Goedemorgen Dinsdag!
+8
Chocolate Cookie
Pompoen
Lotus
Marin
Lejow
M@niek
schuddebuikje
Snoes
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Dinsdag!
Goedemorgen dames!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga zo werken van 7u30-17u, daarna het huishouden doen en vanavond gewoon wat tv kijken met vriendlief.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik ga zo werken van 7u30-17u, daarna het huishouden doen en vanavond gewoon wat tv kijken met vriendlief.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen Dinsdag!
hier werd de kleine om 5 uur wakker.
fles gegeven.
zo naar concultatieburo. maar als het weer zo slecht blijft ga ik deur niet uit.
totdat ik moet gaan werken van 14:00 tot 21:30.
daarna snel naaar bed
fles gegeven.
zo naar concultatieburo. maar als het weer zo slecht blijft ga ik deur niet uit.
totdat ik moet gaan werken van 14:00 tot 21:30.
daarna snel naaar bed
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo ook werken tot 17:00, weinig zin Vanavond ga ik iets voor m'n studie doen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo ook werken tot 17:00, weinig zin Vanavond ga ik iets voor m'n studie doen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
snoes.... jij hebt dan ook een lange werk dag.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Ik maak een overuur voor een collega die graag een uur eerder naar huis zou gaan. Dat gebeurt wel vaker en vind ik ook niet erg.schuddebuikje schreef:snoes.... jij hebt dan ook een lange werk dag.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik ga nu even een boterhammetje eten en wat thee drinken dit mag tot 8 uur. Om kwart voor 2 word ik geopereerd pff de zenuwen gieren echt door mn lijf!
Ik ga nu even een boterhammetje eten en wat thee drinken dit mag tot 8 uur. Om kwart voor 2 word ik geopereerd pff de zenuwen gieren echt door mn lijf!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga ook werken zo, heb eigenlijk geen zin.
Mijn vriend heeft vakantie nu, en ik volgende week pas... Niet gezellig!
Mijn vriend heeft vakantie nu, en ik volgende week pas... Niet gezellig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ga straks weer naar m'n stageschool, net als gister. Beetje jammer dat ze eigenlijk niets voor me te doen hebben en ik dus een beetje voor me uit zit te staren.. Dan zijn de dagen echt lang! Vanmiddag met school bezig.
Gast- Gast
Goedemorgen, vanuit een regenachtig Winterberg!
De bedden sliepen heerlijk, alleen moet ik de eerste nacht altijd enorm wennen.
Net hond uitgelaten en eten gegeven en mijn vriend is nu broodjes en croissantjes halen bij de bakker zo eerst even ontbijten en dan straks een keer wandelen. Verder lekker niks doen
Vanavond ergens uit eten.
De bedden sliepen heerlijk, alleen moet ik de eerste nacht altijd enorm wennen.
Net hond uitgelaten en eten gegeven en mijn vriend is nu broodjes en croissantjes halen bij de bakker zo eerst even ontbijten en dan straks een keer wandelen. Verder lekker niks doen
Vanavond ergens uit eten.
Gast- Gast
Goedmorgen! Ik had eigenlijk om 9 uur op school afgesproken alleen had diegene zich verslapen Ik ga lessen volgen en moet nog iemand naar een opdracht laten kijken. Dan rond 4 uur naar huis en dan koken en savonds verder aan mn scriptie
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo werken.
Daarna ga ik naar mijn schoonmoeder. Een tante en een nichtje van mijn vriend uit Engeland zijn daar. Tante heb ik al wel eens ontmoet. Nichtje nog nooit. Dus ben wel benieuwd. Wij blijven daar ook eten en daarna ga ik weer naar huis. Maar dan is de dag ook weer bijna om.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo werken.
Daarna ga ik naar mijn schoonmoeder. Een tante en een nichtje van mijn vriend uit Engeland zijn daar. Tante heb ik al wel eens ontmoet. Nichtje nog nooit. Dus ben wel benieuwd. Wij blijven daar ook eten en daarna ga ik weer naar huis. Maar dan is de dag ook weer bijna om.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik hang vandaag op de bank en in bed.. Ik word gek van mijn lichaam. Afgelopen 3 nachten slecht geslapen. Gisteren begonnen mijn ogen al te kloten en nu trekt mijn linkeroog gewoon continue naar binnen. Er is gewoon iets met mij, maar ik weet niet waar ik het zoeken moet en ik word er gek van.
Gast- Gast
Goodmorning! Ik kom bijna in Amsterdam aan voor m'n sollicitatigesprek! Duimen jullie voor me? Daarna gauw weer naar huis en in bed want ik ben eigenlijk nog steeds ziek en heb me toch beroerd geslapen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen,
Ik heb niet zoveel plannen voor vandaag. Straks maar even een beetje schoonmaken en wat boodschappen doen. Heb vanmiddag een gesprek met mijn spv'er. Oja, en ik bedenk nu dat ik eigenlijk daarna nog naar een referaat over dwang en drang in de GGZ zou gaan. Hmm, ik weet niet of ik dat ga halen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zoveel plannen voor vandaag. Straks maar even een beetje schoonmaken en wat boodschappen doen. Heb vanmiddag een gesprek met mijn spv'er. Oja, en ik bedenk nu dat ik eigenlijk daarna nog naar een referaat over dwang en drang in de GGZ zou gaan. Hmm, ik weet niet of ik dat ga halen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Duimen draaien voor Joy!
En yoyo, jij moet echt ff naar de dokter gaan!!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Duimen draaien voor Joy!
Ja I know.. Ben het afgelopen half jaar echt al 6 keer geweest.. Zie mezelf weer gaan.. Voel me zooo lullig tegenover mijn stage, maar ik kan er gewoon echt niks aan doen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb echt beroerd geslapen zeg! Ben er wel honderd keer uit geweest voor mijn gevoel! En nu heb ik keelpijn (begon gisterenavond al) en zit ik te niezen. Ik hoop dat het bij een verkoudheid blijft en dat ik niet ziek word!
Ik heb vandaag een druk dagje, ik moet om 12 uur bij de fysio voor mijn heup zijn en om 15 uur bij de fysio voor mijn hand (maar dat is een half uur met de auto hier vandaan) en daarna moet ik om 18.00/18.30 u in Amsterdam zijn bij mijn ouders om mijn moeders verjaardag te vieren.
Ik was alleen vergeten dat ik zo'n druk dagje had want haar cadeautje is bijna af maar nog niet helemaal, dus ik ga dat nu maar eens even doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb echt beroerd geslapen zeg! Ben er wel honderd keer uit geweest voor mijn gevoel! En nu heb ik keelpijn (begon gisterenavond al) en zit ik te niezen. Ik hoop dat het bij een verkoudheid blijft en dat ik niet ziek word!
Ik heb vandaag een druk dagje, ik moet om 12 uur bij de fysio voor mijn heup zijn en om 15 uur bij de fysio voor mijn hand (maar dat is een half uur met de auto hier vandaan) en daarna moet ik om 18.00/18.30 u in Amsterdam zijn bij mijn ouders om mijn moeders verjaardag te vieren.
Ik was alleen vergeten dat ik zo'n druk dagje had want haar cadeautje is bijna af maar nog niet helemaal, dus ik ga dat nu maar eens even doen.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goeiemorgen!
Pff ik ben nog aan het bijkomen van mijn examenuitslag.
Ik heb vanmiddag om half 2 tot 2 zangles (oja hiervoor nog even snel boodschappen doen). Daarna super snel naar huis want mn lieve vriendinnetje komt!
Vanavond familie bellen met het goede nieuws en vertellen dat ik zondag een klein feestje houd
Pff ik ben nog aan het bijkomen van mijn examenuitslag.
Ik heb vanmiddag om half 2 tot 2 zangles (oja hiervoor nog even snel boodschappen doen). Daarna super snel naar huis want mn lieve vriendinnetje komt!
Vanavond familie bellen met het goede nieuws en vertellen dat ik zondag een klein feestje houd
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
Ik heb niet zo heel goed geslapen, werd om 4 uur wakker gebeld omdat mijn vriend zijn sleutels kwijt was... Maar daarna nog wel even lekker geslapen gelukkig.
Vandaag aan het werk en vanavond lekker zingen En eten en borrelen met vriendinnen
Ik heb niet zo heel goed geslapen, werd om 4 uur wakker gebeld omdat mijn vriend zijn sleutels kwijt was... Maar daarna nog wel even lekker geslapen gelukkig.
Vandaag aan het werk en vanavond lekker zingen En eten en borrelen met vriendinnen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Morning, vanaf vandaag hoef ik bijna 2 weken niet te werken, maarrrr moet wel verhuizen deze week.
Dus vanochtend heel vroeg uit bed voor de voorinspectie van ons huis. Vandaag en morgen inpakken. Morgenavond de poezen verhuizen en donderdag écht verhuizen.
Vrijdag komt de bank en dan hebben we herfstvakantie. Kunnen we gaan wennen...
Dus vanochtend heel vroeg uit bed voor de voorinspectie van ons huis. Vandaag en morgen inpakken. Morgenavond de poezen verhuizen en donderdag écht verhuizen.
Vrijdag komt de bank en dan hebben we herfstvakantie. Kunnen we gaan wennen...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
@Joy: succes met je sollicitatie!
@Yoyo: Dat klinkt echt niet goed. Jammer voor stage, maar ik zou echt naar de dokter gaan!
Goedemorgen (nog net),
Mijn ritme is echt helemaal door de war. Ik viel pas in slaap om half 5 vanmorgen en ben dus ook net pas wakker (ook omdat ik de wekker had gezet). Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met een vriendin en vanavond komt een andere vriendin, die binnenkort een maand rond gaat reizen, eten en even bijkletsen. Gezellige boel dus!
Fijne dag allemaal!
@Yoyo: Dat klinkt echt niet goed. Jammer voor stage, maar ik zou echt naar de dokter gaan!
Goedemorgen (nog net),
Mijn ritme is echt helemaal door de war. Ik viel pas in slaap om half 5 vanmorgen en ben dus ook net pas wakker (ook omdat ik de wekker had gezet). Ik ga vanmiddag naar de bioscoop met een vriendin en vanavond komt een andere vriendin, die binnenkort een maand rond gaat reizen, eten en even bijkletsen. Gezellige boel dus!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
@ Yoyo, ga toch maar naar de dokter! En probeer je niet schuldig te voelen tegenover je stage.
@ Joy_ Veel succes!
@ Oasis, pffft echt niet fijn dat je weer zo laat in slaap viel! Echt vermoeiend is dat he! Naar welke film ga je vanmiddag? Veel plezier alvast!
Ik heb redelijk geslapen maar ben nog erg moe.
Mijn vriend is vandaag jarig en we gaan zo wat taarten halen die ik van tevoren al had besteld.
Voor de rest gaan we dus zijn verjaardag vieren.
Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten.
Fijne dag iedereen!
@ Joy_ Veel succes!
@ Oasis, pffft echt niet fijn dat je weer zo laat in slaap viel! Echt vermoeiend is dat he! Naar welke film ga je vanmiddag? Veel plezier alvast!
Ik heb redelijk geslapen maar ben nog erg moe.
Mijn vriend is vandaag jarig en we gaan zo wat taarten halen die ik van tevoren al had besteld.
Voor de rest gaan we dus zijn verjaardag vieren.
Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten.
Fijne dag iedereen!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
@Raindrop: Gefeliciteerd met je vriend Een fijne dag samen!
Ik ga vanmiddag naar Johnny English Reborn, ben benieuwd haha!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:@Raindrop: Gefeliciteerd met je vriend Een fijne dag samen!
Dankjewel
Die film lijkt me echt leuk haha! Die komt hier morgen uit.
Laat maar weten hoe hij was als je wilt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!!!