Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkopers aan de deur

+37
Pineco
Vixen
Angela_1986
kwak
Punk'd
Mizz_S
Zonneschijn
Rouxxxe
nijntje4
*Lookie*
Moira
Lady Starstruck
Jerry
Ragazza
liesje
Linda
Snoopy
Puggle
girli
TukTuk
ellibre
Parisienne
Willem
Barbabella
Sarah1985
Shopaholic
Slakje
Rush
Balloon
Printje
Caroow
Happinaz
Sissi
Rovine
L!ND@
Flower_L
Aimee
41 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Verkopers aan de deur - Pagina 2 Empty Re: Verkopers aan de deur

Bericht  Linda do 4 jul 2013 - 18:10

Ik heb ook zo'n sticker besteld. Ik wist daar het bestaan niet vanaf.

Er wordt hier regelmatig aangebeld. Gister nog een Jehova's getuige en een collectant.
Ze staan hier ook bijna wekelijks aan de deur voor dakgootreiniging.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  liesje do 4 jul 2013 - 19:30

Linda schreef:Ik heb ook zo'n sticker besteld. Ik wist daar het bestaan niet vanaf.

ik heb er ook 1 besteld hopelijk helpt het hier word er soms echt gek van. sinds dat belmenietregister denken ze volgens mij moeten we dan maar langs de deuren gaan
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ragazza do 4 jul 2013 - 19:36

Voordat ze een heel verhaal gaan ophangen onderbreek ik ze altijd en zeg ik dat ik niet aan de deur koop, en dan doel ik vooral op goede doelen en energieleveranciers. Ik zeg er wel bij dat ik uiteraard even op hun website ga kijken en als ik dan lid wil worden/een energiecontract wil afsluiten, daar zelf het initiatief voor neem.

De meeste verkopers kunnen dat wel handelen, maar sommigen worden onbeschoft. Dan knal ik de deur dicht. Daaag.

Ik koop eigenlijk ook nooit appels/wc-papier/kinderpostzegels/koek/eieren etc..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Jerry do 4 jul 2013 - 20:23

Er zit toch nog wel veel ruimte tussen 'verkopers niet kunnen afwimpelen' en 'we zijn nu sponsor van de hartstichting en hebben een nieuwe energiemaatschappij'. Als je ze niet goed kunt afwimpelen, zeg je, nadat ze hun verhaal hebben gedaan, toch gewoon dat je het niet wilt?

Met goede doelen zeg ik altijd dat ik zelf een keuze wil maken wie ik steun en het niet wil laten afhangen van wat voor doel hier voor m'n deur staat...

Eén keer een 'prijsvergelijking' laten maken door een mannetje aan de deur van Oxxio 'no strings attached' en kreeg vervolgens een brief in de bus 'welkom bij Oxxio'. Heel boos opgebeld, ze hebben het meteen teruggedraaid en werd een paar weken later nog gebeld om mijn mening te geven over de verkoper die aan de deur was gekomen. Als die nu niet ontslagen is, weet ik het niet meer :P 
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lady Starstruck do 4 jul 2013 - 21:44

L!ND@ schreef:Na een sticker besteld te hebben bij nietaandedeur.nl niet meer Wink Ideaal!

Ja  die heb ik ook. Alleen sommige hebben er dan nog maling aan Twisted Evil
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Moira do 4 jul 2013 - 22:16

Ik woon denk ik te dorps. Hier komt bijna nooit iemand aan de deur. 1x per jaar mensen van de kerk hier, that's it.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  *Lookie* do 4 jul 2013 - 23:28

Hier is het bij vlagen. Van dingen in onze woonplaats vind ik het niet zo erg, net als collectes. Maar de energiebedrijven vind ik heel irritant en ze zijn ook regelmatig heel brutaal. Ik heb me ook weleens iets laten aansmeren, ik kon er gelukkig toen nog binnen 7 dagen vanaf maar dat ging ook heel raar. Jehova's hebben wij ook heel lang elke maand aan de deur gehad omdat ik er niets vandurfde te zeggen maar laatst heb ik toch maar gezegd dat ik geen interesse meer had. Hun antwoord: "Wat jammer! Jammer voor u dan, niet voor ons".
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nijntje4 vr 5 jul 2013 - 0:09

Ik ben blij dat ze bij mij niet meteen aan de deur staan omdat ze eerst beneden aanbellen. Laatst echt woest op een verkoper geweest. Hij hield door de intercom een verhaal over dat ze bij mij nog iets moesten installeren in verband met internet omdat ik verouderde kabels heb. Dat ik dan straks geen internet meer zou hebben en veel storingen. Ok zou kunnen, ik dacht dat het gewoon iemand van UPC zelf was ofzo. Dus ik vraag hoe dat dan werkt. Ja u blijft gewoon hetzelfde betalen blabla. Dus ik vraag of ik dan gewoon bij UPC blijf. Nee dat was dan niet zo want dat zeggen zij wel op. Nou dat slaat nergens op natuurlijk.
Nou toen volgde er een hele discussie over waar hij dan van was, ik begreep er niks van, hij maar zeggen dat ie niks kwam verkopen en ik werd steeds bozer :p Ik zeg: als je niks komt verkopen waarom kun je dan straks wel mijn UPC opzeggen.
Op dat moment komt mijn bezoek eraan. Dus ik hoor hem tegen diegene zeggen dat ze het mij nog maar moest uitleggen en dat ie nog wel zou terugkomen. Ondertussen luisterde ik nog steeds mee en ik riep dat ook. Ik heb hem helaas nooit meer gezien, had nog weleens flink wat willen vertellen aan hem.

Later heb ik het opgezocht en het is dus een glasvezelbedrijf. In mijn stad heeft elk huishouden tot de voordeur al een glasvezelaansluiting zeg maar. Van andere mensen hoorde ik dat dat bedrijf niet aan verkoop doet maar alleen aansluitingen legt dus ik snap eigenlijk nog steeds niet wat ie nou kwam doen.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rouxxxe vr 5 jul 2013 - 0:34

Ik krijg hier bijna nooit verkopers aan de deur. Woon in een grote flat, misschien dat het daar aan ligt? Een enkele keer, maar dan zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb. Nooit problemen mee gehad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zonneschijn vr 5 jul 2013 - 0:42

Ragazza schreef:Voordat ze een heel verhaal gaan ophangen onderbreek ik ze altijd en zeg ik dat ik niet aan de deur koop, en dan doel ik vooral op goede doelen en energieleveranciers. Ik zeg er wel bij dat ik uiteraard even op hun website ga kijken en als ik dan lid wil worden/een energiecontract wil afsluiten, daar zelf het initiatief voor neem.

De meeste verkopers kunnen dat wel handelen, maar sommigen worden onbeschoft. Dan knal ik de deur dicht. Daaag.

Ik koop eigenlijk ook nooit appels/wc-papier/kinderpostzegels/koek/eieren etc..

+1, hier doe ik hetzelfde. Als ik interesse heb sluit ik het wel via internet af zodat ik ook alles eens kan doorlezen op mijn gemak.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Mizz_S vr 5 jul 2013 - 2:12

Hier komt eigenlijk bijna nooit iemand, zelfs collectanten zie ik bijna nooit terwijl ik daar best aan wil geven.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Punk'd vr 5 jul 2013 - 2:16

haha ik heb echt geen problemen met afpoeieren. Als ik de deur open doe en ik ken die persoon niet zeg ik al bijna voordat hij/zij was kan zeggen 'geen interesse' :P 

Bij die stichtingen die geld komen ophalen zeg ik altijd dat ik geen losgeld heb. Meestal is dat trouwens ook zo want ik pin alles. En als ze beneden aanbellen zeg ik nog 10x makkelijker dat ik geen interesse heb.

Doeeii wegwezen. Ik heb daar helemaal geen zin in.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  TukTuk vr 5 jul 2013 - 2:52

Collectes geef ik trouwens ook voornamelijk omdat ik zelf ook regelmatig collectes gelopen heb, ook in de regen etc. Zo'n vrijwilliger steekt er toch tijd in, doe het dus meer voor die collectant dan voor het doel zelf. Ergerde me ook altijd dood als ik weer eens door een villa wijk liep en mensen altijd maar nee zeiden. (Liep voor KWF kankerbestrijding, dus niet een 1 of ander onbekend doel). Al geef je maar 20 of 40 cent, denk ik dan.

Maar scheelt misschien ook wel dat er hier amper collectanten aan de deur komen. Als ze iedere week langs zouden komen zou ik ook wel selectiever zijn. En afhankelijk van het goede doel geef ik tussen de 20 eurocent en 2 euro ofzo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 2:53

Willem schreef:Wij hebben ook zo'n sticker besteld bij Kassa en het werkt godzijdank. Verkopers slaan de huizen in onze straat over waar zo'n sticker op de deur prijkt.

Wij hadden ook zo'n sticker, maar die heeft iemand er na een paar maanden afgetrokken Rolling Eyes 

Gast
Gast

Bericht  kwak vr 5 jul 2013 - 8:49

Happinaz schreef:Vroeger, toen we nog boven woonden en er werd aangebeld door de Jehova's werd er altijd door hen naar boven geroepen door het trappenhuis;
"Wij komen God voor u brengen!". 
En dan riep mijn buurman altijd naar beneden;

"Zet maar bij de trap, haal hem straks wel op!" 

Ik moet daar nog altijd erg om lachen!
 Ik hoop overigens dat ik daarmee niemand beledig.

Mijn moeder riep vroeger het zelfde.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Angela_1986 vr 5 jul 2013 - 8:56

Bij mij was het enkele weken geleden ook héél erg! Energieleveranciers, krantenverkopers, telefonie, glasvezel, de 'Diepvriesman', enzovoorts. En toen heb ik dus ook zo'n sticker bij Kassa bestelt, ben benieuwd of het werkt! Nog geen verkopers in de straat gezien dus denk niet dat ze al zijn geweest. Ik krijg wel reacties van bekenden die aan de deur komen Laughing 

Ik ben ook héél slecht in het afwimpelen van die verkopers en ben daardoor onlangs dus ook overgestapt van energieleverancier, want dat zou zoveel procent goedkoper zijn per maand. Nou, tot op heden betaal ik meer per maand dan bij de vorige energieleverancier...:nopompom: Dus de jaar afrekening moet wel echt een stuk lager uitvallen, wil ik goedkoper uitkomen.

Overigens vind ik collectanten niet vervelend, ik geef ze eigenlijk allemaal wel wat omdat ze er toch moeite voor doen. Maar ik geef de ene organisatie wel meer dan de andere.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Vixen vr 5 jul 2013 - 9:20

Hier komt echt een enkele keer een collectant, nog nooit verkopers aan de deur gehad. In onze oude woonplaats was het wel heel erg. Toen er net sprake was van glasvezel hadden we denk ik elke dag wel één of twee verkopers van internet aan de deur. Ik heb op een gegeven moment ook maar de bel eruit gehaald. Ze kwamen altijd onder het slaapje van onze dochter en bovendien was ik hoogzwanger en had ik echt de energie niet om iedere keer van de trap te komen.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Pineco vr 5 jul 2013 - 9:38

Hier in België hebben we er beduidend minder last van dan in Nederland. De laatste keer was iemand van een bedrijf voor vochtbestrijding, want 'in oude huizen zit vaak veel vocht en ik zie dat u een kleintje verwacht en u wilt natuurlijk niet dat uw baby in een ongezonde omgeving terechtkomt'. Ik was niet zwanger toen en zo zwaar beledigd dat het me geen enkele moeite kostte hem de deur te wijzen Twisted Evil
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Barbabella vr 5 jul 2013 - 9:39

.

Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Caresses vr 5 jul 2013 - 18:41

Dat is irritant. Hier komen ze bijna nooit aan de deur. Zal vast teveel trappen zijn smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Verkopers aan de deur - Pagina 2 Empty Verkopers aan de deur

Bericht  Ilovethe90s ma 29 jul 2013 - 7:10

Hebben jullie ze ook regelmatig aan de deur?

Doe je altijd open? En laat jij ze uitpraten of onderbreek je ze meteen om te zeggen dat je geen interesse hebt?

Verkopers aan de deur - Pagina 2 JaneeDeze sticker heb ik sinds vorige week hangen maar hij helpt niet, ze bellen gewoon aan. Ik begin ze een beetje zat te worden en ga de volgende die aan belt eens vragen of hij niet kan lezen Laughing
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Lenthe ma 29 jul 2013 - 7:20

Ik heb volgens mij nog nooit verkopers aan de deur gehad. Ik krijg wel ongeveer 1x per jaar een stel Jehova getuigen aan de deur, maar meestal geven ze alleen een boekje of een uitnodiging voor hun Matthäus Passion. Ik bedank altijd vriendelijk en als ze weg zijn belandt het papiertje in de prullenbak.

Ik zou niet weten waarom ik ze af moet snauwen (wat sommigen soms doen). Onderbreken zou nog wel kunnen, maar dan zou ik me verontschuldigen en vriendelijk zeggen dat ik geen interesse heb.
Ik zou het wel heel vervelend vinden als ik zo'n sticker had en ze alsnog zouden langskomen. Dan zou ik ze wel onderbreken.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Willem ma 29 jul 2013 - 7:24

Hier hadden we pas nog een topic over. Check: http://www.zegmaaryes.nl/t46325-verkopers-aan-de-deur
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Snoopy ma 29 jul 2013 - 20:03

Willem schreef:Hier hadden we pas nog een topic over. Check: http://www.zegmaaryes.nl/t46325-verkopers-aan-de-deur

Datis toch ook dit topic? Hij is gewoon geupt
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Jeanette ma 29 jul 2013 - 20:32

Verkopers vind ik bloed irritant. Voordat ze überhaupt hun verhaal kunnen doen, ben ik ze al voor haha. Collectanten geef ik wel altijd wat. Ik heb namelijk ook ooit eens gecollecteerd voor het MSfonds.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud