Aaaah, wat lief
+3
Pineco
Thunder
Twellie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aaaah, wat lief
Mijn oudste dochter krijgt vaak wat lekkers mee als ze bij haar oma is geweest en meestal krijg ik er dan ook wat van mee. Alleen vandaag had ik er niet zo'n zin in, dus ik zei dat ze het zelf lekker op kon eten. Nu zie ik net een bord in de koelkast staan, netjes afgedekt met zilverpapier met daaronder een handvol Smarties . Ze heeft het zo uitgezocht dat ik er van elke kleur eentje heb. Da's nog eens lief!
Jullie kindjes nog lieve akties?
Jullie kindjes nog lieve akties?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Aaaah, wat lief
Mijn jongste zingt vaak tijdens een dikke knuffel: Ik hou van jou, alleen van jou!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief!
Hier stond de jongste gisteren even met beide handjes los, dat hadden we haar nog niet zien doen. De oudste liep op haar af, gaf haar een aai over haar hoofdje en zei: "Ik ben zo trots op jou, lief zusje" Echt zo'n smeltmoment
Hier stond de jongste gisteren even met beide handjes los, dat hadden we haar nog niet zien doen. De oudste liep op haar af, gaf haar een aai over haar hoofdje en zei: "Ik ben zo trots op jou, lief zusje" Echt zo'n smeltmoment
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik kwam gisteren thuis uit mijn werk en had mijn stiefzoontje nog helemaal niet gezien sinds hij hier vrijdag weer was gekomen. Toen hij me zag rende hij met een big smile op me af en vloog in mijn armen, helemaal fladderend en knuffelend van blijdschap. 'Ik heb je nog helemaal niet gezien!' zei hij. Zo lief, dat kwam echt recht uit zijn hart.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ahhh wat lief!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
De oudste heeft hier sinds vrijdag een oorontsteking...het hele weekend lopen kwakkelen, 's nachts slecht slapen enz. En afgelopen nacht ging het beter...
Ze was zelfs uit haar bed gekropen toen man op het punt stond van weggaan en die heeft haar bij me in bed gelegd en toen kwam ze bijna helemaal in me liggen en toen ze heel lief mama...jij lief! i love joewwwwww en kreeg een kus. En toen draaide ze zich om en ging nog 20min liggen slapen...
Ze was zelfs uit haar bed gekropen toen man op het punt stond van weggaan en die heeft haar bij me in bed gelegd en toen kwam ze bijna helemaal in me liggen en toen ze heel lief mama...jij lief! i love joewwwwww en kreeg een kus. En toen draaide ze zich om en ging nog 20min liggen slapen...
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Haha, wat lief!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: