mag verwijderd worden :)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
mag verwijderd worden :)
Mag verwijderd worden
Laatst aangepast door ilse24 op do 4 jul 2013 - 7:22; in totaal 2 keer bewerkt
ilse24- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 6
Registratiedatum : 06-04-13
Re: mag verwijderd worden :)
Tja, wat kan ik zeggen? Het gaat om de binnenkant, maar de buitenkant moet je ook aanspreken. Je moet er tenslotte wel tegen aan kijken. Ik denk dat, wanneer het de liefde van je leven zou zijn, je dwars door die onzuiverheden heen zou kijken. Verder vind ik de verliefdheid niet van je post afspatten. Fijn dat hij goed bij je past, maar volgens mij moet je net wat meer voelen dan 'leuk'.
Snap je?
Snap je?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: mag verwijderd worden :)
Lady4 schreef:Tja, wat kan ik zeggen? Het gaat om de binnenkant, maar de buitenkant moet je ook aanspreken. Je moet er tenslotte wel tegen aan kijken. Ik denk dat, wanneer het de liefde van je leven zou zijn, je dwars door die onzuiverheden heen zou kijken. Verder vind ik de verliefdheid niet van je post afspatten. Fijn dat hij goed bij je past, maar volgens mij moet je net wat meer voelen dan 'leuk'.
Snap je?
Eens. Als je hem aantrekkelijk vond en ECHT leuk, dan waren die pukkeltjes een minpunt, maar nooit een hoofdprobleem. Ik denk dat je hem niet leuk genoeg vindt, hoe goed hij op papier misschien ook bij je past.
Ik heb dat ook ooit gehad. Man was in alle aspecten perfect voor mij. Op papier, want ondanks dat hij mij echt leuk vond kon ik er niets mee. Zero kriebels of aantrekkingskracht en tjah, dan kun je wel willen maar gevoel kun je niet forceren.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: