Goede tijden slechte tijden
+92
blondje1313
Jelleke
Maple
sanna
Lies
ijsjemeisje
Roza
JustMeDaan
Japie
Bosjesvrouw
silly-one
Mis(s)poes
Roos'
Kannibaal
xxjojootjexx
Kqip
Juno
Funk
Mermaid
minoessepoes
Gympie
Jilke
Pinkel
Aardbei
Rituals_
Penélope
May
Stuiterbal
tweeling
Barbabella
Kamperseboekenwurm
Fiebje
nijntje4
Snoopy
munk
Ilargi
Juliette
mii_joyce
meisje
Katrien
Ilovethe90s
Atelier Madame
Sterre
Bisq
tienie31
Evalynn
Bolleke
Ella
Verde
Curious
Uiltje
Caramba
Crogiola
kwak
ExpressoB
liesje
SarahKey
Sterrin_
Viva
Cupcake
luisa
GreenGrass
Auxo
Sunshine
Sun88
Takkie
applestar
Plien84
Saga
Minx
flower
Davinia
L!ND@
Lejow
Sarah1985
SnowWhite
M@niek
Joan
Silver
Linnie1985
Kerel
Steep
Aagje!
Pannetoet
Lenthe
Shy
Nyx
Parisienne
Zonneschijn
Bliss
Puggle
Summerlovin
96 plaatsers
Pagina 9 van 25
Pagina 9 van 25 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25
Re: Goede tijden slechte tijden
Aagje! schreef:Hmz dat laatste filmpje snap ik niet zo eigenlijk...
Wat snap je er niet aan?
- Spoiler:
- ik denk dat daardoor iemands vinger afdrukken op die tang komen. Maar wie is t?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Aagje! schreef:Hmz dat laatste filmpje snap ik niet zo eigenlijk...
Wat snap je er niet aan?
- Spoiler:
ik denk dat daardoor iemands vinger afdrukken op die tang komen. Maar wie is t?
Ik snap niet waar wiet een foto van maakt.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Volgens mij gewoon zo maar, voor de leuk, van de dingen die daar hangen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Aagje!- Kletskop
Ik heb hem nog een paar keer bekeken, en ze maakt een foto van zichzelf en diegene die met het jasje aan loopt!Lejow schreef:Volgens mij gewoon zo maar, voor de leuk, van de dingen die daar hangen.
Aagje!- Kletskop
Dat is Lorena, die met dat jasje.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Maar met dat jasje is dat lorena? Die heeft altijd van die aparte jasjes enz.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat kun je zien aan de nagellak die ze draagt, en aan de ring die om haar linker pink zit. Als je fragmenten bekijkt van oudere afleveringen zie je dat ze die draagt. Wiet maakt een foto van haarzelf en Lorena op de achtergrond. Die foto zou kunnen dienen als bewijsmateriaal dat ze de tang wel vast heeft gehad, zitten immers vingerafdrukken van haar op, maar om haar rits los te krijgen.
tienie31- Fluisteraar
tienie31 schreef:Ja dat kun je zien aan de nagellak die ze draagt, en aan de ring die om haar linker pink zit. Als je fragmenten bekijkt van oudere afleveringen zie je dat ze die draagt. Wiet maakt een foto van haarzelf en Lorena op de achtergrond. Die foto zou kunnen dienen als bewijsmateriaal dat ze de tang wel vast heeft gehad, zitten immers vingerafdrukken van haar op, maar om haar rits los te krijgen.
Dat wilde ik net gaan typen ja!
Op internet kwam ik deze theorie tegen:
”Aysen maakt de parachute onklaar. In eerste instantie is het bedoelt voor Bing, maar die wordt kort voor tijd opgepakt. Wanneer hij meegenomen wordt door de politie roept hij naar Aysen dat hij het jammer vind dat hij er niet bij kan zijn, waardoor Aysen op een nieuw idee komt… Aysen heeft niemand meer in Meerdijk en vroeg of laat zal uitkomen dat zij Danny heeft vermoord. Ze besluit haar eigen leven te geven om op triomfantelijke manier revanche te nemen op Bing; ze trekt uiteindelijk zelf de gesaboteerde parachute aan. Wanneer Aysen ter pletter zou vallen, zullen alle pijlen op Bing wijzen, aangezien hij in het bijzijn van Menno min of meer een een verklaring heeft gegeven en hij heeft tegen Nuran gezegd dat Aysen wat hem betreft dood kan vallen. Daarbij springt Aysen op het laatste moment in het vliegtuig en kijkt ze als enige in het vliegtuig voldaan, terwijl je tijdens de sprong alleen bij haar duidelijke angst in de ogen ziet, alsof de de dood tegemoet ziet…
Lejow- Lady Post-a-lot
@Lejow: Dat zou inderdaad heel goed kunnen!
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Zou idd heel goed kunnen om nogmaals wraak te nemen op Bing. Ik heb eigenlijk al die tijd gedacht aan Aysen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Lejow schreef:tienie31 schreef:Ja dat kun je zien aan de nagellak die ze draagt, en aan de ring die om haar linker pink zit. Als je fragmenten bekijkt van oudere afleveringen zie je dat ze die draagt. Wiet maakt een foto van haarzelf en Lorena op de achtergrond. Die foto zou kunnen dienen als bewijsmateriaal dat ze de tang wel vast heeft gehad, zitten immers vingerafdrukken van haar op, maar om haar rits los te krijgen.
Dat wilde ik net gaan typen ja!
Op internet kwam ik deze theorie tegen:
”Aysen maakt de parachute onklaar. In eerste instantie is het bedoelt voor Bing, maar die wordt kort voor tijd opgepakt. Wanneer hij meegenomen wordt door de politie roept hij naar Aysen dat hij het jammer vind dat hij er niet bij kan zijn, waardoor Aysen op een nieuw idee komt… Aysen heeft niemand meer in Meerdijk en vroeg of laat zal uitkomen dat zij Danny heeft vermoord. Ze besluit haar eigen leven te geven om op triomfantelijke manier revanche te nemen op Bing; ze trekt uiteindelijk zelf de gesaboteerde parachute aan. Wanneer Aysen ter pletter zou vallen, zullen alle pijlen op Bing wijzen, aangezien hij in het bijzijn van Menno min of meer een een verklaring heeft gegeven en hij heeft tegen Nuran gezegd dat Aysen wat hem betreft dood kan vallen. Daarbij springt Aysen op het laatste moment in het vliegtuig en kijkt ze als enige in het vliegtuig voldaan, terwijl je tijdens de sprong alleen bij haar duidelijke angst in de ogen ziet, alsof de de dood tegemoet ziet…
Maar we zien toch juist in de app dat ze haar parachute checkt en dat deze in orde is?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik denk ook niet dat het Aysen is die te pletter valt. Ik hou het nog steeds op Nina of Noud.
Je komt natuurlijk nu ook allemaal theorieën tegen op internet en het is allemaal heel makkelijk aan te passen.
Je komt natuurlijk nu ook allemaal theorieën tegen op internet en het is allemaal heel makkelijk aan te passen.
tienie31- Fluisteraar
maar was aysen de laatste die uit het vliegtuig sprong? nee toch dat was toch nina? dus dan kan aysen toch niet gauw het vliegtuig weer in springen?
M@niek- Ratel
M@niek schreef:maar was aysen de laatste die uit het vliegtuig sprong? nee toch dat was toch nina? dus dan kan aysen toch niet gauw het vliegtuig weer in springen?
huh? waarom moet ze terugspringen?
Snoopy- Prater
"Daarbij springt Aysen op het laatste moment in het vliegtuig en kijkt ze als enige in het vliegtuig voldaan, terwijl je tijdens de sprong alleen bij haar duidelijke angst in de ogen ziet, alsof de de dood tegemoet ziet…"
Ik denk dat er bedoeld wordt dat Aysen als laatste IN het vliegtuig ging toen ze instapten. Dus niet terug erin springen
in de lucht.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat Aysen als laatste IN het vliegtuig ging toen ze instapten. Dus niet terug erin springen
in de lucht.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:"Daarbij springt Aysen op het laatste moment in het vliegtuig en kijkt ze als enige in het vliegtuig voldaan, terwijl je tijdens de sprong alleen bij haar duidelijke angst in de ogen ziet, alsof de de dood tegemoet ziet…"
in de lucht.
Lijkt me inderdaad knap lastig om eerst uit het vliegtuig te springen en vervolgens terug!
Ik heb geen flauw idee wie het is. Ik hoop Mike of Aysen want dat gezeur ben ik wel zat. Maar dat zal wel niet.
Misschien Noud, lees dat Ruud in een film gaat spelen, dus zou goed kunnen dat hij stopt met gtst.
Snoopy- Prater
Ja daarom snapte ik het ook niet haha...maar nu wel
Dan zou de theorie opzich wel logisch zijn.
Dan zou de theorie opzich wel logisch zijn.
M@niek- Ratel
Iemand er al aan gedacht dat het de instructeur zou kunnen zijn?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Iemand er al aan gedacht dat het de instructeur zou kunnen zijn?
Ja maar dat heeft toch bar weinig te maken met alle ellende die zich afspeelt in gtst.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Dat klopt maar het maakt het wel spannend
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Dat zou wel verklaren waarom ik niemand uit GTST zie gaan.
Maar... Het is instructeur Leo die ons om de dag tips geeft over de dader. Als hij was neergevallen, dan zou hij dat ook niet meer kunnen doen. En volgens mij zat hij niet eens in het vliegtuig.
Maar... Het is instructeur Leo die ons om de dag tips geeft over de dader. Als hij was neergevallen, dan zou hij dat ook niet meer kunnen doen. En volgens mij zat hij niet eens in het vliegtuig.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ilovethe90s schreef:Iemand er al aan gedacht dat het de instructeur zou kunnen zijn?
Als dat o is, dan zou het een grote domper zijn. ook zullen ze veel kijkers kwijt raken.
Hebben e overigens niet gewoon gezegd dat het om iemand uit de vaste cast gaat?
Snoopy- Prater
Ik ben blij als gtst weer begint. Ik kan hier echt niet tegen
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Snoopy schreef:Ilovethe90s schreef:Iemand er al aan gedacht dat het de instructeur zou kunnen zijn?
Als dat o is, dan zou het een grote domper zijn. ook zullen ze veel kijkers kwijt raken.
Hebben e overigens niet gewoon gezegd dat het om iemand uit de vaste cast gaat?
klopt gaan 2 vaste spelers uit
(ik zag mike in mega mindy haha)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 9 van 25 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 9 van 25
Permissies van dit forum: