Buggy vs kinderwagen...
+14
Novalee
Mom-Of-3
Bluestar
LMCurious
Annemie
PiP
Blue flower
Mida4you
Puggle
Caroow
loesje
studiebol
Tania
Printje
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Buggy vs kinderwagen...
Ik zou dan je man overhalen dat je niet hoeft te wachten tot de kinderwagen weg is, maar gewoon nu al een buggy kopen en je Mura op zolder leggen. Op die manier kun je uitproberen of je de buggy ook praktisch vindt bij het wandelen en geocachen enzo. Mocht het dan toch om een of andere reden niet altijd prettig zijn heb je de Mura in elk geval nog achter de hand. Eenmaal verkocht is die ook echt weg en dan kun je niet meer terug.
Ik vind onze Mura (de 4) 100 keer fijner rijden dan de buggy terwijl we daarvan ook een goed merk hebben (Koelstra). De Mura is veel wendbaarder en rijdt lichter ondanks dat het een vrij groot lomp ding is om te zien. Als we nu een dagje weg gaan hebben we toch meestal de buggy mee omdat N. het grootste gedeelte loopt. Maar voor jullie N. duurt dat nog erg lang en ik zou in die situatie de kinderwagen nog niet willen missen.
Ik vind onze Mura (de 4) 100 keer fijner rijden dan de buggy terwijl we daarvan ook een goed merk hebben (Koelstra). De Mura is veel wendbaarder en rijdt lichter ondanks dat het een vrij groot lomp ding is om te zien. Als we nu een dagje weg gaan hebben we toch meestal de buggy mee omdat N. het grootste gedeelte loopt. Maar voor jullie N. duurt dat nog erg lang en ik zou in die situatie de kinderwagen nog niet willen missen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Jaja we hebben een deal. Ik de roze buggy ( als de wagen is verkocht ) en we bewaren de oude buggy voor R en wanneer man gaat wandelen. Nu wil ik dus ook het rozer dan roze uiteraard. Het liefst met bloemetjes etc erop.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Op deze leeftijd zou ik wel zorgen voor een goede buggy, eentje met goede vering en die helemaal plat kan en het gebruik wel proberen te beperken tot ze wat ouder is.
Wij hebben een roze quinny zapp, die vind ik echt superfijn, maar die kan niet plat, dus die zou ik je niet aanraden. De quinny zapp xtra kan wel plat, maar die kun je niet zo klein invouwen geloof ik.
Wij hebben een roze quinny zapp, die vind ik echt superfijn, maar die kan niet plat, dus die zou ik je niet aanraden. De quinny zapp xtra kan wel plat, maar die kun je niet zo klein invouwen geloof ik.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Printje schreef:Dank jullie voor jullie reacties.
Man wil liever geen roze buggy..tssssssssss ik dus wel hahaha.
Blue; zou ze daar ook al in mogen?
Nu ik er mijn zinnen op heb gezet wil ik NU zo'n buggy
Ja in de Bee mogen ze vanaf baby af aan. Ik heb J. Er ook vaak in, en in het begin lag hij dan in een baby cocoon. Ik vind het een topwagen en hij is niet zwaarder dan andere buggy's (uit mijn hoofd 7,3 kilo) je kan er ook een leuke roze kap voor kopen en voor man dan een andere kleur haha, zijn jullie allebei tevreden.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik heb een knal roze zapp extra. Ik vind dat hij wel klein word. Hij past helemaal in de c1 kofferbak en dan kan er ook nog een tas op. Vind hem echt heel fijn omdat je heel het zitdeel kan verstellen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zeg doen...wij hebben het ook gedaan. Hebben nu 2 quinny;s en ik zeg ideaaal .
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik ga de wagen idd op marktplaats zetten en dan ga ik pas een andere kopen, maar wel lekker roze
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik ga de wagen idd op marktplaats zetten en dan ga ik pas een andere kopen, maar wel lekker roze
Goedzo haha ikke ook gedaan! Heb er nog geen spijt van gehad
Shopaholic- Kletskop
Shopaholic schreef:Printje schreef:Ik ga de wagen idd op marktplaats zetten en dan ga ik pas een andere kopen, maar wel lekker roze
Ja ik zag het op fb, misschien koop ik wel dezelfde. Hij was wel erg gaaf. En hoe rozer hoe beter als is het maar om man te bokken hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Shopaholic schreef:Printje schreef:Ik ga de wagen idd op marktplaats zetten en dan ga ik pas een andere kopen, maar wel lekker roze
Ja ik zag het op fb, misschien koop ik wel dezelfde. Hij was wel erg gaaf. En hoe rozer hoe beter als is het maar om man te bokken hahahaha
Cool is ie he? Hij is niet van stof btw! En heb hem via MP gescoord..bleek een limited editie te zijn, bijna nieuw en ik had hem weer voor een spot prijsje hahaha
Shopaholic- Kletskop
Helemaal eens met Blue Flower. Ik heb mijn bee net verkocht, maar wat een topwagen! Mocht er hier wel een derde komen ga ik weer voor een Bee!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik gebruik de joolz als ik een stuk ga lopen of bij een dagje weg. Ik heb een quinny zapp, de gewone...de zapp xtra kan niet mee op de fiets:cry:
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» buggy of kinderwagen?
» Kinderwagen.. of buggy?
» Kinderwagen of buggy mee op reis?
» buggy/kinderwagen op slot zetten?
» Show jullie poppenwagen / kinderwagen / buggy
» Kinderwagen.. of buggy?