Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
*hallo* valt ff binnen.
Ben nu ANTM aan het kijken. Die Alassia (of hoe je dat ook schrijft) mag echt gelijk weg. Wat een *piep*
Ben nu ANTM aan het kijken. Die Alassia (of hoe je dat ook schrijft) mag echt gelijk weg. Wat een *piep*
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nu weet ik nog niet wat jij bedoelt?Snoes schreef:Lynn: Haha ja, zo noemen wij dat hier Jullie niet dus?
Alex: Dus omdat je een kind hebt, is hij je liever kwijt?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
sta ik met mijn jas aan.. mijn ouders zijn er..
Krijg ik een telefoontje.. stiefmoeder.. dat ze morgen met een spoedtransactie het volledige bedrag overmaakt. Ik hoef de gemaakte incasso kosten + het lidmaatschap tot nog toe niet te betalen.
De sportschoolkosten vanaf vandaag tot volgend jaar februari komen wel voor mijn rekening. Ik kan dit bedrag maandelijks naar haar overmaken.
ze zegt dat haar batterij leeg was, ze de vaste telefoon niet heeft gehoord en dat ze vergeten was dat ik har zou bellen..
ze deed er nogal lacherig over..
Krijg ik een telefoontje.. stiefmoeder.. dat ze morgen met een spoedtransactie het volledige bedrag overmaakt. Ik hoef de gemaakte incasso kosten + het lidmaatschap tot nog toe niet te betalen.
De sportschoolkosten vanaf vandaag tot volgend jaar februari komen wel voor mijn rekening. Ik kan dit bedrag maandelijks naar haar overmaken.
ze zegt dat haar batterij leeg was, ze de vaste telefoon niet heeft gehoord en dat ze vergeten was dat ik har zou bellen..
ze deed er nogal lacherig over..
Laatst aangepast door Jade op ma 28 feb 2011 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Snoes schreef:Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Inderdaad. Je weet nooit. Waarom pieker je?
Lynn_- Kletskop
Ik vind mezelf een beetje té zielig momenteelSnoes schreef:Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Gast- Gast
Snoes schreef:Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Oeh oeh, ik wil t wel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik voel me trouwens echt stom, normaal heb ik altijd een grote mond en laat ik zeker niet over me heen lopen.. En nu zou ik voor mezelf op moeten komen, doe ik het niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, jij neemt gewoon wraak op mijn stomme actie richting jou van een paar weken terugLejow schreef:Snoes schreef:Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Oeh oeh, ik wil t wel
Gast- Gast
Dat is wel weer een beetje apart Jade!
Geloof je het wel?
Geloof je het wel?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Lynn, ik weet niet hoe ik dat anders moet formuleren? Wij hebben een vaste rente (zonder voet dan? ) zodat we elke maand hetzelfde bedrag moeten afbetalen, maar je hebt ook een variabele rente.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wij hebben ook een vaste rente! En dus inderdaad ook iedere maand hetzelfde bedrag.
Lynn_- Kletskop
Carola589 schreef:Dat is wel weer een beetje apart Jade!
Geloof je het wel?
nee ik geloof er geen barst van
ze belde terug nadat mn vader haar 10 keer had gebeld, ik 200 keer en mn moeder 200 keer..
Gast- Gast
Jade, ga je wel gebruik maken van dat abonnement? Anders vind ik niet dat jij het bedrag van het aankomende jaar wel moet betalen. Jij hebt het niet laten verlengen, toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Haha, jij neemt gewoon wraak op mijn stomme actie richting jou van een paar weken terugLejow schreef:Snoes schreef:Nou nee, dat ga ik niet zomaar doen, want misschien heb je wel alle reden om jezelf zielig te vindenMaple schreef:Kan iemand me even een schop onder m'n kont verkopen en zeggen dat ik nu als de sodemieter maar eens op moet houden met m'n momenteel nergens op slaande gepieker en mezelf oh zo zielig te vinden (want dat valt best wel mee)?
Oeh oeh, ik wil t wel
Hehehehe
Sorry (daarbij vond ik de smiley gewoon grappig)
Maar daarnaast ook hoor.. want je zo voelen is niet cool..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Snoes schreef:Jade, ga je wel gebruik maken van dat abonnement? Anders vind ik niet dat jij het bedrag van het aankomende jaar wel moet betalen. Jij hebt het niet laten verlengen, toch?
nee.. maar misschien ga ik er dan toch maar gebruik van maken?
Dit is de enige manier waarop zij het wil betalen.. en als het incasso bureau er tussen weg is.. geeft dat wel veeeeeeeel minder stress!
Gast- Gast
Ik vind het nog steeds een belachelijke oplossing,.
Lynn_- Kletskop
Maar ga je er dan gebruik van maken omdat je je verplicht voelt? Want dat is ook niet de bedoeling natuurlijk, je moet er zelf wel achterstaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
maar wel een verademing dat ik niet binnenkort in de rechtzaal moet zitten..
Gast- Gast
Snoes schreef:Maar ga je er dan gebruik van maken omdat je je verplicht voelt? Want dat is ook niet de bedoeling natuurlijk, je moet er zelf wel achterstaan.
ik vind het jammer om te betalen voor iets waar k geen gebruik van maak en nee.. ik sta er niet achter..
Gast- Gast
Ik begrijp best dat het je even 'lucht' geeft maar je doet jezelf te kort als je hier mee instemt. Bekijk de feiten eens. Het is toch raar dat jij hier voor moet opdraaien?
Lynn_- Kletskop
Dan vind ik ook niet dat jij het geld voor aankomende jaar moet gaan betalen. Zo'n jaarabonnement zal al snel wel ettelijke honderden euro's kosten, toch? Zij kan jou gewoon écht niets maken, want ze heeft geen poot om op te staan. Het is haar handtekening, haar verantwoordelijkheid. Misschien probeert ze nu om het gemakkelijk in jouw schoenen te schuiven, denkt ze dat jij wel zo'n gemakkelijk "slachtoffer" bent?
Wat zegt je moeder?
Wat zegt je moeder?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ga er vandoor! Fijne avond allemaal en slaap lekker van zometeen of straks!
Lynn_- Kletskop
Oh en Snoes ik probeer je deze week te mailen!
Lynn_- Kletskop
Slaap lekker alvast Lynn! En kijk maar aan, ik vergeet het ook altijd
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40