Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fietsje met 2 jaar, te vroeg?

+16
Lejow
Shopaholic
PapillonRose
loesje
Jasmine
kwebbeltje
Nana
Pink!
Parel
liesje
xxjojootjexx
Susan
Annemie
*Lieke*
Twellie
Pien
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Shopaholic zo 7 jul 2013 - 22:23

Y. heeft vorige week haar 1e fiets gekregen. Super vind ze het!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Pien zo 7 jul 2013 - 22:25

Jasmine schreef:J. heeft nu de kleinste maat fiets, maar daar is ze met haar 90 cm nog net te klein voor. Ook als het zadel op de laagste stand staat.

Hoe lang is E.?

 Heb je een 10 inch of een 12 inch?

E is nu denk ik rond de 85cm. Op de fiets van haar grote neef kan ze zelf opklimmen, ze komt alleen niet met haar voeten bij de trappers omdat het zadel voor mijn neefje al omhoog gezet is. Tevens weet mijn zus ook niet welke inch maat ze gekocht heeft.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Pien zo 7 jul 2013 - 22:25

Shopaholic schreef:Y. heeft vorige week haar 1e fiets gekregen. Super vind ze het!

 Welke inch maat heeft ze en hoelang is ze?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Shopaholic zo 7 jul 2013 - 22:37

Pien schreef:
Shopaholic schreef:Y. heeft vorige week haar 1e fiets gekregen. Super vind ze het!

 Welke inch maat heeft ze en hoelang is ze?

 Geen idee hoelang ze precies is..gok rond de 90cm en ze heeft de kleinste inch maat. 
Daar fietst ze perfect mee..incl zijwieltjes!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Lejow zo 7 jul 2013 - 22:44

http://www.kinderfiets.nl/kiesjemaat

Hier staat welke maat enz je ongeveer nodig hebt.

Wij twijfelen ook om voor B's tweede verjaardag een fietsje te kopen.
Maar we wilden ook een keukentje kopen laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  FruttiTutti zo 7 jul 2013 - 22:58

Deze is leuk; http://www.marktnet.nl/fietsen-accessoires/kinderfietsen-meisjes/10-inch-flower-pink-met-duwstang-op-op-3115871.htm
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Laurientje zo 7 jul 2013 - 23:20

Lejow ik zou voor t keukentje gaan met 2 jaar!

Mijn zoontje kreeg op zijn derde verjaardag een fiets met zijwielen, 12 inch en hij is 1 meter lang, dit is een prima maat voor hem, want ze moeten goed bij de grond kunnen! Hij had niet veel kleiner moeten zijn want dan werd het veel lastiger.
Hij heeft de fiets nu 3 maanden en hij fiets nu sinds een paar dagen zonder zijwielen!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Annie24 zo 7 jul 2013 - 23:23

Y. heeft met zijn 2e verjaardag een 12 inch fietsje van mijn ouders gehad. Afgelopen weekend waren we bij mijn ouders en hebben we hem in elkaar gezet. Hij kan nét niet met zijn voetjes plat op de grond, maar kan wel trappen. Hij was afgelopen april bij de kinderarts 93cm.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Parisienne zo 7 jul 2013 - 23:40

Lejow, je gaat toch zeker wel voor een geweldig keukentje met ontzettend veel bakspulletjes voor B.?! :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Pien zo 7 jul 2013 - 23:48

Lejow, wij zouden in eerste instantie ook het ikea keukentje geven, had al helemaal mijn plan klaar liggen hoe ik hem zou pimpen etc, totdat mijn schoonouders ineens meedeelden dat zij dat keukentje voor E al hadden gekocht.  Sad 

Ik zoek nu dus naar iets anders waarmee we haar super blij mee kunnen maken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 0:02

Pien schreef:
Jasmine schreef:J. heeft nu de kleinste maat fiets, maar daar is ze met haar 90 cm nog net te klein voor. Ook als het zadel op de laagste stand staat.

Hoe lang is E.?

 Heb je een 10 inch of een 12 inch?

E is nu denk ik rond de 85cm. Op de fiets van haar grote neef kan ze zelf opklimmen, ze komt alleen niet met haar voeten bij de trappers omdat het zadel voor mijn neefje al omhoog gezet is. Tevens weet mijn zus ook niet welke inch maat ze gekocht heeft.

Het staat meestal op de bandjes, maar 10" fietsjes worden maar heel weinig verkocht, de meeste merken gaan echt vanaf 12".
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 0:03

Anders moet je even op Google zoeken op 10" fiets, dan vind je er wel een aantal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Lejow ma 8 jul 2013 - 0:10

Pien schreef:Lejow, wij zouden in eerste instantie ook het ikea keukentje geven, had al helemaal mijn plan klaar liggen hoe ik hem zou pimpen etc, totdat mijn schoonouders ineens meedeelden dat zij dat keukentje voor E al hadden gekocht.  Sad 

Ik zoek nu dus naar iets anders waarmee we haar super blij mee kunnen maken.

Bummer :nopompom: 
Maar dan kan die alsnog gepimpt worden toch?

Ok, dan tweede verjaardag keuken, en derde verjaardag (of ergens vast een keer tussendoor haha) komt de fiets.
En dan wel deze:
fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Article29200457

Dan matchen we hahahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 0:13

Ik heb voor Yrsa de Lief!fiets uit de collectie van vorig jaar gekocht, wel helemaal nieuw, maar het scheelde best veel geld. Tegen de tijd dat jij een fietsje voor B gaat kopen is deze ook van de vorige collectie als het goed is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsje met 2 jaar, te vroeg? - Pagina 2 Empty Re: fietsje met 2 jaar, te vroeg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum