Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)
+31
Phileine
Pompoen
Rose
Bliss
mickey
Bisq
mzcharlotte
Sylvana
Petteflet
Atelier Madame
Balloon
Taeda
Arwyn
Poubelle
Parel
Lynn_
Mees
KOL
Caroow
Ibbeltje
luisa
Fortissimo
Sam
Floor
Auxo
Printje
Maple
Manderijn
SoGood
Pien
TukTuk
35 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)
Ik vind de tweede ook wel leuker, maar ik denk dat er betere jurkjes te vinden zijn. Kleur van de tweede staat goed bij je huid en vind ik chiquer!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Ik vind de tweede ook wel leuker, maar ik denk dat er betere jurkjes te vinden zijn. Kleur van de tweede staat goed bij je huid en vind ik chiquer!
Heb je misschien tips wat voor dan? Want na 2 dagen shoppen heb ik de hoop opgegeven.. Word er dood ongelukkig van..
De kleur vind ik idd ook wel mooier.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dat laatste jurkje in het paars. Met een corrigerend broekje goed te doen. Heb trouwens maat 44/46
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
TukTuk schreef:Taeda schreef:Ik vind de tweede ook wel leuker, maar ik denk dat er betere jurkjes te vinden zijn. Kleur van de tweede staat goed bij je huid en vind ik chiquer!
Heb je misschien tips wat voor dan? Want na 2 dagen shoppen heb ik de hoop opgegeven.. Word er dood ongelukkig van..
De kleur vind ik idd ook wel mooier.
Welke maat heb je ongeveer?
Taeda- Prater
Balloon schreef:Ik heb dat laatste jurkje in het paars. Met een corrigerend broekje goed te doen. Heb trouwens maat 44/46
Die heb ik er al onder op die foto... Het ziet er voor mijn gevoel gewoon echt niet uit
TukTuk- Ratel
Oh die laatste staat je veel beter inderdaad!
Ik snap dat je zelf je buik en heupen storend vind, maar ik vind het eigenlijk totaal niet storend.
Ik snap dat je zelf je buik en heupen storend vind, maar ik vind het eigenlijk totaal niet storend.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Schouders rechtop, tieten vooruit en je heupen los. Meid dat tweede jurkje kan je prima hebben! Boeiend dat je wat voller bent en geen maatje 36 hebt, half Nederland heeft dat niet! De kleur staat je prachtig en hij staat echt heel prima! Ik zou echt voor de tweede gaat. Die eerste vind ik oudbollig en niet flatteren.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Schouders rechtop, tieten vooruit en je heupen los. Meid dat tweede jurkje kan je prima hebben! Boeiend dat je wat voller bent en geen maatje 36 hebt, half Nederland heeft dat niet! De kleur staat je prachtig en hij staat echt heel prima! Ik zou echt voor de tweede gaat. Die eerste vind ik oudbollig en niet flatteren.
Wat een lieve reactie! Dankjewel! En alle anderen ook! Het liefst trek ik gewoon iets wijds aan, ook al weet ik dat dat het er ook niet beter op maakt, maar het voelt toch prettiger.. Moet echt ff die knop omzetten als er meerdere mensen zijn die zeggen dat dit jurkje wel kan.
Zou ik er nog iets van een panty of legging onder kunnen doen dan?
TukTuk- Ratel
Bij voorkeur blote benen, maar als je bang bent voor putjes, bobbels of melkflessen zou ik kiezen voor een panty. Even uit mijn hoofd is voor een bruiloft diamant het beste. Sowieso geen legging! Vorig jaar droeg een wat vollere vriendin van mij op een bruiloft een legging echt dikke zwarte stof onder een jurkje, kreeg ze echt koeipootjes van.TukTuk schreef:Atelier Madame schreef:Schouders rechtop, tieten vooruit en je heupen los. Meid dat tweede jurkje kan je prima hebben! Boeiend dat je wat voller bent en geen maatje 36 hebt, half Nederland heeft dat niet! De kleur staat je prachtig en hij staat echt heel prima! Ik zou echt voor de tweede gaat. Die eerste vind ik oudbollig en niet flatteren.
Wat een lieve reactie! Dankjewel! En alle anderen ook! Het liefst trek ik gewoon iets wijds aan, ook al weet ik dat dat het er ook niet beter op maakt, maar het voelt toch prettiger.. Moet echt ff die knop omzetten als er meerdere mensen zijn die zeggen dat dit jurkje wel kan.
Atelier Madame- Ratel
Ik vind dat 2e jurkje ook echt veel leuker dan de eerste. De 2e maakt je zelfs slanker! Ook al heb jij het gevoel dat het niet zo is. Ik zou er geen legging onder aan doen hoor. Jurkje heeft een mooie lente om hem zo te dragen. De kleur staat je trouwens ook erg leuk!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:
Bij voorkeur blote benen, maar als je bang bent voor putjes, bobbels of melkflessen zou ik kiezen voor een panty. Even uit mijn hoofd is voor een bruiloft diamant het beste. Sowieso geen legging! Vorig jaar droeg een wat vollere vriendin van mij op een bruiloft een legging echt dikke zwarte stof onder een jurkje, kreeg ze echt koeipootjes van.
Bedankt voor de tip! En zouden deze pumps er onder staan?
TukTuk- Ratel
Taeda- Prater
Ja hoor die kunnen echt heel goed daaronder!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Super bedankt meiden!! Ik ben echt een kneus wbt mode.. Zo handig dit forum! Morgen even bij daglicht de combinatie passen en dan bij de Hema een mooie panty kopen, kijken hoe dat staat
TukTuk- Ratel
Jup past er helemaal prima bij! En misschien kan je nog oorbellen vinden in de kleur van je pumps?
Panty's altijd heel veel maten groter kopen he :p. Ik heb maat 38-40 en koop altijd echt 48-50 ofzo. Zeker met lange benen vallen die krengen altijd zo kort en klein.
Panty's altijd heel veel maten groter kopen he :p. Ik heb maat 38-40 en koop altijd echt 48-50 ofzo. Zeker met lange benen vallen die krengen altijd zo kort en klein.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Jup past er helemaal prima bij! En misschien kan je nog oorbellen vinden in de kleur van je pumps?
Ik heb helaas geen gaatjes in mijn oren, dus oorbellen worden lastig Maar kan wel kijken voor een ketting of armband.
En van de panty's klopt idd Ik heb wel hele korte beentjes, maar wat een ondingen zijn dat zeg..
TukTuk- Ratel
Dat groene jurkje staat je goed! Je kunt zulke dingen prima hebben, je bent misschien wat voller maar alles is wel mooi in verhouding. Gewoon doen dus!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind dat groene jurkje ook erg leuk!!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Staat je leuk die groene jurk!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Misschien een beetje spuit 11, maar het groen jurkje is inderdaad veel leuker! Wat je eventueel nog zou kunnen doen, is een corrigerende onderjurk kopen. Ik weet dat Miss Etam die sowieso heeft. Hema wellicht ook wel. Dan ziet het nog wat gestroomlijnder uit.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Misschien een beetje spuit 11, maar het groen jurkje is inderdaad veel leuker! Wat je eventueel nog zou kunnen doen, is een corrigerende onderjurk kopen. Ik weet dat Miss Etam die sowieso heeft. Hema wellicht ook wel. Dan ziet het nog wat gestroomlijnder uit.
Ik had er al een corrigerend broekje onder, maar werkt een jurkje dan beter?
TukTuk- Ratel
TukTuk schreef:mickey schreef:Misschien een beetje spuit 11, maar het groen jurkje is inderdaad veel leuker! Wat je eventueel nog zou kunnen doen, is een corrigerende onderjurk kopen. Ik weet dat Miss Etam die sowieso heeft. Hema wellicht ook wel. Dan ziet het nog wat gestroomlijnder uit.
Ik had er al een corrigerend broekje onder, maar werkt een jurkje dan beter?
Denk het wel, want dan wordt je hele lichaam gladgetrokken als het ware, dus geen hobbels etc. (zelf nog nooit zo'n ding aan gehad trouwens, wil er ook nog steeds een keer één)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Misschien al wat te laat maar Zeeman heeft mooi stevige en beetje corrigerende panty's!
Zie linker van het plaatje hieronder
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Misschien al wat te laat maar Zeeman heeft mooi stevige en beetje corrigerende panty's!
Bedankt voor de tip! Had vandaag nog geen tijd gehad om naar de Hema te gaan, dus kan mooi eerst eens bij de Zeeman kijken
TukTuk- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
» Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Bruiloft outfit
» Help... Bruiloft outfit
» Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Bruiloft outfit
» Help... Bruiloft outfit
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: