Europrofit luiers
+4
Darius
Roodkapje
kwak
Mida4you
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Europrofit luiers
Voor mensen die het misschien niet al te breed hebben is dit misschien een tip. Ik gebruik deze luiers al sinds haar 7e maand en ze bevallen goed ( beter dan we hadden verwacht ). Zijn ze erg goedkoop en voelen niet plastic achtig aan en zijn comfortabel. Dus misschien een goede tip voor jullie Ze verkopen ze bij de Trekpleister en de Kruidvat.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Europrofit luiers
een vriendin gebruikte ze ook, ik heb er wat geleend maar ik vond ze niet zo fijn.
alles aan de luier is gewoon goed behalve die plakdingen want die rekken niet mee, dat vond ik best irritant.
alles aan de luier is gewoon goed behalve die plakdingen want die rekken niet mee, dat vond ik best irritant.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:een vriendin gebruikte ze ook, ik heb er wat geleend maar ik vond ze niet zo fijn.
+1 ! Ik heb vorige maand toen ze in de aanbieding waren 9.99 per pak geloof ik 1 pak gekocht om te proberen. De luiers zelf vind ik prima, jammer van de plakstrips, als ze die aanpassen zal ik ze vaker kopen..
Maar verder een goede tip want je hebt veel luiers voor weinig!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Omdat wij deze luiers al zolang gebruiken ben ik wel gewend dat de plakstrips niet rekken. Daar krijg je vanzelf handigheid in
Mida4you- Ratel
kwak schreef:een vriendin gebruikte ze ook, ik heb er wat geleend maar ik vond ze niet zo fijn.
Dat vond ik inderdaad ook vervelend. En ze vallen best klein vond ik. Op zich prima luiers, maar niet mijn eerste keus.
Gast- Gast
O, ik ga ze dan ook eens proberen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gebruik ze ook af en toe voor S. en voor overdag vind ik ze prima! Een stuk fijne dan die rot Huggies. Die vind ik pas verschrikkelijk! Ik vind ze juist iets groter uitvallen dan die bijv. van het Kruidvat
Gast- Gast
Ga deze luiers eens testen, ben benieuwd.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga het denk ik ok eens proberen. Huggies vind ik inderdaad ook vreselijk, ik zweer bij Kruidvat, die bevallen hier super.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ja het is het proberen echt wel waard, deze luiers. Ik geloof dat dit ook de allergoedkoopste zijn of niet? Of bestaan er nog goedkopere?
Mida4you- Ratel
Ik heb ze ook voor mijn oudste dochter, dan van die plakstrips was me niet eens opgevallen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mirjam4you schreef:Ja het is het proberen echt wel waard, deze luiers. Ik geloof dat dit ook de allergoedkoopste zijn of niet? Of bestaan er nog goedkopere?
Weet je ook wat ze per luier kosten?
Ik gebruik altijd lidl, maar ben wel benieuwd of het goedkoper is.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Aldi luiers vind ik ook fijn. Die kosten 11,49€ per pak. In maat 4 zitten er 80 in. Ik dacht bij de andere maten ook.
Gast- Gast
Stom prijs en aantal staat op het plaatje.
Kom uit op 14 cent en bij de lidl 15 cent als ik het goed heb
Kom uit op 14 cent en bij de lidl 15 cent als ik het goed heb
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: