Thermen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thermen
Ik zoek een thermen waar badkleding is toegestaan. Bestaan die uberhaupt nog? Ik weet dat veel termen badkleding dagen hebben. Maar dus niet op de dag dat ik wil namelijk een vrijdag.
Ben al druk aan het zoeken, maar misschien weet iemand er hier één.
Ben al druk aan het zoeken, maar misschien weet iemand er hier één.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Thermen
Sanadome in Nijmegen is alleen maar met badkleding.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
TukTuk schreef:Sanadome in Nijmegen is alleen maar met badkleding.
Ah top dankje wel, die had ik nog niet gevonden. Is wel een stukje rijden maar dat geeft niet.
Ella- Ratel
Sandalen is geen thermen. Het is voornamelijk bubbelbaden en een 'zwembad' met een temperatuur van 37 graden en een zout water bad. Verder een stoom sauna en een gewone sauna. Alsik naar sanadome ga ben ik met 3 uur wel klaar.
De meeste sauna's hebben op dinsdag badkleding dacht.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
In de Thermae 2000 in Valkenburg moet je ook verplicht badkleding dragen in de baden, en op de dinsdag is badkleding verplicht in de sauna.
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
silly-one schreef:Sandalen is geen thermen. Het is voornamelijk bubbelbaden en een 'zwembad' met een temperatuur van 37 graden en een zout water bad. Verder een stoom sauna en een gewone sauna. Alsik naar sanadome ga ben ik met 3 uur wel klaar.
Sandalen zijn inderdaad geen termen
Ella- Ratel
Eens met silly-one. Ik ben vrijdagavond met een vriendin naar het Sanadome geweest. Ik vind een avond in het Sanadome ook wel lang genoeg. We hadden nog wel wat extra behandelingen erbij gedaan. In het Sanadome is het juist verplicht om badkleding te dragen.
Gast- Gast
_Liv schreef:Eens met silly-one. Ik ben vrijdagavond met een vriendin naar het Sanadome geweest. Ik vind een avond in het Sanadome ook wel lang genoeg. We hadden nog wel wat extra behandelingen erbij gedaan. In het Sanadome is het juist verplicht om badkleding te dragen.
Dat maakt voor ons niet uit. Ik heb liever badkleding aan. Wij zijn er nog nooit geweest, denk dat het dan wel leuk is. Ik ben ook meer van de zwembaden en iets minder van de sauna's.
Ella- Ratel
Ella schreef:silly-one schreef:Sandalen is geen thermen. Het is voornamelijk bubbelbaden en een 'zwembad' met een temperatuur van 37 graden en een zout water bad. Verder een stoom sauna en een gewone sauna. Alsik naar sanadome ga ben ik met 3 uur wel klaar.
Altijd leuk autocorrect op de iPad. Haha. Misschien alles wat vaker nalezen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Ella schreef:silly-one schreef:Sandalen is geen thermen. Het is voornamelijk bubbelbaden en een 'zwembad' met een temperatuur van 37 graden en een zout water bad. Verder een stoom sauna en een gewone sauna. Alsik naar sanadome ga ben ik met 3 uur wel klaar.
Altijd leuk autocorrect op de iPad. Haha. Misschien alles wat vaker nalezen.
Ach dat houd het voor ons weer leuk ;-)
Ella- Ratel
Sanadome is heerlijk, ik kan mij er prima een hele dag vermaken
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Het gaat Sanadome worden. Weet iemand misschien waar je nog kortings bonnen kan halen/sparen?
Ella- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: