Punk'd
Antibes
Exogenesis
Lonely Goatherd
Willem
Limburg85
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maxi jurk
Heb jij een maxi jurk?
Hoe lang ben je?
Welke maxi jurk heb je (liefst met plaatje)?
Hoe lang ben je?
Welke maxi jurk heb je (liefst met plaatje)?
Laatst aangepast door Limburg85 op wo 24 jul 2013 - 6:21; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Maxi jurk
Ik heb er drie en ben er helemaal gelukkig in. Ik ben circa 1,64 m lang en ik heb al een aantal keer gehoord dat de jurken me langer doen lijken, fijn! Ik heb basic jurken van Only, Vero Moda en Primark, in drie verschillende kleuren.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Ik heb er twee, een sjiekere van chiffon en een simpele katoenen met een soort batikprint. Ik ben 1.69 en ik had ook echt niet een paar cm korter moeten zijn als ik zw met platte sandaaltjes wil dragen.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik heb er 3: een gekleurde, een zwart witte en een galaxy.
Ik ben 1.68m en de één is langer dan de andere. Mijn galaxy jurk kan niet zonder hoge hakken, de andere twee wel.
Ik ben 1.68m en de één is langer dan de andere. Mijn galaxy jurk kan niet zonder hoge hakken, de andere twee wel.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben er al 2 weken heel erg naar op zoek maar helaas nog niks geschikts gevonden. Ik ben lang (1.81) dus ze vallen al snel te kort bij mij.
Iemand een tip voor een echte lange maxi?
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik ben er al 2 weken heel erg naar op zoek maar helaas nog niks geschikts gevonden. Ik ben lang (1.81) dus ze vallen al snel te kort bij mij.
Heb hetzelfde probleem. Heb er paar jaar geleden eentje bij de C&A gekocht die echt net kan. Maar verder is het ook hoogwater-gedoe..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb de zwart witte bij zo'n Turks-achtig winkeltje weg. Daar hadden ze wel echt lange
Die dingen verkopen ze nog steeds, ondanks de inkomende najaars- en winterkleding. Oh ja, en die gekleurde is van de Primark. Die heeft ook een mooie lengte. Probeer eens, zou ik zeggen! Die van de Primark kostte 13 euro en die van dat Turkse winkeltje 30.
Die dingen verkopen ze nog steeds, ondanks de inkomende najaars- en winterkleding. Oh ja, en die gekleurde is van de Primark. Die heeft ook een mooie lengte. Probeer eens, zou ik zeggen! Die van de Primark kostte 13 euro en die van dat Turkse winkeltje 30.
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:Ik heb de zwart witte bij zo'n Turks-achtig winkeltje weg. Daar hadden ze wel echt lange
Ben jij ook zo lang dan? :o
Antibes- Ratel
Nee, maar ik zag dat ze wel echt heel lange hadden. Veel exemplaren waren mij dus te lang.
Exogenesis- Kletskop
Ik heb er op het moment 1 maar in het verleden wel meerdere gehad.
O.a. van H&M en ASOS.
Ik ben 1.72 en ze zitten bijna altijd goed qua lengte.
Voor de lange meiden ga eens kijken bij maxirokken bij de ZARA. Serieus. Ik heb er 10 cm moeten afhalen. Belachelijk lang zijn die rokken en broeken in 'zwierstofjes'. Wie weet zijn de maxidresses ook wel zo lang.
O.a. van H&M en ASOS.
Ik ben 1.72 en ze zitten bijna altijd goed qua lengte.
Voor de lange meiden ga eens kijken bij maxirokken bij de ZARA. Serieus. Ik heb er 10 cm moeten afhalen. Belachelijk lang zijn die rokken en broeken in 'zwierstofjes'. Wie weet zijn de maxidresses ook wel zo lang.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Zara hoor ik wel vaker inderdaad.. Helaas is mijn kont daar te dik voor, maar voor andere meiden wellicht wel een optie..
Hoewel dikke kont bij rokken/jurken die los zitten natuurlijk weer minder uitmaakt. Hmm, misschien moet ik er toch eens langs!
Hoewel dikke kont bij rokken/jurken die los zitten natuurlijk weer minder uitmaakt. Hmm, misschien moet ik er toch eens langs!
Antibes- Ratel
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben 1,81 en heb ook een maxi dress.
Zwart met bij de hals iets van 'kraken'
Zwart met bij de hals iets van 'kraken'
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ik zou er graag een willen hebben, maar met mijn lengte van 1.55 m zijn alle jurken die ik mooi vind te lang.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben zelf 1.65 en vind ze leuk maar twijfel of ze niet te lang zijn maar meer meiden die klein zijn hebben er 1.
Online kan ik helaas niet zoveel leuke vinden.
Online kan ik helaas niet zoveel leuke vinden.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Antibes schreef:Minneke schreef:Ik ben er al 2 weken heel erg naar op zoek maar helaas nog niks geschikts gevonden. Ik ben lang (1.81) dus ze vallen al snel te kort bij mij.
Heb hetzelfde probleem. Heb er paar jaar geleden eentje bij de C&A gekocht die echt net kan. Maar verder is het ook hoogwater-gedoe..
villa misschien? Ik heb een simpele zwarte van villa die mij te lang Is, heb de onderkant beetje ingekort, ik ben 1.72 en heb hem een paar cm ingekort dus dat zou misschien wel passen. Heel simpele jurk trouwens voor slechts 20 euro maar hij zit heerlijk en krijg ook veel leuke reacties.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb er een aantal, vind ze zo leuk! Ik heb ze allemaal korter moeten maken, aangezien ik 1.65m ben. Bij de H&M zijn ze heel erg lang, moest bijna 30 cm van afgehaald worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht: lange maxi jurk!
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Maxi Dress
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» Maxi cosi en zitverkleiner
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Maxi Dress