Goede tijden slechte tijden
+92
blondje1313
Jelleke
Maple
sanna
Lies
ijsjemeisje
Roza
JustMeDaan
Japie
Bosjesvrouw
silly-one
Mis(s)poes
Roos'
Kannibaal
xxjojootjexx
Kqip
Juno
Funk
Mermaid
minoessepoes
Gympie
Jilke
Pinkel
Aardbei
Rituals_
Penélope
May
Stuiterbal
tweeling
Barbabella
Kamperseboekenwurm
Fiebje
nijntje4
Snoopy
munk
Ilargi
Juliette
mii_joyce
meisje
Katrien
Ilovethe90s
Atelier Madame
Sterre
Bisq
tienie31
Evalynn
Bolleke
Ella
Verde
Curious
Uiltje
Caramba
Crogiola
kwak
ExpressoB
liesje
SarahKey
Sterrin_
Viva
Cupcake
luisa
GreenGrass
Auxo
Sunshine
Sun88
Takkie
applestar
Plien84
Saga
Minx
flower
Davinia
L!ND@
Lejow
Sarah1985
SnowWhite
M@niek
Joan
Silver
Linnie1985
Kerel
Steep
Aagje!
Pannetoet
Lenthe
Shy
Nyx
Parisienne
Zonneschijn
Bliss
Puggle
Summerlovin
96 plaatsers
Pagina 20 van 25
Pagina 20 van 25 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25
Re: Goede tijden slechte tijden
Jammer! Dan hoop ik dat Nina te pletter valt.
Ik vind het trouwens wel een geweldige cliffhanger... Die scriptschrijvers met z'n allen bij elkaar: "Jongens, wat wordt komende cliffhanger?" "ja, het moet wel spectaculair" *BAM*
Ik vind het trouwens wel een geweldige cliffhanger... Die scriptschrijvers met z'n allen bij elkaar: "Jongens, wat wordt komende cliffhanger?" "ja, het moet wel spectaculair" *BAM*
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt mij trouwens ook het meest logische dat het Nina is... Mike zijn verhaallijn is denk ik nog niet klaar.. Hij heeft net een gedeeltelijke voogdij over zijn kind, hij heeft net de Rozenboom, alles loopt nog om hem. Als Nina dood is, wordt het een heel getouwtrek om Nola (want Ludo laat dit natuurlijk niet zo gebeuren), je kunt weer verder met de verhaallijn van Noud en Wiet. etc.
Maar we zullen het binnenkort merken!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik vind het wel echt jammer als Nina het is.
Ik blijf nog steeds bij Mike. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat Nina de serie verlaat!
Ik blijf nog steeds bij Mike. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat Nina de serie verlaat!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Maar aan de andere kant zou het een hoop oplossen als het Mike is. Dan kan Nina gewoon verder met Nola en heeft Lorena haar hotel terug. Want nu heeft Lorena eigenlijk niks meer en is haar verhaallijn afgelopen.Lenthe schreef:Het lijkt mij trouwens ook het meest logische dat het Nina is... Mike zijn verhaallijn is denk ik nog niet klaar.. Hij heeft net een gedeeltelijke voogdij over zijn kind, hij heeft net de Rozenboom, alles loopt nog om hem. Als Nina dood is, wordt het een heel getouwtrek om Nola (want Ludo laat dit natuurlijk niet zo gebeuren), je kunt weer verder met de verhaallijn van Noud en Wiet. etc.
Maar goed, voor beide is wel wat te zeggen, dus ben erg benieuwd.
Oh en als Mike het overleefd, dan zal hij in januari (want dan zou hij er toch uit gaan?) wel vertrekken met Nola, zodat hij Ludo niet om zich heen heeft. En over 5 jaar kan dan een 16 jarige Nola op zoek gaan naar haar opa en oma
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Dat krijgen we denk ik ook met Monica en Bing.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
of nina gaat dood en ludo gaat alsnog achter mike aan en vermoord hem of laat hem verdwijnen zoals ludo dat goed kan! nou ja nog eventjes geduld
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Bah... weer zo'n vreselijke puzzel
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Op zich niet zo heel moeilijke puzzel. De truc is om vanuit een hoek te werken naar de oplossing en dan per rij te werken.
In de spoiler het plaatje. Ik weet niet wie echt zelf wil puzzelen en wie een voorbeeld wil.
Maar wat gaat Laura nu ineens doen?
In de spoiler het plaatje. Ik weet niet wie echt zelf wil puzzelen en wie een voorbeeld wil.
- Spoiler:
Maar wat gaat Laura nu ineens doen?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Die puzzel was makkelijk vergeleken met die vorige. Ik had hem nu in 1 keer klaar
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had hem ook in 1x
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik denk dat er gewoon niemand dood gaat. Al hoop ik stiekem ergens wel Nina, maar vind dat weer zo onlogisch ergens.
Dat zou wel een actie zijn zeg. iedereen zit al weken te speculeren wie er dood gaat en dan gaat er dalijk niemandSarahKey schreef:Ik denk dat er gewoon niemand dood gaat. Al hoop ik stiekem ergens wel Nina, maar vind dat weer zo onlogisch ergens.
Ella- Ratel
Dan wordt de soap toch wel heel erg irreëel. Alsof jedat overleefd. Zou ik echt stom vindenSarahKey schreef:Ik denk dat er gewoon niemand dood gaat. Al hoop ik stiekem ergens wel Nina, maar vind dat weer zo onlogisch ergens.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Maar dat zou toch raar zijn? We hebben al iemand zien vallen, dus er gaat sowieso iemand dood. Het enige dat het dan kan zijn is dat het niemand uit de vaste cast is maar de instructeur of zo, maar volgens mij sprong hij helemaal niet.SarahKey schreef:Ik denk dat er gewoon niemand dood gaat. Al hoop ik stiekem ergens wel Nina, maar vind dat weer zo onlogisch ergens.
Overigens denk ik dat gtst dan ook geen goede beurt maakt, zo groots aankondigen dat er iemand te pletter valt en uiteindelijk niemand laten dood gaan?
Overigens hebben ze bij Edwin het ook kunnen stil houden dat die acteur ging stoppen en een beetje dingen verdraaien om het spannend te maken kan ook gebeuren natuurlijk (zeggen dat dat Mike in januari stopt, maar het eigenlijk al eerder doen, of marly die twittert dat ze bij gtst aan het werk is terwijl ze geen opnames meer zou moeten hebben als ze er uit is).
En wie weet is de acteur van het personage dat dood gaat nog wel even te zien op een of andere manier. Flashbacks, tweelingbroer/zus, geest, is allemaal al gebeurd natuurlijk!
Snoopy- Prater
Precies en GTST was juist een verandering ondergaan, met experts uit Amerika, om het meer realistisch te maken.Atelier Madame schreef:Dan wordt de soap toch wel heel erg irreëel. Alsof jedat overleefd. Zou ik echt stom vindenSarahKey schreef:Ik denk dat er gewoon niemand dood gaat. Al hoop ik stiekem ergens wel Nina, maar vind dat weer zo onlogisch ergens.
Snoopy- Prater
Dan zou de app ook 1 grote leugen zijn, in het radiofragment word er ook duidelijk gezegd dat er een dodelijk ongeluk is gebeurt. Het zou eventueel nog kunnen dat Marly nog wel opnames heeft, in een doodskist namelijk.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
- Spoiler:
- op internet had ik ook al gelezen dat Rick alles gedroomd zou hebben en in het echt wel op tijd wakker is geworden voor de sprong
Ik denk niet dat..... Rik het allemaal gedroomd heeft en toch nog op tijd is, want wat moet Femke dan in GTST? Zou een beetje raar zijn, dan zou hij ook gedroomd hebben dat hij vreemd ging?
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Dat zo ook heel flauw zijn..dan is het ook al deze poeha om niks.SarahKey schreef:
- Spoiler:
op internet had ik ook al gelezen dat Rick alles gedroomd zou hebben en in het echt wel op tijd wakker is geworden voor de sprong
Snoopy- Prater
Ik heb het al eerder gezegd dat het mij niets zou verbazen als er niemand dood zou gaan, dat het gewoon een 'droom' is. Natuurlijk kan alles in een soap In de laatste Twilight kon het ook, dus waarom niet in GTST (zou wel echt slechte jatwerk zijn dan).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zeg niet dat het zo is he haha zou het ook flauw vinden als er echt niemand dood gaat.
Het is nu wel duidelijk wie er neer valt :
Spoilers 1e week :
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/spoilers-2-tm-6-september/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
En hier staan ze ook plus het verlossende antwoord van wie de serie verlaat
http://www.mediadagblad.nl/?p=908
Spoilers 1e week :
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/spoilers-2-tm-6-september/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
En hier staan ze ook plus het verlossende antwoord van wie de serie verlaat
http://www.mediadagblad.nl/?p=908
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ze hebben 't wel heel veilig gespeeld. Jammer.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Was te verwachten! Ik dacht eigenlijk wel dat hij het zou zijn.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En dan gaat het er nu om wie heeft het dan gedaan?
Ella- Ratel
Pagina 20 van 25 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 20 van 25
Permissies van dit forum: