Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...

+10
Serena
Sunshine
JustMeDaan
Susan
Sanne
Surya
Willem
Printje
Sam
Minx
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Psst, zeg eens eerlijk, e-books he... Empty Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 7:06

Kopen jullie die gewoon altijd braaf, of....?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst, zeg eens eerlijk, e-books he... Empty Re: Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...

Bericht  Minx za 20 jul 2013 - 7:14

Ik 'leen' ze wel eens haha. Krijg wel eens een paar toegestuurd van een vriendin.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Psst, zeg eens eerlijk, e-books he... Empty Re: Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...

Bericht  Sam za 20 jul 2013 - 7:20

Ik koop ze niet....
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 7:24

Ohja, lenen kan natuurlijk ook... :-) Zat te kijken of ik via Pirate Bay wat kon vinden, maar dat is echt maar bar weinig, qua Nederlandstalige boeken...

Gast
Gast

Bericht  Sam za 20 jul 2013 - 7:27

Lennox, er is echt heulllllll veel te vinden.
En je kunt van iedereen hier wel wat 'lenen'.
Wat zou je zoal willen? nerd 
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 7:29

Ik leen ook veel boeken, als je wilt mag je er ook wel wat lenen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 7:33

Haha, eh, nou, ik heb geen specifieke titels ofzo. Ik hou alleen niet van chicklits, sci-fi etc etc. Ben wel een beetje van de echt realistische verhalen met een wat dramatisch of romantisch tintje.

Kun je die boeken dan ook zo op je iPad zetten? Ja toch? Kan dat ook direct via je mail, of moet dat via iTunes?

En hoe werkt dat lenen dan? Is het dan een bestand die je eenmalig ergens op kunt installeren ofzo? Ik heb nooit ebooks gehad ofzo, dus ik voel me nu dommig Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Minx za 20 jul 2013 - 7:42

Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Willem za 20 jul 2013 - 7:43

Lennox schreef:Ohja, lenen kan natuurlijk ook... :-) Zat te kijken of ik via Pirate Bay wat kon vinden, maar dat is echt maar bar weinig, qua Nederlandstalige boeken...

Beetje afhankelijk welk soort boeken je zoekt. Ik heb er nog best een aantal via PB kunnen downloaden.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Surya za 20 jul 2013 - 7:50

Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 7:50

Ik denk dat met lenen eigenlijk iets anders bedoeld word angel  lenen zonder terug te hoeven geven zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 7:52

Aaahhhh zooooo. Dacht al, hoe doe je dát dan?

Maar watvoor boeken hebben jullie bijvoorbeeld? Ik wil wel wat lenen uit de forumbieb, hoor!

Surya, bedankt voor de tip, zet hem er gelijk op!

Gast
Gast

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 7:59

Ik heb van alles dat je mag lenen. Hou je van Dan Brown?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 7:59

Surya schreef:Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"

Ik heb hem ook op de Ipad gezet, ben benieuwd. Weet jij tot wanneer die boeken beschikbaar zijn?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 8:03

Normaal zou ik Dan Brown niet zo gauw lezen, maar je mag wel wat mailen, hoor! Zal je m'n mailadres zo even PM-en.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 8:07

Is goed, ik zal eens kijken wat ik heb voor je. Wanneer ik het terug krijg heeft geen haast hoor:P :P 
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Willem za 20 jul 2013 - 8:11

Printje schreef:
Surya schreef:Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"

Ik heb hem ook op de Ipad gezet, ben benieuwd. Weet jij tot wanneer die boeken beschikbaar zijn?

Boeken zijn beschikbaar t/m 31 augustus. In de herfst- en kerstvakantie zou een volgende collectie verschijnen.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 8:16

Oke dank je wel. Zitten best wel leuke verhalen tussen!

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne za 20 jul 2013 - 8:33

Minx schreef:Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.

Ik kan nu even niet kijken op de Ipad, want hij ligt op de kamer van mijn dochter met een pianomuziekje, maar dit snap ik niet helemaal.
Stel, jij mail mij een bestand (boek), open ik dat bestand dat met mijn e-mailaccount (windows live), of kan ik via iBooks mijn e-mail openen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan za 20 jul 2013 - 8:34

Ik vind die vakantiebieb best wel tegenvallen, de layout is heel lelijk op de iPad en sommige boeken kan ik gewoon niet opstarten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Sam za 20 jul 2013 - 9:14

Sanne schreef:
Minx schreef:Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.

Ik kan nu even niet kijken op de Ipad, want hij ligt op de kamer van mijn dochter met een pianomuziekje, maar dit snap ik niet helemaal.
Stel, jij mail mij een bestand (boek), open ik dat bestand dat met mijn e-mailaccount (windows live), of kan ik via iBooks mijn e-mail openen?

In je mail, die opent het bestand dan in Ibooks.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sanne za 20 jul 2013 - 9:28

Sam schreef:
Sanne schreef:

In je mail, die opent het bestand dan in Ibooks.

Kun je je mail dan via Safari openen of moet je gebruik maken van het e-mailprogramma op de Ipad? Ik log altijd gewoon in via hotmail.com.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JustMeDaan za 20 jul 2013 - 11:09

Kan volgens mij ook gewoon via hotmail.com. Maar die heb ik in het emailprogramma staan. Ik heb een 7000 boeken op dvd Wink . Dus ik kom wel een eind. Krijg ze via via.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Sunshine za 20 jul 2013 - 20:32

Ik krijg ze ook van vrienden toegestuurd en leen ze van mensen. 
Maar daarnaast zoek ik zelf ook boeken op!

Laatst aangepast door Sunshine op zo 21 jul 2013 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Serena za 20 jul 2013 - 21:08

Even een vraagje over de vakantiebieb, moet je daar ook lid voor zijn bij een 'gewone' bieb?

Edit: heb het al gevonden, is ook voor 'niet leden' :cheering:

Laatst aangepast door Serena op zo 21 jul 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: