Welke programma's mis jij?
+19
Arwyn
SuperGrover
sonly
Sanne_86
Jeanette
Flippin' Bitch
Snoopy
blondje1313
Pannetoet
Blond
Lies
Mida4you
Inge
Monte
Roxi3
Joli86
VeryCherry
Beachgirl
Lejow
23 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Welke programma's mis jij?
Purple schreef:Maar waarom missen jullie kinderprogramma's? Als het er nou weer op zou komen, zouden jullie het dan weer gaan volgen ofzo?
Ja hoor.
Wil je zeggen dat er nu veel goeds op tv is dan?
Toen was het nog leuk, net als vrienden voor het leven.
Elke avond was er dan tenminste iets leuks op tv.
Edit: niet echt volgen als in de zin van ik blijf er voor thuis en zo, maar zou het wel grappig vinden om weer te zien.
Laatst aangepast door Anousch op ma 28 feb 2011 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fort Alpha kan ik terug kijken wanneer ik wil, heb het op dvd.. Het blijft gewoon leuk..
Maar ik zou er niet weer naar de programma's kijken die ik er ook tussen heb gezet.. Als 12 steden 13 ongelukken weer op de buis zou komen, dan met ongelukken van nu en niet weer die oude beelden..
Maar ik zou er niet weer naar de programma's kijken die ik er ook tussen heb gezet.. Als 12 steden 13 ongelukken weer op de buis zou komen, dan met ongelukken van nu en niet weer die oude beelden..
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Mimpie schreef:CherrieLola schreef:Ja, dat was écht leuk hè. Vooral dat ze in die kuil sprongen
En dat je ook zo duidelijk zag dat het nep was, omdat je na die sprong weer een been omhoog zag komen
Uhu, maar dat zag ik als kind niet
Nee inderdaad, toen nog niet
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
12 steden, 13 ongelukken heb ik echt een trauma van opgelopen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar vroeger keek je er met hele andere ogen naar. Ik geloof dat ik vrienden voor het leven nu bijvoorbeeld in de categorie Gek op Jack zou vinden vallen. Niet leuk dus. De meneer Kaktus Show vond ik vroeger ontzettend leuk maar zou ik nu véél te druk vinden. Dat is gewoon allemaal jeugdsenitment, maar ik geloof dat ik al die kinderprogramma's van vroeger, nu, als ik door de ogen van een volwassene kijk echt niet meer leuk zou vinden. Dan heb ik ze liever als jeugdsentiment in m'n herinnering zoals ik ze vroeger zag, dan dat ik ze nu nogmaals zou kijken en mijn fijne herinnering verpest wordt door het gevoel van 'oh, nu is het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer...'.Anousch schreef:Purple schreef:Maar waarom missen jullie kinderprogramma's? Als het er nou weer op zou komen, zouden jullie het dan weer gaan volgen ofzo?
Ja hoor.
Wil je zeggen dat er nu veel goeds op tv is dan?
Toen was het nog leuk, net als vrienden voor het leven.
Elke avond was er dan tenminste iets leuks op tv.
Gast- Gast
Vorig jaar kwam Zeg eens A weer op TV. Hoeveel uitzendingen zijn er precies geweest? Precies, veel te weinig omdat die humor en series van jaren geleden nu niet leuk meer zijn.
Gast- Gast
Dat kan heel goed, ieder zijn mening toch.
Maar zoals Sam Sam, dat keek ik vroeger en heb nu alle seizoenen op DVD en ik vind het nog steeds even grappig.
Fullhouse bijvoorbeeld, dat vind ik ook nog steeds leuk (kijk wel eens op youtube stukjes)
Maar zoals Sam Sam, dat keek ik vroeger en heb nu alle seizoenen op DVD en ik vind het nog steeds even grappig.
Fullhouse bijvoorbeeld, dat vind ik ook nog steeds leuk (kijk wel eens op youtube stukjes)
Gast- Gast
Baywatch!! enne ik hou van trouwshows!! Vind het ook helemaal leuk dat All you need is love weer terug is!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ron's Honeymoon Quiz
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik volgde altijd the tribe dat was echt mijn favoriete serie maar dat was ineens weg. Ik keek ook altijd heartbreak high en joan of arcadia.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
plumke schreef:Fort Alpha kan ik terug kijken wanneer ik wil, heb het op dvd.. Het blijft gewoon leuk..
Dat vond ik vroeger tegelijk eng als machtig interessant... Ik wilde er altijd naar kijken, maar vond het rete spannend hahahaha.
Zelfde met rescue 911, ik werd panisch van het begin muziekje (vraag me niet waarom), maar de rest van het programma vond ik maar interessant..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, ik ook! En Sliders. M'n moeder snapte dat niet zo geloof ik.Roxi3 schreef:Ik volgde altijd the tribe
Gast- Gast
Anousch schreef:Dat kan heel goed, ieder zijn mening toch.
Oeh, Sam Sam keek ik ook altijd en de garage.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Caribbeanlover schreef:The little couple, ineens was het weg en erg raar dat het niet meer terug komt (voor zover ik weet). Waarom en wanneer komt het terug?
The Kardashians, hetzelfde verhaal als hierboven. Waarom en wanneer komt het terug?
Ik zit nu All you need is love van zaterdag te kijken, maar gek genoeg moet je voor de 1e aflevering betalen.............heel apart!
Zo goed Mimpie ??? speciaal voor jou met 3 vraagtekens.
The little couple zat ik ook te kijken en toen begonnen ze volgens mij weer met herhalingen en daarna de stop. Ik vind dat ze best wel kunnen aangeven als ze de laatste afleveringen uitzenden. Hetzelfde met the big bang theorie, eerst gewone uitzendingen en toen midden in de week opeens beginnen met de allereerste uitzending(ik dacht echt: he )
Ik hoop dat terug komt:
- The big bang theorie
- Bondi rescue
- Little couple
- The Kardashians
- Rizzoli & isles
- Joan of arcadia(helemaal gestopt jammer genoeg)
Maar aangezien dit bijna allemaal net 5 programma's zijn, zullen ze wel niet allemaal tegelijk terug komen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Plumke, Forth alpha keek ik ook en vond ik erg leuk. Daardoor ben ik vegetarier geworden.
Er was een meisje die in die serie speelde die voor dieren op kwam ed.
Toen zij een spreekbeurt gaf zag je een filmpje waarin (ik dacht een slachthuis) te zien was.
Het enige wat ik zag was een schaap die aan een rails al levend van de ene naar de andere kant geslingerd werd.
Daar werd ik zo naar van dat ik heb gezapped (wat ik altijd doe hoor als ik dat soort dingen zie).
Ik had toen al regelmatig vegaburgers, maar dmv die serie ben ik definitief vegetarier geworden en dat is al jaren zo, mis er niks aan.
Er was een meisje die in die serie speelde die voor dieren op kwam ed.
Toen zij een spreekbeurt gaf zag je een filmpje waarin (ik dacht een slachthuis) te zien was.
Het enige wat ik zag was een schaap die aan een rails al levend van de ene naar de andere kant geslingerd werd.
Daar werd ik zo naar van dat ik heb gezapped (wat ik altijd doe hoor als ik dat soort dingen zie).
Ik had toen al regelmatig vegaburgers, maar dmv die serie ben ik definitief vegetarier geworden en dat is al jaren zo, mis er niks aan.
Gast- Gast
Love letters
Rons honneymoon show / rons jong geluk show etc
Heart Break High
Fort Alpha
Temptation Island / Paradise Island
Rons honneymoon show / rons jong geluk show etc
Heart Break High
Fort Alpha
Temptation Island / Paradise Island
Laatst aangepast door Inge op ma 28 feb 2011 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Jaaa de droomshow mis ik echt, maar ook zoals al eens is aangegeven:
- 12 steden 13 ongelukken
- Telekids
- Ovide
- Mini playback show
- Rembo & Rembo
- The little couple
- Telekids
- Ovide
- Mini playback show
- Rembo & Rembo
- The little couple
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
CherrieLola schreef:Ja, dat was écht leuk hè. Vooral dat ze in die kuil sprongen
Haha idd! Vond ik ook altijd zo leuk, en kwam ook het eerste in me op!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Mimpie schreef:Heartbreak High
Jaaa, dat vond ik echt een heel leuk programma!
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Jaaa de droomshow mis ik echt, maar ook zoals al eens is aangegeven:
- Telekids
- Ovide
- Mini playback show
- Rembo & Rembo
- The little couple
Rembo en Rembo is op zondag nog wel op tv hoor Nog steeds bij Villa Achterwerk, alleen heet dat nu Tot Tokyo En Verder..
Heb het vorige week nog gezien, gister was ik aan het werk en kon ik het niet zien, maar vond Rembo & Rembo altijd zo flauw, dat vind ik het nu nog steeds
Gast- Gast
The Vampire Diaries
Saved by the Bell (het was weer terug, maar nu toch weer weg)
Fort Boyard
Saved by the Bell (het was weer terug, maar nu toch weer weg)
Fort Boyard
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
- Temptation Island (wat hier al eerder werd gezegd)
- Big Brother (The Secret Story is bijna hetzelfde maar lang niet zo leuk)
- Fort Alpha
- The Soundmixshow / Mini playbackshow
En verder weet ik het zo even niet..
- Big Brother (The Secret Story is bijna hetzelfde maar lang niet zo leuk)
- Fort Alpha
- The Soundmixshow / Mini playbackshow
En verder weet ik het zo even niet..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Jaah, Fort Boyard, dat vond ik echt superspannend met de leeuwen!
Rizzoli en Isles heeft nog geen nieuwe afleveringen in de VS, dat zal hier nog wel even duren.
Waarom er maar geen nieuwe afleveringen van Big Bang Theory op Veronica uitgezonden worden weet ik niet, zal wel te duur zijn.
Rizzoli en Isles heeft nog geen nieuwe afleveringen in de VS, dat zal hier nog wel even duren.
Waarom er maar geen nieuwe afleveringen van Big Bang Theory op Veronica uitgezonden worden weet ik niet, zal wel te duur zijn.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Tot hoever zijn ze gekomen met The Big Bang Theory op Veronica?
Want volgens mij zijn ze nu met seizoen 4 of 5 in Amerika bezig, dus misschien moeten ze gewoon even wachten tot dat klaar is, en dat ze 't dan achter elkaar kunnen uitzenden.
Ik heb net seizoen 3 op dvd gekocht
Want volgens mij zijn ze nu met seizoen 4 of 5 in Amerika bezig, dus misschien moeten ze gewoon even wachten tot dat klaar is, en dat ze 't dan achter elkaar kunnen uitzenden.
Ik heb net seizoen 3 op dvd gekocht
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» welke pap
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» welke pap
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: