Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Lady4 zo 13 nov 2011 - 23:07

Meer mensen die Spotify al gebruiken als downloadprogramma voor muziek? Ik heb het sinds gisteren en vind het echt perfect! Je kunt hele albums in je bibliotheek plaatsen en afspelen. Ben er alleen nog niet helemaal achter hoe ik ze naar mijn iPhone importeer.

Nadeel is dat je afspeellijst wordt geplaatst op Facebook, er is een actieve koppeling tussen Spotify en FB en dit kun je niet aanpassen. Ik heb mijn afspeellijst zelf nog niet voorbij zien komen daar, maar wellicht kan ik dat zelf niet zien. Je kunt ook muziek versturen naar FB vrienden die Spotify gebruiken, die komen dan in je inbox.

In ieder geval vind ik het een aanrader!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 0:53

Ik koop nog steeds old school cd's, maar ik gebruik Spotify wel om muziek te luisteren. Ik had een puntje over Facebook. Ik was een beetje chagrijnig over het feit dat het op mijn pagina kwam te staan, maar je kunt het wel gewoon uitzetten. Ik heb nu ingesteld dat het alleen voor mij persoonlijk zichtbaar is.

Als ik dertig keer achter elkaar hetzelfde janknummer luister, hoeft niet heel mijn Facebook dat te weten laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Lady4 ma 14 nov 2011 - 1:12

Mijn idee, haha! Maar hoe zet je het uit?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:17

Even denken hoor..

Oh crap, ik zie nu dat je het per nummer in moet stellen. Hmm.. irritant. Dan weet ik het even niet. Als je je muis erop houdt, kun je in ieder geval aan de zijkant twee van die poppetjes zien (die voor 'vrienden' staan, zeg maar). Als je daar op klikt, kun je ook op 'alleen ik' klikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Lady4 ma 14 nov 2011 - 1:34

Ooh, ik zie dat daar bij mij bij alle nummers 'jij' staat. Hij deelt het dus niet, fijn. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:36

Lady4 schreef:Ooh, ik zie dat daar bij mij bij alle nummers 'jij' staat. Hij deelt het dus niet, fijn. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Wink

Haha, ojee, nog maar een poging doen dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spotify (downloadprogramma, aanrader!) Empty Re: Spotify (downloadprogramma, aanrader!)

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 1:38

Hij zegt bij sommige nummers bij mij 'alleen ik' en bij andere 'alleen jij' en bij andere 'vrienden' scratch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum