Cyclus na mirena
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cyclus na mirena
Hoe was jullie cyclus na het verwijderen van de mirena spiraal?
Ik heb hem 31 mei laten verwijderen en sindsdien geen bloeding gehad,alleen bij verwijderen zelf maar dat ging nogal moeizaam.
Ben benieuwd naar jullie verhalen, dan weet ik een beetje wat er op me afkomt want nu blijf ik maar zwangerschapstesten kopen
Ik heb hem 31 mei laten verwijderen en sindsdien geen bloeding gehad,alleen bij verwijderen zelf maar dat ging nogal moeizaam.
Ben benieuwd naar jullie verhalen, dan weet ik een beetje wat er op me afkomt want nu blijf ik maar zwangerschapstesten kopen
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Cyclus na mirena
Ik had eigenlijk direct een hartstikke reguliere menstruatie, kan er de klok op gelijk zetten. Maar volgens mij komt dat niet heel vaak voor!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Dat had ik na het verwijderen van de eerste mirena ook. Nu zit ik al op dag 39 en niks... Afwachten dan maar.
Blueschick- Fluisteraar
Mijn cyclus is ook regelmatig na het verwijderen vd spiraal. Was de vorige x ook zo.
Had je ook een regelmatige cyclus met spiraal?
Had je ook een regelmatige cyclus met spiraal?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Nee absoluut geen regelmaat. 4 dagen bloeden, 2 dagen niks. 2 dagen bloed, 1 week niks.
Zo is het de laatste 3 maanden gegaan. De 4 jaar daarvoor was ik niet ongesteld met mirena. Bij de vorige 2 mirena's had ik ook geen periodes en toch direct mijn natuurlijke cyclus van 28 à 30 dagen terug na verwijderen. Nu dus niet. Al ging het verwijderen moeizaam en stond mijn gynaecologe na 30 min voor een dilemma: of nog 1 keer proberen of een nieuwe afspraak maar dan onder narcose. Dus ik heb haar nogmaals laten proberen en toen had ze hem te pakken, gelukkig!!
Zo is het de laatste 3 maanden gegaan. De 4 jaar daarvoor was ik niet ongesteld met mirena. Bij de vorige 2 mirena's had ik ook geen periodes en toch direct mijn natuurlijke cyclus van 28 à 30 dagen terug na verwijderen. Nu dus niet. Al ging het verwijderen moeizaam en stond mijn gynaecologe na 30 min voor een dilemma: of nog 1 keer proberen of een nieuwe afspraak maar dan onder narcose. Dus ik heb haar nogmaals laten proberen en toen had ze hem te pakken, gelukkig!!
Blueschick- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: