Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn arme knul :( - hersenschudding

+17
Ella
Snoes
Susan
Funk
Lady4
sanne-84
Laurientje
Purpleflower
Blue flower
Takkie
meisjesmama
Aimee
Puggle
Vancity_girl
Surya
Printje
Laced
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Laced do 11 jul 2013 - 9:41

Vorige week vrijdag is Levi met zijn hoofd tegen de rand van onze salontafel gevallen. Hij viel om met zijn auto. Hij moest gelijk huilen, dus ik hem zijn hoofd gekoeld en hem getroost. Daarna had hij nergens meer last van en heeft hij lief gespeeld. 'S avonds rond 22.00u werd hij overstuur wakker, krijsen.. Wat bleek, hij had in bed overgegeven. Daarna bleef hij maar overgeven, hij was totaal in paniek, we kregen hem met geen mogelijkheid rustig. Ook kon je duidelijk aan hem zien dat hij pijn aan zijn hoofd had en misselijk was. Ik was ook aardig in paniek en heb de huisartsenpost gebeld. In de auto naar het ziekenhuis heeft hij ook nog overgegeven. Daar aangekomen gaf de arts aan "ze leren het met vallen en opstaan" en we werden naar huis gestuurd met een wekadvies. In de auto terug weer overgegeven en thuis ook weer. We hebben hem die nacht om de 2 uur gewekt. 

Zaterdag overdag ging het weer beter, hij was vrolijk en leek nergens last van te hebben. Totdat hij naar bed moest. Hij lag nog geen 10 minuten in bed en hij had weer heel zijn bed ondergespuugd. Ik heb hem in de nacht weer om de 2/3 uur wakker gemaakt, voor het geval dat. Zondag weer overdag goed, in de nacht heeft hij van 1 tot half 5 wakker gelegen, onrustig, veel huilen. Op den duur ben ik bij hem in bed gaan liggen / slapen (ja, ik pas in een peuterbed Laughing ). Maandag is het opvangdag en daar viel het hen wel op dat hij wat moeite had met rechtlopen, niet willen eten, diarree. 1 minuut voordat ik hem kwam ophalen had hij de op de vloer overgegeven. Dinsdag ben ik naar mijn eigen huisarts gegaan en hij gaf aan dat dit duidelijk symptomen zijn van een hersenschudding, maar eind deze week zou het beter moeten gaan. Dinsdag ging de rest van de dag wonderbaarlijk goed en heeft hij ook goed geslapen. Woensdag was hij bij mijn moeder, ook niets willen eten en veel last van diarree. Nou, zojuist wordt hij wakker en heeft hij weer overgegeven. Bleh, ik voel mij nu zo rot en het zit mij niet lekker. Hij voelt warm aan, maar heeft een temp van 35.7. Moet ik hem nu maar een pcm geven of het even aankijken? Ik voel mij zo onzeker Sad 

Sorry, maar ik moest het even van mij afschrijven. Nu twijfel ik weer of ik wel/niet de huisarts morgen moet bellen, komt het misschien niet doordat hij vanavond weer een volwaardige maaltijd heeft gegeten en de afgelopen dagen vrijwel niets heeft gegeten?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:44

Pfff beterschap voor je mannetje. As je het niet vertrouwt zou ik gewoon meteen weer bellen hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Surya do 11 jul 2013 - 9:45

Wat sneu! Ik zou morgen voor de zekerheid nog een keer bellen.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Vancity_girl do 11 jul 2013 - 9:46

ah wat zielig voor L Sad Sad 
Ik heb er verder geen verstand van maar als je je ongerust maakt gewoon de huisarts bellen daar zijn ze toch voor.


 desnoods bel je nu de huisartsenpost om te overleggen over wel of niet pcm


Laatst aangepast door Vancity_girl op do 11 jul 2013 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Puggle do 11 jul 2013 - 9:47

Veel beterschap! Ontzettend naar voor hem.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Aimee do 11 jul 2013 - 9:49

He bah, wat rot zeg Sad Verder heb ik geen advies, beterschap!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  meisjesmama do 11 jul 2013 - 9:54

Als je het niet vertrouwd zou ik morgen weer naar de dokter gaan. Beter 1 keer te veel en jezelf gerust stellen dan onzeker rond blijven lopen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Takkie do 11 jul 2013 - 9:56

Ah, wat sneu! Inderdaad nog maar een keer bellen als je het niet vertrouwt hoor! Beterschap voor je mannetje.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Blue flower do 11 jul 2013 - 10:14

Jeetje, ik heb geen advies maar wil je wel even sterkte wensen en je een hug  geven
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Purpleflower do 11 jul 2013 - 18:22

Beterschap!

Ik zou voor de zekerheid vandaag even langs de huisarts gaan.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Laurientje do 11 jul 2013 - 19:00

Ach wat sneu.. Ik zou vandaag nog even bellen met de huisarts en hem de komende dagen thuis houden en rust houden dat is bij een hersenschudding heel belangrijk
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  sanne-84 do 11 jul 2013 - 19:20

Geen advies, behalve evt de huisarts bellen.
Wel even een knuffel
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Lady4 do 11 jul 2013 - 19:24

Wat sneu voor hem zeg. Ik zou hem in ieder geval de komende tijd structureel paracetamol geven, in ieder geval voordat hij gaat slapen, omdat hij er dan het meeste last van lijkt te hebben. Misschien doe je het al hoor, ik kan dat uit je verhaal niet helemaal opmaken. Hij zal er in ieder geval baat bij hebben. Check de verpakking even qua gewicht, ik denk dat hij al 240 mg mag hebben.

Ik denk overigens dat de HA bellen weinig zin heeft, een hersenschudding heeft echt tijd en rust nodig om te genezen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Funk do 11 jul 2013 - 19:29

Ach wat sneu voor je ventje Laced Sad slecht dat ze het bij de ha post niet gezien hebben. Hoe is de nacht gegaan?
Ik zou ook gewoon de huisarts bellen hoor als je het niet vertrouwd. Het is niet niks namelijk.
Sterkte!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Susan do 11 jul 2013 - 19:33

Lady4 schreef:
Ik denk overigens dat de HA bellen weinig zin heeft, een hersenschudding heeft echt tijd en rust nodig om te genezen.

Zou het niet toch iets anders kunnen zijn? Zijn diarree en ondertemperatuur normaal bij een hersenschudding? Stel dat ze een of andere infectie over het hoofd zien omdat hij toevallig ook is gevallen...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Funk do 11 jul 2013 - 19:38

Susan schreef:
Lady4 schreef:
Ik denk overigens dat de HA bellen weinig zin heeft, een hersenschudding heeft echt tijd en rust nodig om te genezen.

Zou het niet toch iets anders kunnen zijn? Zijn diarree en ondertemperatuur normaal bij een hersenschudding? Stel dat ze een of andere infectie over het hoofd zien omdat hij toevallig ook is gevallen...
Er heerst inderdaad wel buikgriep. Mijn zoontje heeft de hele week ook al diarree en moet overgeven. Hij heeft alleen wel weer hoge koorts.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Lady4 do 11 jul 2013 - 19:56

Ik las 37.5 in plaats van 35.7. Dat maakt het tot een ander verhaal ja, wat betreft wel of niet overleggen met de huisarts. Al kan het er denk ik wel bij passen hoor, je temperatuurregulatie zit ook in de hersenen. Maar in dat geval misschien toch wel even overleggen ja.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Snoes vr 12 jul 2013 - 4:09

Aaah arm manneke, beterschap voor hem! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Ella vr 12 jul 2013 - 8:47

Beterschap voor je mannetje!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Sanne vr 12 jul 2013 - 9:00

Ach gossie, wat sneu zeg. Hoe gaat het nu? Heb je de huisarts nog gebeld?
Beterschap.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Laced vr 12 jul 2013 - 9:08

Ik heb vanochtend telefonisch overleg gehad met de huisarts. hij heeft mijn zorgen weg kunnen nemen en we denken dat het braken gisteren is gekomen van de zware maaltijd die hij heeft gegeten bij de gastouder. Levi heeft nog steeds wat last van hoofdpijn / misselijkheid, maar verder gaat het wel weer wat beter. Hij heeft vanavond ook goed gegeten, nu alleen hopen dat het ook binnen blijft. Zijn temperatuur was trouwens gedurende de dag weer 37 graden, dus dat is ook prima.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Tiara vr 12 jul 2013 - 9:09

Fijn! Hopelijk is hij snel weer de oude Levi!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Sanne vr 12 jul 2013 - 9:11

Fijn dat hij weer opknapt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Laced vr 12 jul 2013 - 9:13

Tiara schreef:Fijn! Hopelijk is hij snel weer de oude Levi!


Wel weer typerend is dat hij, sinds de val, opeens volop aan het praten is. Waar hij tot vorige week geen moeite deed om te praten, zo kletst hij nu de oren van mijn kop. Gek he!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Tiara vr 12 jul 2013 - 9:16

Dat is wel apart ja :-) of is de oorontsteking nu ook over?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn arme knul :( - hersenschudding  Empty Re: Mijn arme knul :( - hersenschudding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum