Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

2 plaatsers

Ga naar beneden

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar? Empty 'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

Bericht  Makamba za 5 nov 2011 - 4:25

Sinds ik ben verhuisd heb ik zo nu en dan mensen aan mijn deur die wat aan me willen verkopen. Heel vervelend. Nou zou je kunnen zeggen maak gewoon niet open, maar mijn dochter staat meestal al voor de deur te juichen en te springen en probeert dan zo goed als ze kan de deur op te maken. Onmogelijk dus om te doen als ik niet thuis ben. laughcry

Nou vraag ik me af, betaan er geen stickers met een tekst waarop staat dat verkopers niet welkom zijn? En zo ja, waar zou ik deze kunnen krijgen?
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar? Empty Re: 'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

Bericht  Sundae za 5 nov 2011 - 4:45

Ja, die stickers bestaan.

Hier kan je ze bestellen (of evt. zelf printen).

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/nee-verkopers-niet-welkom-sticker-bestellen/speel/1/

Oh, op de volgende link heb je ook andere varianten

http://argus-stickers.nl/sticker.html
Sundae
Sundae
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar? Empty Re: 'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

Bericht  Makamba za 5 nov 2011 - 4:53

Dankjewel Passievruchtenthee! Heb gelijk besteld. smile
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar? Empty Re: 'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:20

ik heb zelf een briefje gemaakt met: geen colportage

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar? Empty Re: 'Nee' stickers voor verkopers.. zijn die verkrijgbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum