Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...
+10
Serena
Sunshine
JustMeDaan
Susan
Sanne
Surya
Willem
Printje
Sam
Minx
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Psst, zeg eens eerlijk, e-books he...
Ik 'leen' ze wel eens haha. Krijg wel eens een paar toegestuurd van een vriendin.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik koop ze niet....
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ohja, lenen kan natuurlijk ook... :-) Zat te kijken of ik via Pirate Bay wat kon vinden, maar dat is echt maar bar weinig, qua Nederlandstalige boeken...
Gast- Gast
Lennox, er is echt heulllllll veel te vinden.
En je kunt van iedereen hier wel wat 'lenen'.
Wat zou je zoal willen?
En je kunt van iedereen hier wel wat 'lenen'.
Wat zou je zoal willen?
Sam- Kletskop
Ik leen ook veel boeken, als je wilt mag je er ook wel wat lenen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, eh, nou, ik heb geen specifieke titels ofzo. Ik hou alleen niet van chicklits, sci-fi etc etc. Ben wel een beetje van de echt realistische verhalen met een wat dramatisch of romantisch tintje.
Kun je die boeken dan ook zo op je iPad zetten? Ja toch? Kan dat ook direct via je mail, of moet dat via iTunes?
En hoe werkt dat lenen dan? Is het dan een bestand die je eenmalig ergens op kunt installeren ofzo? Ik heb nooit ebooks gehad ofzo, dus ik voel me nu dommig
Kun je die boeken dan ook zo op je iPad zetten? Ja toch? Kan dat ook direct via je mail, of moet dat via iTunes?
En hoe werkt dat lenen dan? Is het dan een bestand die je eenmalig ergens op kunt installeren ofzo? Ik heb nooit ebooks gehad ofzo, dus ik voel me nu dommig
Gast- Gast
Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lennox schreef:Ohja, lenen kan natuurlijk ook... :-) Zat te kijken of ik via Pirate Bay wat kon vinden, maar dat is echt maar bar weinig, qua Nederlandstalige boeken...
Beetje afhankelijk welk soort boeken je zoekt. Ik heb er nog best een aantal via PB kunnen downloaden.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ik denk dat met lenen eigenlijk iets anders bedoeld word lenen zonder terug te hoeven geven zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
Aaahhhh zooooo. Dacht al, hoe doe je dát dan?
Maar watvoor boeken hebben jullie bijvoorbeeld? Ik wil wel wat lenen uit de forumbieb, hoor!
Surya, bedankt voor de tip, zet hem er gelijk op!
Maar watvoor boeken hebben jullie bijvoorbeeld? Ik wil wel wat lenen uit de forumbieb, hoor!
Surya, bedankt voor de tip, zet hem er gelijk op!
Gast- Gast
Ik heb van alles dat je mag lenen. Hou je van Dan Brown?
Printje- Lady Post-a-lot
Surya schreef:Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"
Ik heb hem ook op de Ipad gezet, ben benieuwd. Weet jij tot wanneer die boeken beschikbaar zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
Normaal zou ik Dan Brown niet zo gauw lezen, maar je mag wel wat mailen, hoor! Zal je m'n mailadres zo even PM-en.
Gast- Gast
Is goed, ik zal eens kijken wat ik heb voor je. Wanneer ik het terug krijg heeft geen haast hoor:P
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Surya schreef:Tip: Vakantiebieb. Is een gratis app die boeken beschikbaar stelt tiojdens de vakantie. Ik ben nu bezig in "400 brieven van mijn moeder"
Ik heb hem ook op de Ipad gezet, ben benieuwd. Weet jij tot wanneer die boeken beschikbaar zijn?
Boeken zijn beschikbaar t/m 31 augustus. In de herfst- en kerstvakantie zou een volgende collectie verschijnen.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Oke dank je wel. Zitten best wel leuke verhalen tussen!
Printje- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.
Ik kan nu even niet kijken op de Ipad, want hij ligt op de kamer van mijn dochter met een pianomuziekje, maar dit snap ik niet helemaal.
Stel, jij mail mij een bestand (boek), open ik dat bestand dat met mijn e-mailaccount (windows live), of kan ik via iBooks mijn e-mail openen?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die vakantiebieb best wel tegenvallen, de layout is heel lelijk op de iPad en sommige boeken kan ik gewoon niet opstarten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sanne schreef:Minx schreef:Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.
Ik kan nu even niet kijken op de Ipad, want hij ligt op de kamer van mijn dochter met een pianomuziekje, maar dit snap ik niet helemaal.
Stel, jij mail mij een bestand (boek), open ik dat bestand dat met mijn e-mailaccount (windows live), of kan ik via iBooks mijn e-mail openen?
In je mail, die opent het bestand dan in Ibooks.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Sanne schreef:Minx schreef:Ja kan op de iPad dan open je ze vanuit je mail met iBooks en dan staan ze er op. Wijst voor zich eigenlijk geen iTunes voor nodig.
In je mail, die opent het bestand dan in Ibooks.
Kun je je mail dan via Safari openen of moet je gebruik maken van het e-mailprogramma op de Ipad? Ik log altijd gewoon in via hotmail.com.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Kan volgens mij ook gewoon via hotmail.com. Maar die heb ik in het emailprogramma staan. Ik heb een 7000 boeken op dvd . Dus ik kom wel een eind. Krijg ze via via.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik krijg ze ook van vrienden toegestuurd en leen ze van mensen.
Maar daarnaast zoek ik zelf ook boeken op!
Maar daarnaast zoek ik zelf ook boeken op!
Laatst aangepast door Sunshine op zo 21 jul 2013 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Even een vraagje over de vakantiebieb, moet je daar ook lid voor zijn bij een 'gewone' bieb?
Edit: heb het al gevonden, is ook voor 'niet leden'
Edit: heb het al gevonden, is ook voor 'niet leden'
Laatst aangepast door Serena op zo 21 jul 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: