Wijsneuzen antwoorden...
+13
mickey
Zonneschijn
Vixen
Parisienne
Ella
Linda
missy.
Knillis
Takkie
Corsica
kwak
maiadebij
Printje
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wijsneuzen antwoorden...
R heeft af en toe echt antwoorden dat we aan de ene kant echt onze lach niet kunnen inhouden maar waarvan ik aan de andere kant denk hoe komt hij er toch bij...
Gisteren was ik iets aan het opruimen en hij kwam helpen, dus ik zeg wat lief van je, superfijn! Ja mama zegt R als ik er toch niet was he....
En hij zat, voor de 'verandering', weer eens te zeuren bij zijn avondeten. Ik vraag hem dus waarom hij nooit lekker groente wil eten. zegt hij.. omdat mijn lijf frietjes wil....
Vanmorgen zegt hij opeens; ik denk dat de Ipad met mij wil spelen, zal ik dan maar het Cars spel gaan doen....
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jullie nog meer wijsneuzen?
Gisteren was ik iets aan het opruimen en hij kwam helpen, dus ik zeg wat lief van je, superfijn! Ja mama zegt R als ik er toch niet was he....
En hij zat, voor de 'verandering', weer eens te zeuren bij zijn avondeten. Ik vraag hem dus waarom hij nooit lekker groente wil eten. zegt hij.. omdat mijn lijf frietjes wil....
Vanmorgen zegt hij opeens; ik denk dat de Ipad met mij wil spelen, zal ik dan maar het Cars spel gaan doen....
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jullie nog meer wijsneuzen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wijsneuzen antwoorden...
oh heerlijk dat soort opmerkingen! Jou mannetje die heeft volgens mij zijn antwoorden altijd wel klaar!
Toen ik zwanger was zei J steeds dat ze Wassim een mooie naam vond. Toen ze dat weer eens zei antwoordde ik "die naam zit echt in jou hoofd he?" antwoord ze heel droog "nee mama, in jou buik..."
Mijn vader had een padje gelegd in de tuin waarin de laatste betonnen balk iets hoger lag. N heeft opa meteen even vertelt dat het over moest, want zo struikel je!
J zat vanmiddag in de drager toen er een elektrische gras maaier voorbij reedt. Ze klampte zich aan me vast als een aapje. Ik was aan het bellen en vertelde wat er gebeurde en dat J de maaier eng vond. Toen ik opgehangen had zei ze "mama ik vind de gras maaier niet eng hoor, ik vind hem alleen een beetje spannend! "
Toen ik zwanger was zei J steeds dat ze Wassim een mooie naam vond. Toen ze dat weer eens zei antwoordde ik "die naam zit echt in jou hoofd he?" antwoord ze heel droog "nee mama, in jou buik..."
Mijn vader had een padje gelegd in de tuin waarin de laatste betonnen balk iets hoger lag. N heeft opa meteen even vertelt dat het over moest, want zo struikel je!
J zat vanmiddag in de drager toen er een elektrische gras maaier voorbij reedt. Ze klampte zich aan me vast als een aapje. Ik was aan het bellen en vertelde wat er gebeurde en dat J de maaier eng vond. Toen ik opgehangen had zei ze "mama ik vind de gras maaier niet eng hoor, ik vind hem alleen een beetje spannend! "
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Maia, ja en waar hij het vandaan haalt?
Zo waren we vandaag in Den Bosch en hadden een rondvaart geboekt, hij helemaal enthousiast in dat bootje. Ow mama dat heb ik allemaal nog nooit gezien!
Edit; en strakjes met het naar bed gaan, hij wilde perse in ons bed want op zijn kamer miste hij ons zo. Maar zei ik, dan lig je toch ook alleen in mamas bed wnt ik ga nog niet slapen. Ja maar dan kan ik je kussen zien en aan je denken.....
drie keer raden waar hij ligt te slapen:angel:
Zo waren we vandaag in Den Bosch en hadden een rondvaart geboekt, hij helemaal enthousiast in dat bootje. Ow mama dat heb ik allemaal nog nooit gezien!
Edit; en strakjes met het naar bed gaan, hij wilde perse in ons bed want op zijn kamer miste hij ons zo. Maar zei ik, dan lig je toch ook alleen in mamas bed wnt ik ga nog niet slapen. Ja maar dan kan ik je kussen zien en aan je denken.....
drie keer raden waar hij ligt te slapen:angel:
Printje- Lady Post-a-lot
D, help je mee tafel dekken?
-nee, mama dat kun je toch zelf?
-nee, mama dat kun je toch zelf?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Vind ik leuk!
Heerlijk die uitspraken van kinderen.
Heerlijk die uitspraken van kinderen.
Corsica- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13
Mijn dochter keek Dora en Dora vroeg welke kleur iets had. Ik vroeg mijn dochter of ze daar geen antwoord op moest geven. Haar reactie: 'Nee mama, Dora is op tv, dus ze kan me toch niet horen.'
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Haha, wij raakten vanavond aan de praat met een drie buurkindjes, 5-6-7 jaar ongeveer. Uiteindelijk zei het ene meisje over het tweede buurkindje tegen ons: 'ja, maar weet je, hij heeft ook nog eens een lichte hersenschudding'. Waarop de derde zegt: 'Nee, dat is vast een donkere'.
Gast- Gast
Lennox schreef:Haha, wij raakten vanavond aan de praat met een drie buurkindjes, 5-6-7 jaar ongeveer. Uiteindelijk zei het ene meisje over het tweede buurkindje tegen ons: 'ja, maar weet je, hij heeft ook nog eens een lichte hersenschudding'. Waarop de derde zegt: 'Nee, dat is vast een donkere'.
hahaha geweldig
Printje- Lady Post-a-lot
Heerlijk, die bijdehante kinderen!
Thije hoorde vandaag die mensen op de Alpe d'Huez zingen op televisie: 'Schatje mag ik je foto?' Waarop hij op precies hetzelfde melodietje terugzong: 'Neehee, ik heb geen foto!'.
Ik lag echt dubbel.
Thije hoorde vandaag die mensen op de Alpe d'Huez zingen op televisie: 'Schatje mag ik je foto?' Waarop hij op precies hetzelfde melodietje terugzong: 'Neehee, ik heb geen foto!'.
Ik lag echt dubbel.
Gast- Gast
Haha mijn zoontje vroeg laatst aan mijn schoonvader "opa wat is een voertuig zonder wielen?" Opa wist het antwoord niet waarop J. zei "een slee natuurlijk, domme opa!" Hoe hij daar nou bijkomt?
Hij heeft veel meer van dat soort opmerkingen, soms kan je me gewoon opvegen
Hij heeft veel meer van dat soort opmerkingen, soms kan je me gewoon opvegen
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Mijn dochter vraagt of ze tv mag kijken. Ik zeg dat ze tv mag kijken als ik eten ga koken. Denkt ze heel even na en zegt: kom koken. incl duwtje richting de keuken.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Haha, zo leuk al die opmerkingen!
Ik was boodschappen aan het doen met dochter. Ze was nogal druk aan het doen. Bij de zelfscankassa klom ze op het plankje waar je je tas op kan zetten. Een jongetje deed haar gelijk na. Toen we wegliepen zij ik tegen haar dat ze zo een lekker voorbeeld was. "Nee mama, ik ben geen voorbeeld, ik ben een mooie dame!"
Ik was boodschappen aan het doen met dochter. Ze was nogal druk aan het doen. Bij de zelfscankassa klom ze op het plankje waar je je tas op kan zetten. Een jongetje deed haar gelijk na. Toen we wegliepen zij ik tegen haar dat ze zo een lekker voorbeeld was. "Nee mama, ik ben geen voorbeeld, ik ben een mooie dame!"
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Geweldig zeg die opmerkingen, ik kijk er nu al naar uit als mijn zoontje kan praten.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik liet iets vallen op de grond. N. loopt voorbij en zegt: "Raap eens op!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
mijn dochter als ik niet direct doe wat ze zegt: 'wat zeg ik nou...'
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Ella schreef:Geweldig zeg die opmerkingen, ik kijk er nu al naar uit als mijn zoontje kan praten.
Kan hier ook niet wachten
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik probeerde een foto van mijn zoon te maken. "F.innie, kijk eens naar mama". "Neehee!" en toen rende hij weg...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook al een kleine wijsneus!! Ze kan nog niet praten, maar laat duidelijk merken wat ze wel of juist niet wil!!
Als ik een foto van haar wil maken omdat ze zo leuk aan het lachen is... Zodra ze de camera ziet gaat ze heel erg arrogant kijken om als de foto gemaakt is weer breeduit te gaan lachen!
Dat gaat me er eentje worden als die eenmaal kan praten!!
Als ik een foto van haar wil maken omdat ze zo leuk aan het lachen is... Zodra ze de camera ziet gaat ze heel erg arrogant kijken om als de foto gemaakt is weer breeduit te gaan lachen!
Dat gaat me er eentje worden als die eenmaal kan praten!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Takkie schreef:Mijn dochter keek Dora en Dora vroeg welke kleur iets had. Ik vroeg mijn dochter of ze daar geen antwoord op moest geven. Haar reactie: 'Nee mama, Dora is op tv, dus ze kan me toch niet horen.'
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Ik hoor mezelf ook zo vaak terug. Vandaag nog, hij wilde iets vertellen maar ik was even afgeleid, "mama kijk mij eens aan als ik tegen je praat" ...
Ook mijn dochtertje begint aardig te praten en ook hier hoor ik mezelf terug. Als ze aan het bellen is hoor je "halloooo hoe jaat thuis? Ok doei tot taks
Ook mijn dochtertje begint aardig te praten en ook hier hoor ik mezelf terug. Als ze aan het bellen is hoor je "halloooo hoe jaat thuis? Ok doei tot taks
Knillis- Fluisteraar
Zonneschijn schreef:Ella schreef:Geweldig zeg die opmerkingen, ik kijk er nu al naar uit als mijn zoontje kan praten.
Ik ook niet!!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Het is ook echt zo leuk!!
Knillis- Fluisteraar
Sylvana schreef:Zonneschijn schreef:Ella schreef:Geweldig zeg die opmerkingen, ik kijk er nu al naar uit als mijn zoontje kan praten.
Ik ook niet!!
Ik kan ook niet wachten! Ze babbeld de hele dag onverstaanbare woorden!
Vanochtend vroeg mijn vriend aan haar of ze lekker had geslapen en toen leek het net alsof ze nee zei! :p
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar antwoorden
» Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: