Thermen sauna: welke?
+5
Chocoholic
Pink!
Kalishi
flower
Takkie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thermen sauna: welke?
Ik heb een Thermen saunabon voor twee personen gekregen. Nu ben ik benieuwd naar welke vestiging de leukste, fijnste, mooiste etc. is. Wie helpt?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Re: Thermen sauna: welke?
Zit de veluwse bron daar ook bij? die vind ik zelf erg fijn!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Deze vind ik goed:
-Veluwse bron
-Elysium
-thermen Spa zuiver
-Thermen Holiday
-Veluwse bron
-Elysium
-thermen Spa zuiver
-Thermen Holiday
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Wij zijn laatst bij veluwse bron geweest, echt een aanrader.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik ben nog niet in thermen boven de rivieren geweest, maar tot nu toe vind ik Devarana (Den Bosch) de mooiste en fijnste.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Van dat rijtje ken ik alleen Veluwse Bron en die vind ik érrug fijn!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Die jullie noemen staan er niet bij jammer genoeg. Ik heb keuze uit de volgende plaatsen: Born-Sittard, Deurningen, Goirle, Haarlem, Pijnacker, Schoonebeek, Soesterberg, Son, Weesp, Zevenhuizen en Zutphen.
Van wat we gezien hebben op de website lijkt Goirle ons erg fijn. Is er toevallig iemand die daar geweest is?
Van wat we gezien hebben op de website lijkt Goirle ons erg fijn. Is er toevallig iemand die daar geweest is?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Is die in Zutphen Ryokan? Die is ook erg fijn namelijk, voor de rest ken ik de sauna's in de plaatsen die jij noemt niet.
Jerry- Ratel
Spa Sereen in Maarssen (bij Utrecht) is echt een aanrader!! Als die erbij zit zou ik hem doen! Maar volgens mij doen zij niet aan heel veel aanbiedingen/bonnen mee..
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Thermen Bussloo is ook erg fijn!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Takkie schreef:Die jullie noemen staan er niet bij jammer genoeg. Ik heb keuze uit de volgende plaatsen: Born-Sittard, Deurningen, Goirle, Haarlem, Pijnacker, Schoonebeek, Soesterberg, Son, Weesp, Zevenhuizen en Zutphen.
Ik ben in Goirle geweest. Deze is erg fijn! Veel keus en een gezellige sfeer, een aanrader.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Takkie schreef:Die jullie noemen staan er niet bij jammer genoeg. Ik heb keuze uit de volgende plaatsen: Born-Sittard, Deurningen, Goirle, Haarlem, Pijnacker, Schoonebeek, Soesterberg, Son, Weesp, Zevenhuizen en Zutphen.
Yvke schreef:Spa Sereen in Maarssen (bij Utrecht) is echt een aanrader!! Als die erbij zit zou ik hem doen! Maar volgens mij doen zij niet aan heel veel aanbiedingen/bonnen mee..
Mida4you schreef:Thermen Bussloo is ook erg fijn!
Jerry- Ratel
Oh, te snel gelezen, haha. Maar volgens mij is Son ook wel ok! Ik ben daar weleens geweest maar heb alleen een massage gehad.. Over de sauna kan ik dus niet zoveel zeggen, maar het zag er op zich prima uit!
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: